דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב 

מאת    [ 10/11/2009 ]

מילים במאמר: 607   [ נצפה 2929 פעמים ]

על מנת לעשות סדר בעולם הסבוך של ביטוח רכב בישראל הוקם האתר הזה. כאן תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי על ביטוח רכב על סוגיו השונים: ביטוח מקיף, ביטוח חובה ועל ביטוח צד ג'. לא צריך לחפש יותר בעשרות אתרים שונים באינטרנט, באתר זה תוכלו למצוא תשובה לכל שאלה שתהיה לכם בנושא ביטוח רכב.

אז בואו נתחיל לעשות סדר ולהסביר בקצרה את ההבדלים בין סוגי הביטוח השונים בכדי שתוכלו לדעת ביתר קלות לאן לנתב את החיפוש שלכם.

 

ביטוח רכב – איך הכול התחיל

 

רבים חושבים שענף ביטוח רכב או ענף הביטוחים בכלל זו המצאה יחסית חדשה. ובכן, טעות בידם. ישנן עדויות לכך שכבר בתקופת מצריים העתיקה כבר היה עיסוק בתחום.  אך שורשיו ההיסטוריים של ענף הביטוח, כפי שאנו מכירים אותו היום, מונחים במאה ה-19 בגרמניה. מי שאחראי לכך הוא לא איזה סוכן ביטוח אלמוני אלא לא אחר מאשר אוטו פון ביסמארק, הקנצלר שנחשב לאבי האומה הגרמנית. ביסמארק הנהיג במדינתו רפורמת ביטוח הכללה ביטוח בריאות, ביטוח פנסיוני, וביטוח תאונות שהיה ביטוח חובה לכלל העובדים.

 

אז נראה כי כבר לפני שנים הבין המין האנושי את מה שכולנו יודעים היום, החיים מלאים בהפתעות, חלקן לא תמיד נעימות ולכן כדאי להתכונן מראש לכל מקרה שלא יבוא בכדי שנוכל להתמודד איתו כראוי ולחזור לחיים נורמאליים.

 

כל זה מקבל משנה תוקף בכל הנוגע לרכבים ולענף ביטוח רכב. רכבים הם בסופו של דבר כלים עשויים פח המועדים לפורענות, ולכן כדאי לנו להתכונן לקראת מקרים לא נעימים כגון תאונות ולהבטיח שגם אם הן חלילה מתרחשות אנחנו לפחות נהיה מכוסים מכל בחינה אפשרית.

 

ביטוח רכב -  כל מה שצריך לדעת

 

ראשית, ביטוח רכב בהגדרתו הוא מכלול סוגי הביטוח הקיימים היום עבור כלי רכב. ביטוח רכב בישראל מציע שלושה סוגי ביטוחים עיקריים: ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף.

ביטוח חובה הוא ביטוח שעל כל כלי רכב בישראל להחזיק בו. מטרתו של ביטוח זה היא לכסות טיפול בנזקים שנגרמו לנוסעי הרכב או להולכי הרגל שנפגעו על ידו.

ביטוח רכב כולל בתוכו גם את הביטוח המקיף. פוליסה של ביטוח זה מכסה נזק או אובדן שנגרמו כתוצאה גניבה, שיטפון, אש, מכת ברק, התפוצצות, התלקחות, התנגשות מקרית או תאונה מכל סוג שהוא.

ביטוח נוסף ומשמעותי בעולם של ביטוח רכב הוא ביטוח צד ג'. פוליסת ביטוח צד ג' מכסה את נהג הרכב או את כל מי שמורשה לנהוג ברכב בכל הקשור לנזקים שנגרמו לצד שלישי כתוצאה מהשימוש ברכב ובאשמת נהגו. פירוט על כל הסוגים של ביטוח רכב תוכלו למצוא כאן, באתר זה בקליק אחד !

 

אם כן, נראה כי ביטוח רכב הוא ענף מורכב וסבוך, ובכדי להתמצא בו יש להיכנס לעובי הקורה ולקרוא את כל המידע הרלוונטי. כאן באתר חסכנו לכם את עבודת החיפוש המתיש וריכזנו את כל המידע הקשור לענף ביטוח רכב לנוחיותכם על מנת שתוכלו לרכוש ביטוח רכב במחירים הנוחים ביותר - עבורכם !

בנקרייט השוואת הצעות ביטוח רכב, ביטוח מקיף.

ביטוח

למידע נוסףעל ביטוח רכב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב