דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיסוי נשים - מאד נעים! 

מאת    [ 10/11/2009 ]

מילים במאמר: 578   [ נצפה 2889 פעמים ]

עיסוי נשים – מאד נעים!


ככל שהזמן עובר, יותר ויותר נשים מבינות כי עיסוי נשים הוא טיפול הוא יותר מסתם מותרות – מדובר באחד הטיפולים הטובים ביותר שיש במאה ה21. עיסוי נשים, בשונה מסתם עיסוי, מתמקד בצרכים המיוחדים שיש לאישה, ויודע לגעת בנקודות הכי רגישות – ונעימות. עיסוי נשים הוא פיתרון נהדר לכל בחורה, צעירה או מבוגרת, כזאת שחיה בכפר או כזאת שרגילה להמולה של החיים האורבאניים – לקחת רגע פסק זמן ולהירגע.


אחת הסיבות אשר עיסוי נשים הוא מאד פופולארי כיום הוא בביטוי שאפשר לכנותו – הפשטות שבנועם. עיסוי נשים יתמקד רק במה שנעים לך, ועושה לך טוב. תוכלי כמובן להגיד למסאז'יסטית שלך מה את אוהבת, ומה את מעדיפה. שימי לב כי עיסוי נשים הוא לא בעל תבנית אחידה ונוקשה, אלא מסוגל לשלב מספר אלמנטים.

 

עיסוי נשים – השיטות


עיסוי נשים, מעבר לעיסוי המסורתי, כול לעוד מספר טכניקות של עיסוי אשר ללא ספק יהפכו את החוויה כולה לזיכרון שלא נשכח. עיסוי נשים טוב ואיכותי ישלב בתוכו שיאצו. השיאצו מתבסס על נקודות לחיצה שונים בגוף שלנו, אשר נלחצים לאו דווקא ע"י הידיים של המטפלת. עיסוי נשים טוב ישלב את טיפול השיאצו בתור שילוב מנצח.


תחום נוסף אשר משולב בתוך עיסוי נשים הינו הנחת אבנים חמות על הגב.


אבנים חמות, כחלק מעיסוי נשים, יוצרות שילוב אנרגטי, מענג, ובלתי נשכח. השילוב של אבנים חמות יגרום לכן לחשוב כאילו זה הרגע חזרתן אל רחם אמכן, על אחת כמה וכמה כחלק מטיפול של עיסוי נשים, אשר ישאיר לכן תחושה של עונג צרוף.


אולם הטיפול האיכותי של עיסוי נשים לא מסתיים כאן, הטיפול יסתיים ברפלקסולוגיה. רפלקסולוגיה משמעותה עיסוי כף הרגל, ובתור סיום של עיסוי נשים, מדובר בלא פחות מאשר תענוג מתקתק לסיום. לאחר שכבר הגוף שלכן יעבור עיסוי נשים נעים ואיכותי – הסיום בקצה קצהו של הגוף, קרי כף הרגל, הוא נקודת השיא של הטיפול.

 

ולהתראות בפעם הבאה


כמובן שלא חייבים להסתפק רק בטיפול אחד של עיסוי נשים. עיסוי נשים הוא טיפול אשר ניתן לחזור עליו מספר פעמים, ולמה לא בעצם? עיסוי נשים יגרום לכן לחשו יותר נינוחות, רגועות, ובטוחות בעצמכן.


האם באמת יצא לכן להכיר בחורה אשר עוברת טיפול תכוף וסדיר של עיסוי נשים והיא נראית לחוצה מן החיים? ברור שלא, זאת משום שהטיפול של עיסוי נשים יגרום לכן לחשוב כאילו אין יותר דאגות בעולם.

 

וכאמור, השינוי מתחיל מבפנים, ברגע שתעברו טיפול איכותי וטוב של עיסוי נשים, תחושו את השלווה מבפנים – ותקרינו אותה על העולם.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב