דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסומת קינטית מבריקה ומתגלגלת 

מאת    [ 02/11/2009 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2090 פעמים ]

פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך

לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.

http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499

פרסומת קינטית מבריקה ומתגלגלת
מתי בפעם האחרונה ראיתם רעיון פרסומי חדש מסתובב בעיר בפעם הראשונה? כזה שאפילו בתחרויות ובמצגות של פרסומות נבחרות מן העולם לא ראיתם? לי זה קרה לאחרונה, ונתן לי את הרצון להעניק את המחמאה האגואיסטית הגדולה ביותר שכל אחד מאיתנו יכול לתת: חבל שאני לא חשבתי על זה קודם.

עכשיו לעניין עצמו: מישהו הבריק וחשב על העובדה שלכל אוטובוס יש בכל צד שני גלגלים חשופים שמסתובבים בנסיעה, וזה דומה למה שיש במכונית פרטית, רק גדול יותר. אז מה עשו? לקחו פוסטרים של שני דגמים מהסידרה הראשונה של שברולט (מהמפעל של דייהו לשעבר) והלבישו אותם בהגדלה פרופורציונלית על הגלגלים של האוטובוס: אחד מלפנים ואחד מאחור, באופן שלכל דגם יש גלגל אחד מודפס והגלגל השני הוא זה של האוטובוס.

התוצאה מדהימה. אפילו האילוץ להגדיל את המכונית כדי להתאימה לגודל של גלגל האוטובוס רק הוסיף לאפקט, והגלגל המסתובב תוך כדי נסיעה משלים את חווית החשיפה לאירוע חגיגי של ממש. אחר כך ראו כי טוב, ועשו את אותו הדבר לעוד שתי מכוניות מאותה סידרה. וכך קרה שתוך כדי נסיעה אני חולף ליד האוטובוס ורואה לצידי מכונית כמו שלי, אבל מה, כמעט פי שתיים יותר גדולה. תרתי משמע. הרעיון גם גדול וגם מסתובב בכל העיר.

שימוש כזה בפרסום על גבי אוטובוסים אוטובוסים תוך ניצול אפקט הגלגל המסתובב לא ראיתי לפני קמפיין זה של שברולט, ולהפתעתי גם בהמשך, לפחות עד כה, אף אחד לא חזר על הגימיק שיש בו פוטנציאל רב.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב