דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה מהבית או עבודה בעיניים? 

מאת    [ 03/11/2009 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 2403 פעמים ]

כגולשת ותיקה בנבכי מודעות הדרושים באינטרנט נחמץ ליבי בכל פעם מחדש כאשר אני נכנסת לתחום 'עבודה מהבית' או 'עבודות סטודנטים'.
כמו פטריות אחר הגשם מופיעות עשרות מודעות במסווה של 'שווק ומכירות' 'שווק רישתי' 'עבודה מהבית' ואפילו מודעות לעריכת תוכן באינטרנט. מודעות אלה מציעות לכם כרישי המכירות כסף קל מבלי להתאמץ, והצלחה אדירה אם רק תשווקו את מוצרי החברה. שימו לב לתוכנן של מודעות או מסרים כאלה בם אתם נתקלים. היזהרו!! פעמים רבות זו מלכודת!!
גרוע מזה - לעיתים מוסוות מודעות אלה כמודעות עבודה תמימות המציינות מה המשכורת המדויקת ש'תרוויח' לחודש. גם בפורומים לא נתן להמלט מהן : מופיע חבר פורום תמים (לכאורה) המציין ש 'גם הוא לא האמין וחשב שעובדים עליו אבל הוא מצליח בגדול מרוויח ים של כסף ורוצה לשתף את כל עם ישראל בהצלחתו'. הכי יפה היה לראות פנייה של אם חד הורית חסרת השכלה (לכאורה) המספרת בעגה קלוקלת ושגויה (במתכוון) שהצליחה בגדול, ומסבירה מיד אחר כך כיצד אפשר להצליח כמוה תוך אזכור סוגיות כלכליות כה מסובכות שספק אם כלכלן יוכל להבין .
לכאורה היכן הבעיה? הרי כאן אפשר לראות את האור! הגאולה בפתח!! כל המביט בתוכנן של מודעות אלה מרגיש שהגיע לגן עדן : הררי כסף... הצלחה ללא תקדים... כסף קל שאתה מרוויח כאשר אתה ישן... קריירה עצמאית חובקת גבולות ... שינוי... ועוד כהנה וכהנה. רק בוא וקטוף ואתה מסודר לשארית חייך.. מי לא היה רוצה? מה רע??
אז זהו, שרע מאד. לא פעם שמעתי סיפורים עצובים על אנשים שנכוו מ'עוקץ' שהתחיל במודעות מסוג זה. מבטיחים לכם כסף שינוי והצלחה, וכאשר אתם בפנים מסתבר לכם שעליכם לעבוד קשה ביותר כדי לשווק מוצר שאיש אינו מעוניין בו, ובמקרה הטוב תקבלו עמלות זעומות שלא תוכלו לקנות בהן גם קרמבו.
במקרים הגרועים יותר מבטיחים לכם את השמיים ואת הארץ אם תשלמו סכום סמלי של כמה אלפי שקלים לקורס (שאין בו צורך) ש 'ישנה את חייכם!' ובסיום הקורס תיווכחו שאין לכם מה לעשות אתו, וגם עם החברה שנסגרה בינתיים או נעלמה למקום אחר תחת שם אחר ...
לצערי צודק האומר ש'פראיירים אינם מתים הם מתחלפים' : קחו לדוגמה את סוכנויות הדוגמנויות הפיראטיות. לפני מספר שנים פורסם על התופעה של סוכנויות כאלה שהציעו לילדים עבודה בדוגמנות בתנאי שישולמו אלפי שקלים עבור 'בוק' לצילומים. שלא לדבר על סוכנויות סרטים שהציעו לילדים זימון לאודישנים בתמורה לתשלום על קורס משחק מטעמם שעולה הרבה כסף. מאות נפלו בפח.
לא מזמן הופיעה כתבה מאלפת בידיעות אחרונות על הבטחות מפתות מחברות מסחר במטבע חוץ לעשות כסף גדול במסחר במט"ח באינטרנט : בקורס קצרצר מלמדים אותך את יסודות המסחר במט"ח. אתה מתקין תוכנה מיוחדת של החברה, אתה משקיע סכום כסף ומתחיל לסחור. החברות הללו מרויחות מהפרשי דמי הקניה של המטבע עבור כל עסקת לקוח בדומה לבנקים. הבעיה כאן היא שמסחר מסוג זה מצריך ידע רב מאד שאינו נקנה בקורס כזה, ורבים התמכרו ונפלו חזק.
אמר פעם מישהו חכם : 'אם אין פראיירים אין שוק' ובזאת מתמצה התורה כולה. אלה שמנסים לפתות אתכם בכסף קל ומהיר וללא עבודה, אכן עושים כסף קל ומהיר ללא עבודה - על הגב שלכם!!!
זהו ניצול נטו של המצב הקשה של אבטלה ומיתון כדי להרוויח על חשבון אנשים תמימים ומיואשים המוכנים לעשות הכל כדי להתפרנס. חשבתם פעם מדוע מודעות כאלה מופיעים בעקר באתרי סטודנטים ועבודות זמניות ?
חברה, דבר אחד אתם חייבים לדעת : אין מתנות חינם!!! מי שמציע לכם הרבה כסף בלי להתאמץ עובד עליכם בגדול. דעו כי כדי להצליח יהיה עליכם לעבוד קשה ולהשקיע בכל מקרה.
אצל מי שמציע לכם כסף קל וללא מאמץ תמצאו את עצמכם עובדים קשה - ועם עוד פחות כסף ממה שהיה לכם קודם ...

מלכה באב"ד דוד יועצת לחיפוש עבודה, בחירת מקצוע וכלכלת המשפחה
http://www.right-place.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב