דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשור עם מדריכי הנשמה 

מאת    [ 12/11/2009 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 3348 פעמים ]

תקשור עם מדריכי הנשמה

מאת  רות אהרוני – מחברת הספר "תקשור בעשרה שיעורים"

מדריכי הנשמה הם ישויות רוחניות שמטרתן לעזור לנו. לכל אחד יש מדריך ראשי אחד לפחות שמלווה אותו מרגע הלידה ולמשך כל חייו. זו הסיבה, שלפעמים כשמנסים ליצור קשר מודע עם המדריך, קשה לנו להבחין בנוכחותו, כיוון שהוא נמצא בקרבתנו כל חיינו ואנו רגילים לאנרגיה שלו, גם אם איננו מודעים לה.

במהלך החיים מדריכי רוח נוספים מצטרפים למערך העזרה וההדרכה, לפעמים על פי הזמנתו של המדריך שלנו עצמו, שמבקש עבורנו עזרה מישויות רוחניות שיכולות לתמוך בנו ולסייע לנו. בכל שלב בחיים יכול להופיע מדריך ולתת ייעוץ בתחום מסוים שאנו עוסקים בו, או הכוונה במשימה מסוימת שאנו ניצבים בפניה באותו פרק זמן, או לשם פיתוח יכולת או כשרון כלשהם, או לשם מתן עצה בנושא ספציפי.

כאשר אנחנו מקבלים מדריך שמתאים ונכון עבורנו לתקופה מסוימת בחיינו או לשלב התפתחות שבו אנו נמצאים, המדריך הראשי שלנו יפנה עבורו את הדרך.

גם רוחות של אנשים שנפטרו, שהיו קרובים אלינו בחייהם, יכולות ללוות אותנו במתן עצות והדרכה, אולם כיוון שהמדריך הראשי שלנו מלווה אותנו מרגע הלידה, אין הוא יכול להיות מישהו שהכרנו בחיינו הנוכחיים.

תפקידם של מדריכי הרוח שלנו הוא לעזור לנו בכל דבר שמקדם אותנו לקראת מטרותינו, לעודד אותנו להשתנות לטובה, לתמוך בהתפתחות הרוחנית שלנו, לכוון אותנו אל הייעוד שלנו ולסייע לנו להגשים אותו. המדריך האישי שלנו נמצא לידנו תמיד, גם אם איננו מודעים לנוכחותו, והוא ער לרצונותינו וקשוב לשאיפותינו הגלויות והכמוסות. הוא זמין עבורנו תמיד ומחכה לקריאתנו. לכן, עלינו לפתח את המודעות לנוכחותו המתמדת לידנו, ללמוד להזמין את הדרכתו ולבקש את עזרתו. 

בתהליך התקשור המתקשר מעלה את התדר האנרגטי שלו כדי להתאימו לאנרגיה הגבוהה של המדריך, והמדריך מנמיך את התדר האנרגטי שלו כדי להשיג התאמה עם המתקשר. לכן כאשר אתם מצליחים ליצור קשר עם המדריך, משמעו של דבר ששדות האנרגיה שלכם מתואמים. ככל שתפנו אליו יותר, כך תתבסס ההתאמה האנרגטית ביניכם, וערוץ התקשורת ביניכם יהיה פתוח יותר. כשכבר תהיו ממש מתורגלים, כל מה שיהיה עליכם לעשות, זה פשוט להזמין אותו במחשבתכם, להיות ערים לנוכחות ולהקשיב למסרים שלו.  

מדריכים יכולים להתגלות לפנינו במגוון הופעות ודמויות. הם יכולים להופיע גם כאנרגיה של צבע, כצליל או ניחוח מסוימים, אך ייתכן גם שאתם פשוט תחושו את הנוכחות שלהם ותדעו בוודאות שהם לידכם. לכן, אל תגבילו את עצמכם ואל תתנו להתניות מוקדמות להפריע לכם. כאשר אתם יוצרים את המגע המודע הראשון עם המדריך, היו כמו לוח חלק. עליכם להיות נינוחים לחלוטין ולהיפתח לכל מה שיבוא ויופיע.

העבודה עם ישויות שונות מעולם הרוח, הבאות לפעמים מרבדים שונים, מאפשרת לנו לחוות דברים באופנים שונים, לראות דברים בפרספקטיבה שונה, לקלוט ולהבין את הנושאים שאנחנו רוצים להבהיר לעצמנו מנקודות מבט שונות. בספרי תקשור בעשרה שיעוריםתוכלו למצוא תרגילים להעלאת התדר האנרגטי ופתיחת העין השלישית, והנחיות למפגשים עם מדריכי הנשמה, ותוכלו ללמוד לבקש ולקבל מהם הדרכה לשיפור כל תחומי חייכם. 

רות אהרוני- Master Coach Israel, NLP Master Practitioner ,מאמנת אישית ועסקית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת אסטרו-טארוט, NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, מנחה סדנאות ומחברת ספרים לצמיחה רוחנית. ­לאתר הבית 

© כל הזכויות שמורות


 

 

 

 

 

רות אהרוני, מאמנת אישית, מטפלת בעזרת NLP, ריברסינג, שחזור גלגולים, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269 http://www.astro-coaching.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב