דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשתות חברתיות - אפשר לעשות מזה עסק 

מאת    [ 10/11/2009 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 3440 פעמים ]

לרשתות חברתיות יש אך ורק יתרונות, להלן כמה מהם:

אין דמי הרשמה או צורך בהתחייבות– כל הרשתות החברתיות החשובות כגון פייסבוק, לינקד-אין וטוויטר הם חינם. תהליך ההרשמה אינו מסובך וההתחברות היא מיידית.

קהלי יעד – בכל רשת חברתית תוכלו למצוא את האנשים המעניינים אתכם ומעוניינים בכם, בין אם אלו לקוחות או שותפים או מומחים או יזמים. צרו עימם קשר עם מי שמעניין אתכם ולא משנה היכן הוא/הם בעולם, ע"י WEBINARS (סמינרים ברשת), מפגשים אינטרנטיים או ישיבות למטרות שיתופי פעולה או ניהול פרויקטים משותפים וכד'.

תתחברו למומחים  – בפייסבוק וטוויטר כמו בקפה דה מרקר ורשתות חברתיות אחרות, תמצאו מומחים רבים שיכולים לספק לכם מידע חשוב לקידום העסק או השירותים שלכם. עקבו אחרי מה שהם כותבים, תחקרו אותם, תנהלו דו-שיח עימם ותפיקו מזה הרבה מידע שיועיל לכם.

שיווק מתוחכם –  לרשתות חברתיות כללי התנהגות האוסרות שיווק ישיר או בוטה של מוצרים או שירותים, אך עם קצת תחכום אפשר להשיג את מטרות השיווק דרך הרשת. פתיחת פוסט במילות "פיתוי" כגון "כרגע קיבלתי כמה טיפים מדהימים מחבר ברשת כיצד לקדם את העסק שלי.... בכוונתי ליישם את הכל בעסק שלי ולשתף אתכם בכל השלבים..."

סביר להניח שגולשים יתפתו להמשיך לקרוא ולעקוב אחר מעשיכם.

עולם קטן של קהל יעד גדול –  האינטרנט הפך את עולם העסקים לעולם ללא גבולות ובעל פוטנציאל אדיר.

אם השוק שאליו אתם מכוונים הינו שוק חו"ל - אין דבר חשוב כמו נוכחותכם ברשת החברתית. החשיפה היא עצומה. באפשרותכם להפוך את חבריכם ברשת ללקוחות נאמנים שירכשו ויפיצו בנאמנות את מוצריכם. מבין חברים אלו תוכלו למצוא משקיעים, שותפים, זכיינים פוטנציאלים ועוד.

המלצות

בשלב ראשון תבחרו רשת חברתית אחת, זו המתאימה לכם ביותר, תלמדו מי נמצא שם, כיצד היא פועלת ומה הם כללי המשחק שלה. תרשמו ותתחילו להשתתף לאט, בזהירות ובקטנה עד שתרגישו "מקובלים".

לאחר שתבססו את מעמדכם באותה רשת חברתית, תבדקו במשך חודש חודשיים מה עשיתם נכון והיכן "פישלתם". תפיקו לקחים ושפרו עמדות.

בשלב הבא תצטרפו לרשת חברתית נוספת ובעזרת הלקחים שהפקתם בסיבוב הקודם תיישמו את התובנות החדשות שלכם על מנת שתצליחו לקדם את עצמכם ואתהמוצר/ים שלכם.

ולסיום, חברות ברשת חברתית למטרת קידומכם וקידום עסקיכם צריך לתחזק, ממש כמו חברות אמיתית. צריך לבלות ברשת תכיפות, לא להזניח את החברים, לנהל רב שיח ולהפיץ מידע מעניין, להשתמש בהומור, לייעץ ולהתייעץ ולשדר אמינות ונאמנות.

 

מי אני? אני פולניה (תשאלו את בן זוגי).
נולדתי בפולין גדלתי באוסטרליה. שרתתי במשך 26 שנים במערכת הבטחון, פרשתי,ייסדתי תוכנית לנוער בסיכון "מחשב מכל הלב"
כיום אני מנכ"לית משותפת ב-2 חברות:
שיווק וקידום עסקים באינטרנט

דרך השוקולד - מפלי שוקולד ואירועי שוקולד קסומים
ובעלת פורטל ריקוד טרי:
פורטל ריקוד לרקדנים ולאוהבי ריקוד



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב