דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מודעת פרסום טלביזיה טושיבה - מבחן לחדי עין בלבד 

מאת    [ 31/10/2009 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 3419 פעמים ]

פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך

לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.

http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499


מודעת פרסום טלביזיה טושיבה - מבחן לחדי עין בלבד
הפרסומת לטלביזיה של טושיבה מתהדרת במסך הכי חד, עם מיליארד צבעים לתמונה החדה בעולם. מי צריך מיליארד צבעים? פעם למדנו על שבעת צבעי הקשת, אחר כך ראינו שיש גם גווני ביניים, ובהמשך גילו לנו שאפשר לקנות מחשב אישי עם מסך של 256 צבעים, ואחריו עוד ועוד עד 16 מליון צבעים - רק שהעין האנושית מסוגלת להבחין בהרבה פחות מכך. אז איך אפשר לספור שהיצרן עומד בהבטחה ומספק את כל הצבעים שהבטיח?

למי זה מיועד? לחדי עין בלבד. ואם זה קהל היעד, אז גם המודעה של טושיבה יודעת לסנן אותם במבחן מיוחד, כי מי חוץ מחדי העין ישים לב לעובדה הטריוויאלית הבאה: המודעה מדגימה כיצד המסך החד "קורע" כסכין יפני את דף העיתון עליו הוא מודפס. עד כאן הכל סטנדרטי. אבל שימו לב: חדי העין יבחינו באופן מפתיע שיש כאן תכנון מדוייק, ובתיאום עם מערכת העיתון הופקה המודעה באופן המראה מתחת ל"קרע" המצוייר, את הדף הקודם בעיתון, כאילו באמת מדובר בקרע אמיתי.

כל כך הייתי גאה בתגלית המופלאה שלי, שהצריכה זכוכית מגדלת של שרלוק הולמס, והייתי בטוח שאני בין יחידי הסגולה שהצליחו לפענח את הסיטואציה.

בהמשך הופתעתי לגלות שבעצם כל מי שראה את המודעה חיפש באופן אינסטינקטיבי את העמוד הקודם, וכמוני התמלא בגאווה על חדות העין שלו, נתן לעצמו ציון גבוה של חד עין שראוי למסך של מיליארד צבעים, וסיפר על כך לעוד עשרה חברים ו... הי, זוהי בעצם המטרה העליונה של כל מודעת פרסום, לא?
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב