דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס שמאי מקרקעין - הפתח שלך לעולם הנדלן 

מאת    [ 02/11/2009 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2455 פעמים ]

קורס שמאי מקרקעין הוא מסלול אשר מכניס את המשתתף בו לשוק הנדל"ן של מדינת ישראל - אחד התחומים בהם תמיד תהיה תעסוקה וצורך בכוח אדם איכותי למגוון מרתק של עבודות. ואכן, שמאות מקרקעין היא אחד התחומים המרתקים ביותר בשוק הנדל"ן - עבודתו של שמאי מקרקעין כוללת בין היתר עיסוק במבנים עצמם, עבודה בשטח, תקשורת עם גורמים שונים בשוק הנדל"ן (קבלנים, חברות בדק בית ועוד), קשרי לקוחות, ועוד שלל פונקציות מאתגרות. במילים אחרות, הקורס הזה מבטיח עיסוק מרתק ומאתגר, אשר מעניק לעוסקים בו תגמול פיננסי נאות ומאפשר להתפתח מבחינת קריירה. אולם מה למעשה מתרחש במהלך הקורס? מהם תנאי הקבלה וכיצד ניתן להתחיל לעבוד כשמאי מקרקעין? השורות הבאות יענו על כל השאלות הללו.

בקורס שמאי מקרקעין מכשירים את שמאי העתיד...

קורס שמאי מקרקעין הוא קורס אשר מכשיר אנשים לעבוד כשמאי מקרקעין - בעלי המקצוע אשר מעריכים את שוויים של בתים, מבנים ונכסים. על מנת לבצע את מלאכתו בצורה נאמנה ומקצועית, על שמאי המקרקעין לשלוט בידע נרחב אשר קשור למגוון רחב של נושאים הקשורים לשוק הנדל"ן. מטרתו של קורס זה היא להעביר לסטודנט את כל הידע והכלים להם הוא יזדקק על מנת להשתלב בהצלחה בשוק הנדל"ן כשמאי מקרקעין מקצועי ומוסמך. לפיכך, במהלך לימודי שמאות מקרקעין ילמד השמאי לעתיד קורסים במגוון רחב של מקצועות אשר יקנו לו את הידע הדרוש לפעילות מוצלחת כשמאי מקרקעין - החל מקורסים בקריאת מפות ושרטוט, דרך קורסים באדריכלות, טכניקות וחומרי בניה והנדסת בניין, ועד לקורסים בעלי פן עסקי וכלכלי יותר, כגון כלכלת שוק הנדל"ן, דיני מקרקעין, ניהול עסק ועוד. כלל הידע אשר ירכוש הסטודנט בקורס יאפשר לו לקיים בהצלחה את פעולת השמאות. חשוב לציין שהתכנים אשר נלמדים במהלך הקורס, מתואמים עם הדרישות של משרד המשפטים ומדינת ישראל משמאי המקרקעין במדינת ישראל.

הדרך ארוכה, אך שכרה בצידה...

על מנת להעביר את כמות הידע הרב הנדרש בהצלחה  מתפרסים הלימודים על פני כ- 600 שעות לימוד אקדמאיות (כשנתיים או שלוש), ולרוב דרישת קבלה בסיסית לקורס היא תואר ראשון בעל זיקה לתחום הנדל"ן (אדריכלות, הנסדת בניין, עריכת דין וכו'). יש לציין כי קורס זה איננו השלב האחרון בדרך לתחילת העיסוק בשמאות מקרקעין - בסיומו של קורס שמאי מקרקעין נדרש הסטודנט לעבור בהצלחה התמחות של שנה אצל שמאי מקרקעין מוסמך בעל ניסיון של לפחות שלוש שנים בתחום כשמאי מקרקעין מקצועי. בסיומה של התמחות זו על שמאי המקרקעין לעתיד לעבור את בחינת שמאי המקרקעין של משרד המשפטים. סיום מוצלח של קורס שמאי מקרקעין, ההתמחות ובחינת משרד המשפטים תאפשר לסטודנט להתחיל לעבוד כשמאי מקרקעין עצמאי, או בפירמה קיימת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב