דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק טיפולים לרכב - כבר לא מה שהיה פעם 

מאת    [ 02/11/2009 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 2296 פעמים ]

פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך

לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.

http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499

שיווק טיפולים לרכב - כבר לא מה שהיה פעם
לפני שנים קמה רשת אוטו דיפו, עם פרסום שפונה אל הגבר הישראלי וקורא לו לפנק את הבייבי שלו שלו - המכונית. אוטו דיפו ממשיכה לפרסם, אבל האמת הבסיסית יכולה להפוך אט אט לקלישאה מיושנת: הגבר הישראלי כבר פחות מפנק את המכונית שלו. זה לא כל כך שהגבר הישראלי השתנה, זה יותר בצד של הכלה - המכונית.

שני שינויים גרמו למצב הזה. האחד כלכלי: יותר אנשים יכולים להרשות לעצמם רכב חדש, או לפחות משנתון חדש יחסית. אם פעם היינו רואים כל מיני טראנטעס מקרטעות על הכביש ופולטות עשן, הרי שהיום, מבט חטוף בכל כביש או מגרש חניה מראה ממוצע מתקדם של שנתונים.

השינוי השני חל באופן סמוי אצל היצרנים: מצד אחד המכוניות משוכללות יותר, וכוללות אינספור מכלולי מחשב המפקחים על כל מערכות הרכב והופכים את המוסך למעבדת הייטק. מצד שני, וזה לא ממש פורמלי, המכוניות החדשות לא נועדו לשרוד יותר מדי שנים.

היצרן, שרוצה למכור עוד, העביר עבורנו את המכונית ממדף של מוצרים ברי קיימא, כמעט נדל"ן על גלגלים, למדף המוצרים המתכלים. (תהליך דומה חל במגוון רב של מוצרים, כמו מכונת כביסה, מייבש, מדיח כלים ושאר מכשירים שהפכו עממיים יותר ומחייבים את היצרן לחולל סבב תחלופה מהיר יותר).

עוד משהו שלא ממש קשור, אבל רלוונטי בצד הויזואלי: הישראלי המטייל באירופה עשוי לשאול את עצמו, מדוע המכוניות בכביש ובמגרשי החניה באירופה נראות יותר חדשות, נוצצות ומטופחות לעומת המכוניות בישראל?

התשובה פשוטה, תשאלו את דני רופ: זה הגשם של הקיץ. שטיפה יומית מן הטבע, הרבה פחות אבק והרס מופחת של קרינת השמש. וכמו על צבע המכונית, זה עובד גם על הציפוי שלנו - עור האדם. תסתכלו סביב ותחשבו על זה.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב