סודות הפיתוי במועדון וברשת - מהם סודות הפיתוי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

סודות הפיתוי במועדון וברשת - מהם סודות הפיתוי 

מאת    [ 02/11/2009 ]
מילים במאמר: 960   [ נצפה 4090 פעמים ]

 
 

היום אתם הולכים לגלות את אחד מ-סודות הפיתוי החזקים ביותר. כאשר חושבים על איך להתחיל עם בחורה צריך להבין שאנשים מתקשרים ביניהם בשתי דרכים - תקשורת מילולית ותקשורת לא מילולית. כאשר תקשורת מילולית היא תוכן השיחה והמילים שיוצאות לך מהפה ותקשורת לא מילולית זה בעצם כל השאר (אני אדבר על כך בפסקה הבאה). מחקרים פסיכולוגיים מצאו ש-70% מהתקשורת בין בני אדם היא ברובה לא מילולית. חשוב להבין שמשיכה נוצרת באמצעות תקשורת לא מילולית. במיוחד בסביבה כמו מועדון או באר רועש עדיף לתת דגש על תקשורת בלתי מילולית משום שגם פחות נוח לתקשר בצורה מילולית וזה אחד מ-סודות הפיתוי במועדון. מהי תקשורת לא מילולית? השפת גוף שלך, טון הדיבור שלך, המבט שלך, רמת האנרגיה שלך, עד כמה אתה נשמע בטוח במה שאתה אומר, עד כמה אתה מרגיש בנוח בסביבה שבה אתה נמצא. שים לב שכל הדברים האלה באים לידי ביטוי מבלי שתצטרך לדבר יותר מדי. בסביבה כמו מועדון המטרה שלך היא לפתח את התקשורת הלא מילולית שלך זה בעצם חלק מ-סודות הפיתוי. מספר טעויות נפוצות בשפת הגוף שלך במועדון (מי שלא מכיר את סודות הפיתוי): לעמוד כשאין לפחות חצי מטר מרחק בין הרגליים שלך (תכונה גברית היא לתפוס מקום, אל תתבייש). לדבר חלש מדי או חזק מדי (משדר פחדנות או ניסיון לעשות רושם). להזיז את הידיים יותר מדי בזמן שאתה מדבר (אתה לא לוחם קונג פו). להישען כלפיה בזמן השיחה(משדר צורך). לחכות לה אם היא עוזבת מסיבה כלשהי. להיות פתוח אליה עם השפת גוף שלך מיד בהתחלה. דגשים לתקשורת באינטרנט (סודות הפיתוי ברשת) תראה לבחורה ששמת לב לפרופיל שלה בפניה שלך אליה - בחורות באינטרנט רגילות לבחורים ששולחים מאות פניות זהות לבנות. חשוב להראות לבחורה שבחנת את הפרופיל שלה. היה מקורי בבניית הפרופיל - אל תסתפק בפרופיל בינוני שמספר בצורה משעממת על קורות החיים שלך כמו בראיון עבודה - זה עושים גברים שלא מכירים את סודות הפיתוי(אם אתה רוצה ראיונות תכנס למאמר שכתבתי אודות הצלחה עם נשים באינטרנט). מספר דגשים חשובים להצלחה עם נשים שמשותפים גם לאינטרנט וגם למועדונים: המטרה שלך היא לא רק לדבר עם בחורה ולפתח איתה שיחה. המטרה של השיחה היא לגרום לבחורה להמשך אליך. אתה צריך להתחיל שיחה, ליצור משיכה, להגביר את המשיכה כלפיך ולהוביל למתח מיני. הבסיס לכול זה משיכה. בכל הקורסים שלנו אנחנו מלמדים את התלמידים תרגילי שיחה וכיצד לפתח שיחה. יחד עם זאת אני מבהיר למשתתפים שהדבר החשוב בשיחה הוא המשיכה. המטרה היא תמיד לגרום לבחורה להמשך. רוב הגברים הם אנשים לוגיים. ההיגיון מוביל אותם בחיים. לכן, גברים מנסים לדבר עם בחורה בצורה לוגית והגיונית. ברור שקשה לפתח שיחה אינטלקטואלית עם בחורה במועדון. נשים מצד שני הן יצורים רגשיים. הרגש מוביל אותם בחיים ולא ההיגיון. חשוב להבין שנשים לא מרגישות משיכה כלפי גברים שגורמים להם לחשוב (זה בעצם סודות הפיתוי). נשים מרגישות משיכה כלפי גברים שגורמים להן להרגיש. מה עושים רוב הגברים כשהם מדברים עם בחורה? הם נכנסים לתוך שיחה לוגית. בגלל שגברים הם טיפוסים לוגיים הם נכנסים לתוך שיחה לוגית, אינפורמטיבית בגלל שזה מה שהם רגילים לעשות ובגלל שזאת דרך התקשורת הכי נוחה עבורם. בקורסים השונים אנחנו מסבירים למשתתפים בצורה עמוקה ומקיפה את כל סודות הפיתוי :הפסיכולוגיה הנשית ומה מניע נשים. ברגע שאתה מבין את אחד מ-סודות הפיתוי הגדולים -מה שמניע נשים זה רגש נהיה לך הרבה יותר פשוט לתקשר במועדון. נשים ביסודן מונעות על ידי רגשות. אם יש להן חשק או מצב רוח הן יעשו משהו ואם אין אז הןלא יעשו אותו. הן פחות מונעות על ידי שיקולים של היגיון או תועלת. טכניקה אחת שניתן להשתמש בה גם באינטרנט וגם במועדונים היא טכניקת הביקורתיות (זוהי טכניקה אחת מבין רבות של סודות הפיתוי). זו שיטה שלמדתי עליה מאומני פיתוי אמריקאים. הרעיון מאחורי השיטה הוא פשוט - נשים משקיעות המון זמן, כסף ומחשבה במראה החיצוני שלהן. הן קונות בגדים באלפי שקלים, הולכות למספרה במאות שקלים, עושות דיאטה והכל על מנת להראות טוב יותר. בחורה שיוצאת מהבית למועדון משקיעה המון מחשבה בבגדים שהיא הולכת ללבוש. גם בחורה ששמה תמונה של עצמה באינטרנט השקיעה המון זמן ומחשבה לפני שהיא העלתה את התמונה. לכן, אם אתה מראה לה שאתה שם לב ללבוש שלה,להופעה שלה וגם נותן ביקורת עדינה (אני מדגיש עדינה, המטרה היא לא להעליב) אז אתה יוצר אצל הבחורה סערה רגשית. מקודם הזכרנו למה כל כך חשוב ליצור רגשות אצל הבחורה וזו הבדיוק אחת הדרכים ליצור רגש אצלה - להעביר עליה ביקורת. אז איך עושים זאת? השיטה מורכבת משני חלקים. החלק הראשון הוא החלק בוא אתה בוחר משהו אצל הבחורה. זה יכול להיות משהו שקשרו ללבוש שלה (בגדים,נעליים,תיק וכדומה) או משהו שקשור למראה החיצוני שלה (תספורת, עגיל, נקודת חן וכו'). בחלק השני אתה נותן ציון על מה שבחרת בחלק הראשון (חשוב לזכור לעשות זאת בעדינות). בוא נראה מספר דוגמאות: באינטרנט "עדי, מישהי שהיא רואת חשבון וגם מזל טלה זה קצת מלחיץ.. האמת שנראה שאת סמפטית מאוד אבל הפרופיל שלך טיפה מרתיע, עם שינוי קטן, היית יכולה לקבל הרבה יותר פניות.. " מה עשיתי פה - הראתי לבחורה שהסתכלתי על הפרופיל שלה ובמקביל העברתי ביקורת על הפרופיל. בנוסף, עשיתי עוד משהו מצוין שנקרא יצירת סקרנות ("עם שינוי קטן היית יכולה לקבל הרבה יותר פניות". הבחורה שואלת את עצמה לאיזה שינוי התכוונתי). במועדון כמו שהזכרתי בתחילת המאמר במועדון אתה יכול להשתמש בשפת הגוף שלך, אתה יכול לתת לבחורה מבט ביקורתי בזמן שאתה מעביר עליה ביקורת, אתה יכול גם להצביע עליה או לעשות הבעות פנים שיביעו רגשות. כל זה הולך לאיבוד באינטרנט. ככה למשל אני יכול לעצור מישהי בנגיעה קלה. להסתכל לה בעיניים, לחכות 3 שניות לפני שאני מתחיל לדבר (זה יוצר מתח) ואז להגיד:"איך יצאת מהבית בלי איפור?! מה זה? אני בהלם ממך". האפקט יהיה הרבה יותר חזק אם אני אעשה "הצגה" כמו שחקן בקולנוע שעושה הצגה. במאמר זה דיברנו על כמה סודות הפיתוי החשובים. אני מקווה שהצלחתי להסביר לך קצת מה ההבדל בין תקשורת עם נשים במועדון לבין תקשורת עם נשים באינטרנט בזכות סודות הפיתוי. עכשיו שלמדת את סודות הפיתוי אני מקווה שתיישם אותו פעם הבאה שאתה שואל את עצמך איך להתחיל עם בחורה באינטרנט או במועדון בזכות סודות הפיתוי.

סטס סגין ארגון "סוד ההצלחה" ארגון שמעביר קורסים לתקשורת אפקטיבית עם נשים מדריכי הארגון הם בוגרי החוג לפסיכלוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים סודות הפיתוי

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב