דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נרות - המתנה המאירה לחגים? 

מאת    [ 02/11/2009 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2715 פעמים ]

בימינו נרות, או אור נרות, הם אלמנטים עיצוביים. הפרפין שממנו מיוצרים נרות אינו אלא עוד חומר אומנות, כמו צבע חמר ופלסטלינה המספקים לנו יצירות אומנות. נוכל לראות אותם בחתונות, במסעדות רומנטיות, בבתים פרטיים ובעצם בכל מקום שרוצה להוסיף קצת צבע ועניין.

ואם כבר בעיצוב עסקינן - האם כבר חשבתם על מתנות לחגים? מה דעתכם על נרות? אחרי שקראתם על ייעודם של נרות בעולמנו כאלמנט עיצובי, למה שלא תעניקו לעובדיכם, מעסיקכם או בן משפחתכם נרות נאים לעיצוב ביתו? אם אתם אוהבים להפתיע עם מתנה מקורית, ייחודית ומשובבת נפש ולב באמת - אתם יכולים להפסיק לחפש בנרות את מה שאתם רוצים. המידע כאן גלוי ופתוח לפניכם. קראו אותו- לאור הפלורוסנט. או אם אתם מאוד מתעקשים - אז לאור הנר. תעשיית לפידים ונרות מעוצבים מחולקת ל-2 קטגוריות עיקריות: נרות לאירועים ונרות לעיצוב הבית. את האירועים נשאיר כרגע בצד ונערוך סקירה קצרצרה על מה שיש ליצרניות נרות להציע לנו בתחום הנרות לעיצוב הבית.

בוחרים נרות

הסוג הראשון והפופולארי ביותר הוא נרות ריחניים. נרות ריחניים פשוטים ורגילים עשויים מפרפין עם תוספות שונות שתפקידם לתת ריח לנר בשעה שהוא בוער.
סוג נוסף אותו נוכל למצוא הם נרות ההוריקן- זוהי בעצם מנורת פמוטים רב פעמית, שגם מפיצה ריחות נעימים וגם משמשת כפריט עיצובי בכל מקום בו היא מונחת- מומלץ למי שמחפש מתנה שהיא אינה חד פעמית.
נרות מיוחדים מאוד הם נרות התבלין שהם למעשה נרות המשלבים תאורה נעימה עם דקורציות מהטבע, ההופכות את הנרות לחפצי נוי מקוריים. הדקורציות מוטבעות בתוך הנר בתהליך היציקה והן מגיעות במגוון חומרים, כמו למשל פרחים, תבלינים, עלים, פירות וצדפים.
ייחודה של הסדרה היא הדקורציות שבולטות החוצה מעל לשטח פני הנר. והסוג הנוסף אך לא האחרון: נרות אקווה. שילוב של יופי איכות וריח טבעי. נרות אקווה בנויים משתי כוסיות כפולות. כאשר הדקורציות משולבות בין הכוסית הפנימית לחיצונית בתהליך יצור ידני, ההופך כל נר למוצר מקורי ומבטיח כשאין בסדרה נר הדומה לאחר.

נרות- ועוד כמה הערות

לכל סוג של נרות מבחר דוגמאות, מבחר יצרניות, וקשת רחבה מאוד של מחירים המתאימה את עצמה לכל כיס, קטן כגדול. תוכלו לטייל קצת בשוק, לסרוק אותם בעצמכם ולרכוש מתנה כלבבכם או על פי טעמו של המאושר לו אתם עומדים לקנות אותה. מה שתקנו וכמה שתשלמו, לאור נרות יש תכונה הגורמת לשמחה מיידית בלב ובינינו, מהי המטרה שלנו בקניית מתנה, אם לא לשמח את היקיר לנו ולהדליק לו את היום?
הכותב הינו מומחה בכתיבת תכנים בנושא עיצוב אירועים בכלל, עיצוב באמצעות נרות ופמוטים בפרט.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב