דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לרענן את יצור האנוש שנשחק 

מאת    [ 02/11/2009 ]

מילים במאמר: 966   [ נצפה 2530 פעמים ]

 

עקרונות הליבה של ההתעוררות

ד"ר ברכה קליין תאיר 11/2009

 

לרענן את יצור האנוש שנשחק

לגלות את אור מהותנו האמיתית, העשירה והעוצמתית הנמצאת בממד הרוחני (קומה 100).

המסע המרתק הזה עובר מבעד לאגו. עלינו קודם לחוות רצון פרטני ואגואיסטי (יצר הרע) על מנת שנוכל לצאת מאזור הנוחות, להשתיק סיפורים (העולם עשוי מויחשוב - ויאמר - ויהי), לפתוח את הלב. אז אנחנו מתחילים  לטפס ממדים (קומות, גבהים), לפתוח צופנים (לגלול פקעת החוטים), להרחיב את הכוונה על מנת לגלות את  כלי הרצון לקבל על מנת להשפיע/לתת, להכליל את הפנים הרבים ולהחזיר את ההגה לחיינו חזרה לידנו. רק כאשר אנחנו חווים חופש אמיתי, אנחנו חוצים את שער הגאולה ומתגלמים בשלמותנו - מגלים את אור מהותנו האמיתית - 100% פוטנציאל שבממד הרוחני. משווים פנים לבורא. ומגלים אמת מוחלטת על המציאות. מתקיימים באחדות בה סיבה - תוצאה אחד הם.

משמעות הטיפוס היא:

תנועת התפתחות ממדית באמצעות ידע, נשימה, רצון

זו תנועה בתוך הפרד"ס: פשט - רמז - דרש - סוד

"חמיצות תפוח בוסר שונה ממתיקותו של הפרי הבשל".

בעבר, האור של הבורא היה צריך לעבור 7 שלבים. לפי ספר הידע: A1 - A7. בספר הקבלה: מהאין סוף - אדם קדמון - אצילות - בריאה  - יצירה - עשייה - העולם שלנו. כיום, בגלל שינוי תוכנית האבולוציה שמאפשרת בחיים אלה לעבור את כל הממדים עד הממד הרוחני, האנרגיות והידע הגבוה שהם כולם אור, מגיעים אלינו ישירות ובכך מזרזרים התעוררות.

כל הסודות נמצאים בפרד"ס. פרד"ס הוא כינויה של תורת הסוד היהודית, העוסקת במה שמכונה "סתרי האלוהות".  הסיפור הידוע המצוי בתלמוד - מסכת חגיגה י"ד/ב הקרוי "ארבעה נכנסו לפרדס". ארבעה נכנסו לפרדס - לעסוק בתורת הסוד - ואלו הם: בן עזאי, בן זומא, אחר ורבי עקיבא. בן עזאי הציץ ומת. בן זומא הציץ ונפגע - נטרפה עליו דעתו. אחר - רבי אלישע בן אבויה קיצץ בנטיעות - הפך לכופר, ורבי עקיבא יצא בשלום.

מה מתעורר? הרצון!!! אדם נולד עם רצון חלקיק שהוא הניצוץ האלוהי כתזכורת לעברו העילאי. במהלך שנותיו הראשונות הוא מפתח רצון פרטני לעצמו בלבד (ניתוק וצמצום השפע, תודעת מחסור), ועם השנים הוא מנסה להטותו לרצון לקבל על מנת לתת, לרצון לתת על מנת לקבל יותר (רצון מוכלל, משיכת שפע). מסע טבוע בגן הרוחני (גן המהות, רשימו). כאשר האדם יתחיל להפעיל "לקבל על מנת לתת ולהשפיע", והוא יוצר קואורדינטה בין רצון חלקיק - לרצון פרטני - לרצון מוכלל, הוא מתחיל להימשך אל האור. הוא חוזר חזרה אל הכוללות הרוחנית שלו (הרמוניה). לכן, שלבי הטיפוס מבעד לשלושת סוגי רצון אלה הם (בסיוע מנגנון ההשפעות על ידי מתן/השפעה אנרגיות קוסמיות של ידע וגלי בקרה - אבולוציה):

- לעבור מתודעה ארצית דחוסה (מופעלים על ידי 3 המחלות שהן: הצמדויות - הפרדות - חוסר משמעת). נפש/מלכות/פשט. מציאות החומר הדחוס - הרצון לקבל לעצמי (רצון אגואיסטי, התענוג לעולם לא מתמלא, מחסור, הפרדות, תנועה מואטת), הרצון לתת על מנת לקבל (השגת אינות). בספר הידע זה נקרא רצון פרטני.

 - לתודעת אינות (תודעה שמימית. נפטרים מהאגו הפרטי, מוחקים את העצמיות העצמית שלנו, מטהרים את מהותנו, מתנהלים ממקום אוהב, סובלן, ענו ומכבד. אין אויבים, אין אהובים, אין פחות אהבה או יותר אהבה, יש רק אהבה. ישנה סליחה, חמלה, נתינה, שמחה, גם כלפי אויבים, גם כלפי חורשי רע, גם כלפי הפוגעים בנו). רוח/תפארת/רמז. מציאות  מופשטת - הרצון לקחת על מנת להשפיע. הרצון לתת/להשפיע על מנת להתמלא בשפע - לקבל (השגת אי קיום). רצון חלקי ורצון פרטני משיגים מכלול.

- לתודעת אי קיום שהיא תודעת מכלול (תודעה אוניברסאלית. קיימים בתוך עצמיותנו ללא 7 הגופים האנרגטיים המוכרים בממד עולם (such as). אנחנו מודעות חופשית מעבר למחשבה, מעבר לתוכן, מעבר לזמן ומעבר לעצמיות (אגו). אנחנו בעלי מודעות תאית הנושאת תודעה אוניברסאלית. אנחנו זוכים לאישיות חדשה בתכלית. השדה האלקטרומגנטי סביבנו הופך לעוצמתי ומאפשר לנו חיבור אל ידע גבוה (חוש שישי מפותח). אנחנו מתחילים ליצור עולמות באמצעות התודעה המודעת. אנחנו מתקדמים אל אחדות).  נשמה/בינה/דרש. מציאות אמיתית - הידמות לבורא. לתת/להשפיע (השגת כוליות). רצון של מכלול.

 - לתודעת כוליות (תודעה רוחנית. משיגים 7 גופים חדשים בממד קיומי מאוד גבוה והופכים לריבון עצמנו: הפוטנציאל התאי ופוטנציאל המוח חושפים את מהותנו האלוהית, ומגיעים לשוויון ערך עם פוטנציאל עוצמת המהות שלנו שבתוך הכוללות הרוחנית האוניברסאלית. אנחנו "משתווים בצורתנו" לבורא ("חלק אלוה מעל", דומה מושך דומה); הופכים לחנונים, רחומים, חומלים, אוהבים ובוראים בכוח המחשבה. אנחנו מאירים את סביבתנו. מעבירים את האמת שלמדנו גם לאחרים ובכך, מסייעים להתעוררות האנושות). חיה/חכמה (רוחני).....יחידה/כתר/סוד (אדוניתי).

 

משמעות גלילת הפקעת היא פיתוח תודעת רצון:

ליצור התאמה בין הכלי (הרצון, התודעה) לעוצמת האור (ממד).

ככל שאנחנו מצליחים למשוך יותר אור גבוה, כך אנחנו מתמירים את הרצון הפרטני שלנו לרצון של מכלול.

 

פתיחת כלי הרצון נעשה על ידי פתיחת צופני מהות (אנרגיה פיסית/תאית = העבר) - תודעה (אנרגיה שכלית/מילים = ההווה) - קליטה (אנרגיה רוחנית = העתיד), חשיפת אלף הפנים העשירים הטמונים בהם (בזמן הסתעפות הבריאה, גרעיני מהות פיזרו את הפנים שלהם. כעת אנחנו בתהליך של איסופם = מאוקטבות רבות של 7 צלילי אנחנו עוברים לאוקטבה אחת בת 49 צלילים ), טיהורם, ריפויים ויצירת אחדות בניהם = מכלול (לפי הקבלה, על האדם לאחד תרי"ג שהם ה- DNA של הנשמה, המפוזרים בממדים שונים: רצונות האינסוף, רצונות של עולם קדמון, רצונות של עולם אצילות, של בריאה, של יצירה, של עשייה, של העולם שלנו = 7 עולמות = יקומים).

אז מצטמצם הרווח בין לדבר על לבין להיות הדבר.

 

האור הוא מערכת ההשפעה - נתינה מהבורא - מנגנון ההשפעות (+).

החוקים הקוסמיים גורמים לאור לנוע אל הנברא, אל הכלי המקבל.

הכלי המקבל הוא הרצון (-).

 


    • הבורא רוצה לתת/להשפיע = +
    • הנברא בהתחלה רוצה לקבל לעצמו = - מצומצם (לכן השפע לא מתגלה)
    • הנברא מתחיל לקבל על מנת לתת, לתת על מנת לקבל = - מתרחב/ + מותנה, אבל כבר יש הידהוד בין הפכים.
    • הנברא מתחיל לתת/להשפיע על מנת לקבל יותר (גילוי השפע) = -/+ משתווים. האדם עובר ליקום 2 ומממש 100% מהפוטנציאל הרוחני שלו.

 

לקריאת המאמר כולו ומאמרים נוספים, לקבלת ניוזלטר המציג טיפים וכלים, אנא השאירו פרטים בלינק הבא: http://heheye.org/cust_reg_short.php

 

ד"ר ברכה קליין תאיר, מנחה, יועצת ארגונית ובעלת מרכז "אהיה" להתפתחות רוחנית.
http://www.heheye.org

לקבלת מאמרים, ניוזלטר המציג טיפים וכלים, והזמנה למפגשי למידה חודשיים של "בית מדרש אהיה", כולם ללא תשלום, אנא מלאו את פרטיכם:
.http://heheye.org/cust_reg_short.php



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב