חברת Top-soft (לשעבר סקיוגייט) מקבוצת Top (לשעבר קבוצת רמדור), מחזקת את פעילותה בתחום פלטפורמת SharePoint, ומקימה מוקד תמיכה ארצי ראשון מסוגו לכלל לקוחות SharePoint.
ירון הראל, מנכ"ל Top-soft, אומר: "הקמת מוקד התמיכה הארצי משלימה את היתרון המשמעותי שלנו בתחום פלטפורמת SharePoint כספקי פתרון מקצה לקצה: החל משלב האפיון והייעוץ, דרך יישום פתרונות כגון ECM, WCM ,BI, ועתה גם מוקד תמיכה של מומחי SharePoint מסביב לשעון".
איתן טומשין, סמנכ"ל המכירות של Top Group, אומר: "הקבוצה כולה משקיעה משאבים רבים על מנת לספק את השירות האיכותי ביותר ללקוחותיה. מוקד תמיכת SharePoint מאפשר ללקוחותינו ולכלל לקוחות המערכת הפופולארית מבית מיקרוסופט, לשפר את הרציפות העסקית, זמינות המערכות, הפחתת הפרעות התחזוקה, וזאת תוך יכולת משופרת להתאוששות מתקלות.
הגידול המשמעותי בלקוחות החברה בעקבות פעילותנו הגדלה בסקטור העסקי רק מוכיח זאת, ולכן החלטנו להפעיל את השירות החדש לכלל לקוחות SharePoint בישראל".
כספקית פתרונות SharePoint מובילה, ביצעה Top-Soft שורה של מהלכים שירותיים לחיזוקה בתמיכה בלקוחות SharePoint.
החברה הקימה מוקד טכני ייעודי המשרת את לקוחות SharePoint, ונותן מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות תוך התאמת SLA פרטני לכל אחד ואחד מהם.
המוקד החדש הוקם במשרדי החברה בקרית עתידים בתל אביב, ומספק שירות בכל חלקי הארץ תוך מענה איכותי ומקצועי ללקוחות, מציאת פתרונות ללקוחות בזמני תגובה קצרים.
במסגרת עבודת הצוות הייעודי מתאפשרת תמיכה ותחזוקה למערכות SharePoint ארגוניות הכוללת :
· תמיכה טלפונית ללקוחות, לפתרון בעיות ראשוני.
· תחזוקה מונעת לפלטפורמת SharePoint באתרי הלקוח.
· הקמת שירותי ניטור וגיבוי באתר הלקוח.
· תיקון תקלות.
· התקנת גרסאות יצרן.
· שדרוג אתרי SharePoint.
לצורך הקמת המוקד עברו אנשי המקצוע של Top-Soft הכשרות והסמכות ייעודיות, והוקמה מערכת ניהול ידע המבוססת על פלטפורמת SharePoint לתמיכה בלקוחות החברה ובכלל משתמשי המערכת בישראל.