דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריברסינג - תרפיה בעזרת נשימה מעגלית 

מאת    [ 09/11/2009 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 3467 פעמים ]

ריברסינג - תרפיה בעזרת נשימה 

מאת רות אהרוני  - מטפלת הוליסטית מאמנת לתהליכי שינוי  

"בהתחלה היה לא פשוט לנשום את נשימת הריברסינג. אבל נשמעתי להוראות והמשכתי למרות הקושי. ואז, ברגע שהרפיתי וויתרתי על ההתנגדות שלי לתהליך, קרה דבר מדהים - הרגשתי שלא אני נושמת, אלא הנשימה ננשמת בתוכי מעצמה. ועלו בי גלים של בכי משחרר, והרגשתי חופשייה ומשוחררת כמו שאף פעם לא חוויתי בעבר..." 

כך אמרה לי ד. בתום הפגישה הראשונה שבה התנסתה בריברסינג. וזה גם מה שאומרים, במילים כאלה ואחרות, בנוסח מאד דומה, אלה שנכנסים לתהליך הריברסינג מתוך מחויבות פנימית לעצמם ולשינוי שהם מבקשים לעשות בחייהם. בעזרת טכניקת הנשימה המיוחדת של שיטת הריברסינג תוכלו להתחדש, לשפר את בריאותכם הגופנית והנפשית, להעלות את רמת המודעות העצמית ולחדש את מסלול חייכם. 

המשמעות המילולית של המילה ריברסינג -rebirthing  היא היוולדות מחדש. על פי שיטת הריברסינג כל מה שצריך לעשות כדי "להיוולד מחדש" זה רק לנשום, לשאוף ולנשוף באופן רצוף, לזרום עם הנשימה כדי שהנשימה תזרום בכם כמו גל חופשי. שיטה הריברסינג כפי שהיא מתורגלת היום פותחה לפני כמה עשרות שנים על ידי ליאונרד אור, שחווה תהליך ריברסינג ספונטני כאשר שהה בסאונה. השיטה מבוססת על נשימה מחזורית, נשימה מעגלית שבה השאיפה מתחברת ברצף לנשיפה, והנשיפה מתחברת ללא עצירה לשאיפה.

ההנחה המרכזית שעומדת בבסיס השיטה היא שבעת לידתו ובשנות חייו הראשונות של האדם נקבעות התפיסות, התבניות והדעות הבסיסיות שלו. תהליך הנשימה מיועד לנקות את הגוף, את הנפש ואת ההכרה מהקיבעונות שהושרשו בהם ומונעים זרימה טבעית של אנרגיה. בעזרת טכניקת הנשימה המודעת תוכלו לחזור (גם אם תהליך החזרה עצמו אינו תמיד מודע) לחוויות הראשוניות שלכם, ואל חוויות עבר שלכם שהודחקו ויצרו חסימות כיוון שהיו בלתי נעימות או טראומטיות, ותוכלו להשתחרר מהן בדרך פשוטה אך יעילה.

פגישות ריברסינג כוללות גם שיחה, לפני ואחרי תהליך הנשימה, בה אתם מוזמנים להעלות תכנים שאיתם באתם למפגש, ותכנים, בעיקר רגשיים, שעולים בעקבות המפגש. השיחה, כמו הנשימה, מתרחשת באופן ספונטני וזורם, ומאפשרת עיבוד תכנים מודחקים שחסמו את זרימת החיים.

הריברסינג-הנשימה המעגלית משפרת את זרימת האנרגיה בגוף, מרגיעה ומשפיעה לטובה על בריאות הגוף והנפש, מחזקת את הדימוי העצמי החיובי, מגבירה את הביטחון העצמי, מפתחת יצירתיות ומודעות עצמית ומביאה לשינוי כוללני רצוי, לצמיחה ולהתפתחות אישית ורוחנית ולמימוש עצמי. 

רות אהרוני - מנחה ומלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. ­לאתר הבית

מאמנת אישית ועסקית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 © כל הזכויות שמורות www.astro-coaching.co.il 

 

 

 

 

 

רות אהרוני, מאמנת אישית, מטפלת בעזרת NLP, ריברסינג, שחזור גלגולים, שחרור קרמה, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית, קרמתית, זוגית. מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית.


אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269 http://www.astro-coaching.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב