דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוגו עברית 

מאת    [ 22/10/2006 ]

מילים במאמר: 1036   [ נצפה 3953 פעמים ]

באחד ממאמרי כתבתי על שיטת הדה-סטביליזציה, חתרנות אמריקנית להפלת משטרים באמצעות כוחות פנימיים.

כך, לדוגמה, הפילה אמריקה את ממשלת איינדה בצ'ילה, (וביחד עם האפיפיור) את המשטר הקומוניסטי בפולין, הכל - ע'י הפעלת תנועות מקומיות, כגון "סולידריות". כך גם פועלות בישראל עשרות עמותות במימון זר במטרה להטות את דעת הקהל מאחרי האינטרסים הלאומיים החיוניים של היהודים בארץ ישראל ולהכשיר את הלבבות להקמת מדינה פלסטינית בלב המולדת היהודית.



המיבצע הצליח. מי זוכר עדיין את הדחייה המוחלטת של רעיון המדינה הפלסטינית במצעה של מפלגת העבודה?! והמיפנה המפתיע, שלא אחר מאשר אריאל שרון החל לקרוא לאחיזתנו ביהודה ושומרון "כיבוש" ואפילו בנימין נתניהו, ראש הליכוד, כבר מצדד היום במדינה הפלסטינית - כל זה נפל עלינו סתם כך מן השמים? לא ולא! מישהו עמל במשך שנים, הפעיל מערכת ענקית של שטיפת מוח, לחצים ופיתויים - עד שהושגה המטרה - רוב בציבור היהודי לבגידה בנחלת אבותיו.

חלק קטן שוכנע, שאכן אנחנו באמת "כובשים" בחברון, בבית אל ובשילה, ואלו הרוב פותה להאמין שאין ברירה, "כל העולם" דורש את זה, אנחנו עלולים לאבד, כביכול, את משענתנו ומטה לחמנו - ארצות הברית, ועוד כיו'צב.

שיא הישגי הלוחמה הפסיכולוגית הזאת היה הגירוש הגדול. עד כדי כך, שגם היום, כשהאבסורד שבמעשה העקירה כבר גלוי לעין, עדיין עם ישראל, ברובו, לא חש ייסורי מצפון וחרטה, ועדיין צחי הנגבי יכול לדבר רק על "טעות" - לא על פשע. עדיין הציבור אינו מגלה חיבוטי נפש על הפשעים שבוצעו בשמו - נגד ההיסטוריה, הדת והלאום, נגד אחים ואחיות בתוך המשפחה היהודית וגם פשע הומניטרי, נגד זכויות האדם באשר הוא אדם.



נגד כל ממשלה לאומית שקמה בישראל ארגנו מעצמות זרות מיתקפת דה-סטביליזציה, עד שהוכרעה. השיטה להוצאת משטר וממשלה משווי המשקל - וזה תרגומה של המילה הלועזית הזאת - נחזית תמיד כאלו היא באה מבפנים, וכמו בצ'ילה היא יכולה להיות מופעלת גם נגד ממשלה שהגיעה לשלטון בדרך דמוקרטית, במגמה להמליך תחתיה משטר דיקטטורי רצחני כמשטרו של הגנרל פינושה.



כעת ניתן לנו להשקיף בזמן אמת, כיצד מופעלת השיטה הזאת בביתנו, ממש מעבר לכותל - ברשות הפלסטינית. כותרת בעתון "ידיעות אחרונות" מיום .10.06 15.מכריזה: "כך מתכננת ארה"ב להפיל את ממשלת חמאס". יש משהו נלעג בכותרת הזאת, המזמין את הקריאה: קשוט עצמך! וכי מי שכתב את הידיעה, וההמונים שקוראים אותה, אינם מודעים לכך, שהם בעצמם נפלו קרבן לשיטה הזאת עוד הרבה לפני הערבים המקומיים, ואפשר היה לנסח בקלות כותרת כמו - "כך הפילה ארצות הברית את ממשלות ארץ ישראל הלאומיות"?!



וכך - לפי ידיעות אחרונות - עובדים האמריקנים על ממשלת החמאס, שכידוע נבחרה בבחירות דמוקרטיות כשרות, ולפי דרישת אר'הב דווקא, שלא הרשתה לנו לשבש את הבחירות כדי למנוע את הקמתה של ממשלה שלא רק עוסקת בטרור כמו ממשלות ערפאת ואבו מאזן, אלא גם מצהירה על כך בפומבי.

וזו הידיעה:

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת, כי הממשל האמריקני גיבש תכנית שנועדה לחזק את הפת'ח וארגונים נוספים המתנגדים לחמאס. התכנית תתמוך במה שמכונה "יצירת אלטרנטיבות דמוקרטיות", ולטובתה הקציבה ארה'ב 42 מליון דולר. הכסף מיועד, בין השאר, להקמת מערכת חינוך אלטרנטיבית, למימון ארגונים ועתונאים פלסטינים המביעים ביקורת על החמאס ולייעוץ אסטרטגי לפוליטיקאים מהפת"ח.



שמתם לב? מה פירוש הדבר, שכסף מוקצב "למימון" ארגונים, ל"מימון" עתונאים ול"מימון" פוליטיקאים, אם לא שקונים בכסף את הארגונים, העתונאים והפוליטיקאים?!



אנחנו מתעבים, כמובן, את החמאס לא פחות מן האמריקנים. אך לא זאת הנקודה. החשוב לנו הוא, כיצד נחשף כאן מנגנון החתרנות והדה-סטביליזציה. וההמשך ידוע. לאחר שהמערכות הקנויות והמושחתות תשפענה את השפעתן, תארגן אמריקה בחירות חדשות, והוקוס פוקוס תקום כבמטה קסמים - באמצעים דמוקרטיים, כמובן, מה זה, דמוקרטיים! - ממשלה פלסטינית תפורה לפי מידה, מידתם של המממנים והמשחדים האמריקנים.

בהמשך הידיעה נאמרים הדברים במפורש:

"הממשל מוכן לסייע לבכירי הפת"ח ומפלגות אחרות בייעוץ אסטרטגי במטרה לצבור תמיכה בציבור הפלסטיני לקראת הבחירות". מין "ייעוץ" שכזה, המשומן בעשרות מליוני דולרים.



הנה כי כן, אמריקה עושה עכשיו לערביי ארץ ישראל את אשר עשתה לנו, אך יש בכל זאת הבדלים. "הדמוקרטיה" הפלסטינית היא מזויינת. לערבים אין רבנים, מועצת יש'ע או וועדי פעולה בדגם גוש קטיף, שיטיפו לציבור שלהם לקבל את "דין הדמוקרטיה". יש אימרה ישנה של הפת"ח "השלטון צומח מתוך קנה הרובה", וגם החמאס מאיים כמובן להגיב בכח הנשק על תמרונים וספינים "דמוקרטיים", בבימוי אמריקני, שמגמתם להוציא מידיו את השלטון. וכבר הזהיר סגן ראש הלשכה הפוליטית של החמאס, מוסא אבו מרזוק, ש"כל פעולה כזו תיחשב כהפיכה". ומה עושה מי שמונה עפ"י מה שמרזוק קורא "בחירתו של העם" נגד הפיכה? מפעיל כח. והרי לנו מירשם למלחמת אחים.



האמריקנים, שאינם תמימים, מכירים בהבדל שבין היהודים שניתן לתמרן אותם בקלות וללא אלימות, לבין הערבים "שאינם יודעים חוכמות", ולכן המיליונים שהוקצבו לדה-סטביליזציה ישמשו גם לקניית רובים ונושאי רובים. מול צבא החמאס מחמשת אמריקה את צבאו של אבו מאזן ("כח 17") ומעלה את כוחו ל-6,500 חיילים. נשק אמריקני זורם אליו ומדריכים אמריקנים מאמנים אותו ביריחו. - והכל כמובן בהסכמתה הכנועה של ישראל, שאת עמוד שידרתה כבר שברו האמריקנים קודם.



כך, בשם הדמוקרטיה ולמען השלום, מלבה כאן אמריקה אש של מלחמה פנימית בין הערבים לבין עצמם, ומי יתן והנשק הזה, והחיילים שכך אומנו, לא יופנו בסוף גם נגדנו - כפי שקרה בתהליך הארור של אוסלו, שעלה לנו באובדן 1,500 נפשות ועשרות אלפי פצועים, מהם נכים, עיוורים ומשותקים.



טעמנו מפרייה המר של הדה-סטביליזציה בראיון ארוך של גדי בלום עם בנימין נתניהו (ידיעות אחרונות - 7 ימים - 13.10.06).

המראיין הציג לנתניהו שאלה בזה הלשון: "אם תוחלף אצל הפלסטינים הממשלה ויהיה פרטנר, תהיה בעד מדינה פלסטינית?"

תשובה: "לקראת הסכם קבע אהיה מוכן לשקול זאת ברצינות. אני בעד שהפלסטינים ימשלו בעצמם, פרט לאותן סמכויות שיסכנו את בטחון ישראל."



"אני בעד", אומר נתניהו. אולם החתום מטה, בארוע מטעם העתון "נתיב" בו הירצה נתניהו, הציג לו בדיוק את השאלה הזאת, וקיבל תשובה הפוכה: מדינה פלסטינית בשום אופן לא!,ובצירוף הנמקה מפורטת ומשכנעת.



נשאלת השאלה, איך קרה הדבר שאצל אותו האדם, בהפרש של שנים מועטות, "אני נגד" הפך ל"אני בעד"? נתניהו מוכר, לצערנו, כשבשבת פוליטית המסתובבת לפי כיוון הרוח. אך מה גרם לשבשבת להתכוונן עכשיו אל מדינה פלסטינית בארץ ישראל, ולהלן בראיון גם להשיב על השאלה אם יפנה התנחלויות בהתחמקות מבשרת רעות: "למה לי לנדב פרט כזה לפני שמתחיל המשא ומתן?"

מי הוא "משיב הרוח" שגרם לראש הליכוד, מפלגתו של ז'בוטינסקי, לבגוד באידיאלים של עמו ומפלגתו עד כי אין עוד הבדל בין "דעתו" הנוכחית לדעתה, מימים ימימה, של מרץ?



שם הקוד הוא דה-סטביליזציה, הפרת איזון ושיבוש שיווי המשקל, עד כדי כך שאישיות פוליטית חשובה, ממפלגה גדולה, וגם המדינה בעצמה - התהפכו ונפלו בנופלים.

מול לגיון התרנים מבפנים, במימון ובהנחייה של גורמים זרים, יותר מכל חסר לנו מנהיג שהמצפון והמצפן שלו יציבים ונאמנים, אישיות שניתן לסמוך עליה שתראה "מפה" בדיוק את אשר ראתה "משם".



אליקים העצני



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב