דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קביעת מחיר בית - למקצוענים בלבד! 

מאת    [ 04/11/2009 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 4289 פעמים ]

כיצד נקבע מחיר בית? מדוע מחיר דירה מסוימת הוא מיליון ש"ח ושל דירה דומה הוא מיליון וחצי? מי קובע את מחירי הבתים? מהם הגורמים לירידה או לעלייה בשווי הבית?  שאלות אלו עולות לרוב כאשר אנו בוחנים אפשרויות לקניית בית חדש. רוב בני האדם אינם מתמצאים בנושאים אלו ולכן גם לא יוכלו לענות על שאלות אלו תשובה שתהיה נאמנה למציאות. כאן בדיוק נכנסות לתמונה חברות בדק בית שעושות את העבודה הזו עבורנו. כרוכשי בתים, אין לנו סיכוי להכיר את כל הפרמטרים והמשתנים ההכרחיים לקביעת מחיר בית ואין לנו את הכלים לזהות את כל סוגי ליקויי בנייה העלולים להשפיע הן על המחיר והן על איכות חיינו. בשל כל אלו ההשקעה בשכירת שירותיה של חברת בדק בית מקצועית היא השקעה בעלת חשיבות מכרעת עבורנו, בעלי הנכסים.

מחיר בית - כל פרמטר משפיע

חברת בדק בית תעשה עבורנו את כל הבדיקות ההכרחיות על מנת להגיע למחיר ההוגן בצורה המדויקת ביותר. חברות אלו מבצעות עבורנו הליך מקצועי הנקרא "בדק בית" ובו מגיע אל הבית צוות אנשי מקצוע של החברה (שמאי מקרקעין או מהנדס) ובסופו של ההליך קובע הצוות, בין היתר, את מחירו של הבית.מחיר הבית נמדד על פי מספר רב של פרמטרים המשוקללים יחד לחישוב הסופי. פרמטרים אלו נבדקים על ידי הצוות המקצועי של חברת בדק הבית על מנת לספק לנו את התמונה המלאה עליו. הצוות בוחן את מצב הבית, חוקיות הבעלות עליו, תווי הקרקע עליהם הוא בנוי וכן את איכות המבנה והחומרים כאשר לכל אחד מהפרמטרים הללו השפעה בקביעת במחיר הסופי של הדירה.

מחיר בית - משקלם של ליקויי בנייה

אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על מחיר בית הוא ליקויי בנייה. צוות אנשי המקצוע מקדיש זמן רב על מנת לבחון ולאתר כל ליקוי גלוי ונסתר שעלול לפגום באיכות החיים שלנו בעתיד. ישנם סוגים שונים של ליקויי בנייה שעלולים להתגלות בבית בניהם: ליקויי בנייה בריצוף, בעבודות הטיח והצבע, בקירות, ליקויי בנייה הקשורים ברטיבות, לסדקים ועוד.כל ליקוי כזה שנתגלה מפורט בדו"ח אותו אנו מקבלים מחברת בדק הבית בסיום ההליך כולל הנחיות כיצד יש לטפל בו ועלותו של הטיפול. כמובן שכל ליקוי שמתגלה משפיע על מחירו של הבית באופן אוטומטי.

מחיר בית - החישוב הסופי

מחיר בית כולל בתוכו גם את האזורים הציבוריים של הבית כמו למשל הגג, חדרי מעליות, חדר האשפה, לובי הכניסה, חדרי המדרגות, החניון ועוד. רובינו לא מקדישים מחשבה רבה לפרמטרים אלו וכך יכולות לחמוק מעינינו תקלות המשפיעות על מחיר בית סופי. בבתים ישנן מערכות סבוכות כמו מערכת המשאבות, הקירור ועוד שלרובינו אין את הידע המתאים על מנת לספק הערכה נכונה בנוגע לתקינותם. בהליך בדק בית נבחנות כל המערכות הללו בהתאם לתנאים של מכון התקנים הישראלי והמשרד לתכנון ובנייה. במקרים מעין אלו חשובה ביותר דעתו המקצועית של מהנדס המצביע על התקלות, מבהיר את עלות התיקון שיידרש ואת הזכויות שיש לנו אל מול הקבלן.

שקלול כל הנתונים הללו משתלבים עם נתונים בנוגע לצפי הצמיחה באזור המגורים, התרחבות האזור שמסביב לנכס, פוטנציאל השכירות הטמון בו ומחירי הבתים באזור וכך מתקבל מחיר בית ריאלי ומדויק ככל האפשר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב