דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עופרה ויינגרטן - המלכה, הנומרולוגיה ומה שביניהם ... 

מאת    [ 14/11/2009 ]

מילים במאמר: 731   [ נצפה 3672 פעמים ]

בזכות עופרה ויינגרטן אני על הבמה. כשם שהיא לא ויתרה לעצמה- לא וויתרה היא לנו. תלמידיה הנאמנים  בסדנא למשחק, היכל התרבות נתניה. היא לא ויתרה כי היא אדם שורשי וארצי, עם שתי רגליים על הקרקע. מסודרת ומאורגנת להפליא. ניחנה היא במודעות מקצועית גבוהה ובכוח עבודה מופלא. משיגה את מטרותיה באמצעות השקעת מאמץ איטי וסבלני. היא דייקנית, עקשנית, בעלת קור רוח ורצינית. אפשר לסמוך עליה במלוא מובן המילה ולוקחת אחריות שנוטלת על עצמה. יש בה מחשבה מעמיקה וכושר ריכוז , פיקחית עם יכולת לקלוט את המציאות המנותבת לצרכים חומריים. פרשנות השם עפ"י הקבלה מצביע על עופרה ויינגרטן כאדם חם, רגישה, נדיבה ואוהבת. היא מעניינת  ומצחיקה, אוהבת להרשים אנשים  שכן, היא משתוקקת להכרה חברתית.

 

לפי נומרולוגיה  בגלגול הקודם של עופרה מחזק ומעצים את הכריזמה שלה. עופרה ויינגרטן הייתה מלכה בגלגול קודם. כוכבת עם תהילה. החוש הדרמתי טבוע בדמה מאז ועד היום. גם העקשנות והרגשת הפריבילגיה מלווים אותה מגלגול קודם. התיקון שלה בגלגול הזה הוא להשתחרר מהתשוקות והעקשנות שדברים ייקרו לפי הדרך שלה. עליה ללמוד לאהוב את עצמה ולוותר על הרצון לקבל חיזוקים ואישורים מהסביבה. בגלגול זה עליה לעשות למען האחרים. להוביל מטרות הומניטאריות ולהבין שכל אחד הוא מיוחד. ע"י הבאת רעיונות חדשים לקהילה, עוזרת היא לזולת ומקלה על עצמה להעביר את כישרונותיה הלאה על הבמה. יש לה קרמה קבוצתית, והתכונות הטובות שלה יוצאות כאשר היא פועלת למען הקהילה. ולראייה היא בימאית ומורה לדרמה בקבוצה של נכים, משוקמי צה"ל. 

 

עופרה ויינגרטן נולדה בתאריך 10.11.1952.  מתוך מפת הלידה, רואים אנו את הכריזמה של עופרה. ולמה הכוונה? מספר היום הוא אחד( עשר), מספר גורל הוא אחד עשרה  והשאיפה  הפנימית היא אחד. מספר זה מצביע על  עצמאות, מרכזיות, כריזמה, כושר מנהיגות, ואינטואיציה גבוהה. עופרה  מלאת אנרגיה  ומבטאה את האני שלה במלוא עוצמתה. אולם, מספר זה עלול להיות בעוכריה. עלולה היא להיכנס למאבקי כוח עם רגישות מאד גבוהה לאגו. לעיתים להיות במרכז, גורם לה להרגיש בדידות מסוימת והרגשה שלא מבינים אותה. כמו כן, עלולה לחוש כעס מודחק וחוסר ביטחון. 

דרך החיים של עופרה מסייעת לה להגשים את ייעודה למען הקהילה באמצעות תקשורת טובה. היא אשת שיחה נעימה, מצחיקה וסקרנית. היא זקוקה לחופש ולגיוון אינטלקטואלי. חשוב שתבין שהחופש נמצא אצלה בראש ואף אחד לא מגביל אותה. יחד עם זאת עלולה עופרה להיות מרדנית. תכונה זו מחזקת במעט את הרגשת הפריבילגיה כמלכה שהייתה לה בגלגול קודם. כמו כן, מערכת העצבים שלה מאד רגישה ועלולה לגרום לה לחוסר מנוחה.

מבחינת נומרולוגיה קבלית, הכוכב השולט בחייה של עופרה ויינגרטן הוא כוכב שבתאי. כוכב זה מחזק את תכונותיה החיוביות של עופרה. הוא מקנה לה שליטה עצמית ואחריות. היא מאמינה בעבודה קשה ויודעת שהתמדה תעזור לה להגיע לייעוד שלה בחיים. לעיתים עלולה היא לגלות חוסר התחשבות, אולם דרך המגבלות והקשיים מבינה היא את תכלית החיים. בדרך הבנה זו פועלת היא למען הקהילה וכאן מצליחה היא להגשים את הייעוד שלה בחיים.  

ועתידות? החל מיום הולדתה ב-11.2009 ועד 11.2010 עופרה ויינגרטן עוברת שינוי גישה בחיים. זה תחילתו של תהליך חדש עבורה. בשנה זו היא מביאה גיוון חיובי בחייה. תקופה זו טובה לפגוש אנשים חדשים ולהתנסות במצבים שונים ומגוונים. נפתחות לה דלתות, הרבה תנועה ואף פרסום בתחום הקריירה. מטרת שנה זו היא להוביל את עופרה ליצור שינוי  תוך שימת דגש על הסתגלויות ומצבים משתנים. סוד ההצלחה  טמון ביכולת שלה להניע תהליכים תוך כדי התכוננות ולקיחת אחריות. ומבחינה זו, סומכת אני על עופרה שכל יום שעובר, יודעת היא להתחבר לעוצמות שבה, ומצד שני להתגבר על הקשיים. האמונה ביכולות שלה, הכריזמה, האחריות והרצינות, כל אלה ועוד יעזרו לה  להגיע לפרסום המיוחל.  

 

מה מאחלים אנו לעופרה היקרה?

כולנו פה התלמידים שלה מאמינים בהצלחה של עופרה, המורה שלנו למשחק. היא, בזכות העקשנות, המקצועיות  וההתמדה, הצליחה להעלות ביחד איתנו לאחר שנה של לימודים, ערב מונולוגים מדהים. התהילה ומחיאות הכפיים לה זכינו, שוות כל רגע של השקעה ולמידה. ועל כך, מוקירים אנו לך תודה מורתנו היקרה.

 

בהצלחה מכל הלב ובאהבה,

ציונה אבירם – נומרולוגית

מאמנת ויועצת בתחום הנישואין והזוגיות

 

 http://www.youtube.com/user/roga2002#p/u/0/8h0-QQ0-A0s 

מוזמנים לצפות במונולוג של השדכנית מתוך "הקמצן"  של מולייר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עיצוב גרפי Fresh Studio

 

ציונה אבירם , נומרולוגית מאמנת ויועצת בתחום הנישואין וזוגיות. בייעוציה האישיים משתמשת בכלים ייחודיים המשלבים : נומרולוגיה ואסטרולוגיה קבלית, בהם חושפת גלגולים קודמים המשפיעים על תפיסת עולמו כיום. כמו כן, משתמשת בזכרונות מוקדמים על מנת לגלות את השקפת העולם המנהלת את האדם בחייו בבגרותו... מנהלת פורום נומרולוגיה באתר "אסימון" .


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב