דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שינויים קוסמיים וארציים 

מאת    [ 12/11/2009 ]

מילים במאמר: 1301   [ נצפה 2331 פעמים ]

שינויים קוסמיים וארציים

תקשור מאת האינטליגנציה הקוסמית

 

שלום וברכה לכם,

אנו קבוצת האינטליגנציה הקוסמית ממשיכים את מסע הסברתנו לכם, לגבי השינויים המתחוללים בעולמכם הכללי והפרטי כאחד.

בתקשור האחרון אשר העברנו לכם, התחלנו מכך, שכפי שבממדים הגבוהים לישויות האור ישנם תפקידים ומהוויות שונות, כן לכם בני האנוש ישנם תפקידים ושליחויות שונות, בהתאם לרשימה  עימה ירדה נשמתכם לעולם, לחוויית חיים בתלת הממד. ייעצנו לכם להתחיל במסע היזכרות מי אתם. מהו ייעודכם בעולם זה. מהו תפקידכם.

בתקשור זה, אנו נמשיך במגמה זו של היזכרות במהות אשר לכם.

ראשית נאמר ונזכיר, כי כולכם שלוחים של אור גדול. לכולכם ישנה נשמה אשר לקוחה מן האור הגדול בבריאה. לכן, לכל אחד מכם יש חלק בבריאת העולם ובהתפתחות אשר התרחשה עד כה ובהתפתחות אשר ממשיכה מכאן והלאה.

אנו סמוכים ובטוחים כי אם הייתה יודעים מהו מקורכם, הייתם שואגים בשמחה ובאהבה רבה. שכן, מקורכם הוא אהבה.

אתם הנכם שייכים למעגל החוויתי בבריאה. אתם הנכם מן המעגל אשר מוציא מן הכוח אל הפועל את הרעיונות הנהגים בממדים הגבוהים. אתם אלה אשר בודקים את החיבור בין ארבעת היסודות (אש, מים, אוויר ואדמה) בחוויית החיים.

לכל יסוד בבריאה ובאדם, ישנה מהות מסוימת ותפקוד ספציפי. בקצרה נאמר כי יסוד האש אחראי על היצירה הראשית. יסוד זה מהווה את ה"דלק"  בבריאה. יסוד המים אחראי על רמת הרגש. יסוד האוויר למחשבה ולתקשורת ויסוד האדמה אחראי על היישום והביטוי של שלושת היסודות הקודמים לו.

היה ותבינו, כי אתם מוציאים אל האור את הרעיונות, המחשבות, הרצונות והתיאוריות מהממדים הגבוהים, אזי תדעו כי קיימת אינטראקציה עמוקה בין הממד העשירי בו הנכם חיים ופועלים לבין יתר תשעת הממדים הגבוהים יותר. בכדי לקיים אינטראקציה זו, לכל אחד מכם ישנה נציגות בכל אחד מהממדים הגבוהים. נציגות זו היא מרמת הנשמה אשר לכם. ועל מנת שתוכלו להבין זאת טוב יותר נאמר, כי ברמה העקרונית, נשמת האדם מחולקת לשלושה חלקים עיקריים – רמת הנפש, רמת הרוח ורמת הנשמה. בכל רמה יש לכם נציגות בשלושה ממדים שונים (ברמה העמוקה יותר, ישנם שני חלקים נוספים המכונים בשפת הקבלה "חיה" ו"יחידה").

אם כך, לנשמתכם המחוברת לאור הגדול בבריאה, יש חלק בכל אחד מהממדים הגבוהים כמו גם בממד השלישי בו קיימת הנציגות של רמת הנפש.

כל אחד מכם, יכול ורצוי לו, להיות מחובר לכל רמות הנשמה אשר לו. שכן לכל רמה יש חיבורים שונים לאור הגדול. לכל רמה יש תפקידים שונים וכלים שונים, אשר תפקידם לסייע בידו להגשים את הרשימה והייעוד אשר עימם ירד לחוויית החיים הנוכחית.

היזכרות במהותכם היא דרך אחת. תקשורת בין ממדית עם חלקי הנשמה הגבוהים יותר היא דרך נוספת לשם כך. תקשורת זאת, הינה יכולת מולדת של רוב בני האדם. אלא שרובכם כידוע, אינכם מודעים לכך. נכון, יש כאלה אשר הולכים למתקשרים ולמטפלים כאלה ואחרים. וזה מבורך. אך אנו כאן בכדי לספר לכם, שאין אתם תלויים בעזרה חיצונית. לכל אחד מכם, ישנו מעין מכשיר קשר עם החלקים הגבוהים אשר לו. ישנם כלים ושיטות לשם כך. כלים של תקשור עם חלקי הנשמה האחרים, כמו גם עם הדרכות אישיות וכלליות אף הן מהממדים הגבוהים יותר אשר בבריאה.

אנו מדרבנים אתכם ליצור תקשורות אלה, וזאת כדי לקדם את מהלך ההתפתחות הנוכחי בבריאה. כך תוכלו לסיים במהירות ובקלות את השיעורים והתיקונים של העידן המסתיים ולהתחיל ולרכוש כלים והבנות לגבי העידן אשר עושה מהלך של כניסה לבריאה ולתלת הממד.

-----

כפי שכבר נאמר לכם, הן על ידינו והן על-ידי הדרכות אחרות מהממדים הגבוהים, תקופה זו הינה קריטית בבריאה. שכן, חלה טרנספורמציה כלל בריאתית בנושאי החקירה של הבריאה. בעידן המסתיים נחקרו שני יסודות עיקריים – אדמה ומים. בעידן הנכנס מתחילים להיחקר יסודות האש והאוויר. בכל עידן ישנה חשיבות גם לשני היסודות הנוספים, אך בזמן ששני יסודות הינם דומיננטיים, הרי שהשניים האחרים הינם יותר פאסיביים.

שינויים אלה משפיעים באופן מהותי ועמוק עליכם החווים בתלת הממד ועל הבריאה בכללותה. החוויות אשר הנכם עוברים משתנות בהתאם. אורח החשיבה והחיים מקבל צביון אחר בהתאם ליסודות העיקריים. בעידן האדמה והמים, בדקתם את החיים ברמת החומר והרגשבעידן הנכנס תבדקו יותר לעומק את מהות המחשבה היוצרת (באמצעות יסודות האש והאוויר).

עוד נוסיף ונאמר, כי השינויים המדוברים מתייחסים למצב ה-גיאופיסי של כדור הארץ, שינויים באטמוספרה, בקטבים המגנטיים הסובבים את הכדור בו הנכם חיים וכן הלאה. מן הסתם, שינויים אלה יוצרים תמורות באקלים המשפיע עליכם, אשר משפיעים על החקלאות בעולמכם, על מצב הכלכלה וזו רק ההתחלה.

מכאן, יש וכדאי לכם, להתחיל לרכוש הבנה בנוגע למתרחש בעולמכם. להרחיב את המודעות שלכם לגבי השינויים, מקורם והשפעתם כי רבה היא עליכם. כידוע בעולמכם, ידע הוא כוח. וככל שמידת המודעת שלכם תהיה רחבה ועמוקה יותר, כן תוכלו להתכונן לבאות בצורה הטובה ביותר עבורכם כפרטים ועבור האנושות ככלל.

כמו כן, עליכם לקחת בחשבון, שינויים ברמה האישית כמו גם שינויים ברמה הקולקטיבית. שכן, התמורות החלות בתקופה זו בבריאה, פועלות משני כיוונים בו זמנית – מלמעלה למטה ומלמטה למעלה; רוצה לומר, כי חלק חשוב מהשינוי מתחיל מרמת הבריאה ויורד בהשפעתו עד לרמת החווים בתלת הממד. והחלק העיקרי השני, מושפע מרמת החווים (בני האנוש) על הבריאה כולה. כלומר, ישנה אינטראקציה מוחלטת בין החווים בתלת ממד לבין יתר הממדים, אשר יוצרת היזון חוזר. לכם בני האדם, נודעת השפעה רבה וחשובה בבריאה. וככל שתשכילו להבין ולהפנים זאת, כן תוכלו לקחת חלק פעיל יותר בתקופת התפר (התקופה הקריטית הנוכחית) בתמורות החלות וליצור השפעות חיוביות ככל האפשר עליכם כפרטים (לקחת אחריות על גורלכם האישי), עליכם כקבוצה האנושית החווה בבריאה, ועל הבריאה כולה בשעה שהיא מסיימת עידן ומתחילה עידן חדש.

דעו כי רבות תלוי בכם. בגישה שלכם. בהבנות שלכם. במודעות ובאחריות אשר תיקחו על עצמכם. ובכדי שהבחירות אשר תעשנה על ידיכם תהיינה מוארות ומדויקות יותר ולטובת הכלל הרחב ביותר שניתן, עליכם להבין במה דברים אמורים. עליכם לבחור מתוך מודעות למצב ומודעות לחשיבות הבחירה  האנושית (שוב, האישית והכללית כאחד).

אנו מהממדים הגבוהים מורידים לכם הבנות וכלים להרחבת המודעות. בתקופה זו, יורדות קבוצות רבות ומדריכים רבים אשר עושים למען העלאת המודעות של בני האנוש החווים בתלת הממד. לכל אחד מכם ישנו צינור המתאים לו בשפה, בתדר, במהות וברעיון. ואנו ממליצים, כי תחלו ומי שהחל שימשיך להיזון מהדרכת אלה, שכן, תפקידם לסייע בידיכם לעבור תקופה זאת בקלות המרבית ועם התוצאות החיוביות ביותר שניתן לטווח הקרוב והרחוק כאחד.

אתם תפקידכם כאמור, הוא להרחיב מודעות זאת ככל הניתן. לקחת אחריות אישית וכללית. להבין כי מקומו של האדם בבריאה הינו חשוב מאין כמותו. אך חשוב לא פחות כי תבינו ותפנימו, כי אין אתם קיום בפני עצמו. אלא חלק ממערכת גדולה וענפה, הפועלת כאורגניזם אחד ואחיד.

כאמור, אנו נמשיך להעביר לכם מיידעים והבנות בנוגע למתרחש בבריאה. ועד אז -

מאיתנו קבוצת האינטליגנציה הקוסמית, ברכות להמשך הדרך,

באהבה ובשלום.  

מצ"ב קישור לתקשור נוסף מאת האינטליגנציה הקוסמית

http://www.holizem.com/89794/%D7%AA%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%9E%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%AA-%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99

מטפלת ומדריכה הוליסטית מוסמכת
בעלת ניסיון רחב בייעוץ והכוונה אישיים
מנחה קבוצות ומפגשיים חברתיים בנושאי מודעות עצמית והתפתחות אישית.
מעבירה קורסים בנושאי מודעות והתפתחות אישית, רוחניות, נומרולוגיה ומידע של העידן החדש.

ברכת אהבה ושלום,

שלומית זקן
050-2184877
www.holizem.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב