דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית אסטרולוגית שבועית 

מאת    [ 12/11/2009 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 2802 פעמים ]

תחזית אסטרולוגית שבועית
לשבוע 8/11/09-14/11/09


מזל טלה
השבוע הכוכבים מראים דגש על התחום החברתי והרומנטי. בבית לעומת זאת האוירה קשה יותר. בני הזוג מקשיחים עמדות וקשה לכם להתמודד איתם. זוגות רומנטיים טוב יעשו אם ירפו את המתח וידחו מחלוקות לשבוע הבא. בעבודה קיים סיכוי טוב לשיפור בתקשורת ובהכנסה.
מזל שור
השבוע הדגש הוא על תחומי העבודה והבריאות, כשהסימנים מראים על שיפור במצב הבריאותי. אלה מכם שמנסים שיטה חדשה של דיאטה עשויים להצליח בה. בעבודה אמנם לא קל לכם מבחינת העומס, אבל מן הבחינה הפיננסית צפוי שיפור בהכנסות.נסו להיות גמישים יותר עם בני הזוג והרפו את האוירה המתוחה בבית.
מזל תאומים
השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה ביתית רומנטית ונעימה. מחלוקת עם שותפים עלולה להגרר לדיונים בבית המשפט. הפתעה בצורת קידום בעבודה צפויה לחלק מכם המועסקים כשכירים.

מזל סרטן
השבוע הכוכבים מצביעים על נסיעה באופן מפתיע שתתברר כמוצלחת ביותר.ענייני הלב מתחממים וקיימת אפשרות טובה למסד יחסים רומנטיים. פניה שלכם למוסדות עלולה להיתקל בהתנגדות ותגרום לאכזבה.
מזל אריה
השבוע הכוכבים מצביעים על פעילות גדולה בכל מה שקשור לענייני הבית ונסיעות. מסתמנת מגמה של חרטה בקשר לתוכניות שתוכננו על ידיכם בעבר ואתם חושבים לשקול זאת שנית. התקשורת עם בני הזוג הרומנטיים משתפרת. השכירים מביניכם שוקלים שינוי בעבודה, מה שיתברר בעתיד כצעד נכון.
מזל בתולה
השבוע הכוכבים מצביעים על שיפור בהכנסות לעצמאים מביניכם. לעומת זאת, השכירים מביניכם עלולים להתאכזב מהבטחות שפוזרו ולא עמדו במבחן המציאות. ענייני הבריאות טובים יותר וקיים סיכוי גבוה לשיפור במצבכם.
מזל מאזניים
השבוע הכוכבים מצביעים על שיפור בדימוי העצמי שלכם. אתם בולטים ומקובלים בחברה יותר מן הרגיל מה שעוזר לשיפור בבטחון העצמי. קיימת אופציה טובה לשיפור ושדרוג הקריירה שלכם, כולל הגדלת ההכנסות. אתם עשויים לשקול מעבר דירה . פניה שלכם למוסדות או גורמי מימסד תיענה בחיוב. סך הכל זהו שבוע חיובי מאד עבורכם
מזל עקרב
השבוע הכוכבים מצביעים על התעסקות גבוהה ביותר בתחום הקריירה אצלכם, מה שעשוי לקדם אתכם מאד. בבית האוירה משתפרת והיא נעשית רכה ורומנטית יותר. חלק מכם שוקל נסיעה ארוכה שתועיל לאוירה הכללית. הסטודנטים מביניכם יזכו להצלחה. העצמאים מביניכם מתקשים בהכנסות ועדיין לא הצלחתם לאזן את התקציב הביתי
מזל קשת
השבוע הכוכבים מצביעים על שיפור בתקשורת שלכם עם החברה. הצעות חדשות לעסקים עשויות להיות רווחיות מאד. בשותפות שנוצרה לא מזמן עשויים להתגלע חילוקי דיעות בין השותפים וכדאי למתן את התגובות משום שצפויים רווחים נאים משותפות זו.
מזל גדי
הכוכבים מצביעים השבוע על דגש רב בכל הקשור לענייני קריירה. חלקכם לא מרוצה מן המצב הקיים ומעוניין בשינויו. מנגד, קיימת אפשרות להכנסה גבוהה ממקום עבודה זה ואולי עדיף יהיה להמתין מעט . השבוע תבלטו מאד בקשרים החברתיים שלכם, ורצוי שלא תזניחו את ענייני הבית.
מזל דלי
השבוע הכוכבים מצביעים על ויכוחים עם בני זוג או שותפים. חילוקי דיעות יהיו לכם גם עם עם אחים ושכנים ועדיף לטפל בכך באופן דיפלומטי וזהיר. הדור הצעיר עשוי לשמח אתכם בהצלחתו בתחום האמנות. לעצמאים מביניכם צפויה הגדלת הכנסה. חלקכם שוקל נסיעה ארוכה בענייני עבודה. מה שמקשה עליכם הוא החלק הכספי הקשור בכך, ולכך ימצא פתרון.
מזל דגים
השבוע הכוכבים מצביעים על המשך מאמצים מוגברים שלכם בניתוב ושיפור הקריירה. תשיקעו בזה המון עבודה, אבל הימנעו מלהזניח את הסביבה הקרובה. אתם עשויים להכיר בן זוג במסגרת העבודה שלכם. קיימת אפשרות גם של נסיעות לצורך עבודה שישפרו את הכנסותיכם

מקור המאמר: אתר האסטרולוגיה מזלות בכוכבים

© כל הזכויות שמורות ל: לרונה רוזן-גילה, מזלות בכוכבים , MYASTROSTAR.CO.IL/ MYASTROSTAR.COM

לרונה רוזן-גילה
אסטרולוגית
052-4747102
אתר הבית: מזלות בכוכבים
http://www.MyAstroStar.Co.il
http://www.myastrostar.co.il/?lat=en



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב