דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קדמ והפקת אירועים עסקיים ופרטיים 

מאת    [ 29/10/2009 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2325 פעמים ]

מה בין הפקות אירועים לבין קידום מכירות תשאלו?! ובכן, כדי לענות על שאלה זו תחילה נעמוד על ההגדרה של כל אחד מאלו. קידום מכירות משמעו השיטות שנדרשות כדי להגדיל את המכירות של מוצר מסוים. הפרסום נעשה דרך המדיה, ואילו קידום מכירות הוא בלתי אמצעי, כלומר הוא מאפשר ללקוחות הפוטנציאלים להכיר את המוצר לא רק דרך הטלוויזיה. לקידום מכירות דרכים רבות: דיילות בסופרים, במרכזי קניות או ברחוב שיתנו לכם לטעום משקה או מזון חדשים; שליחת דוגמיות של מוצרי טיפוח, לדוגמא, לביתם של לקוחות פוטנציאלים; חלוקה של לוחות שנה, עטים או חולצות שעליהם מוטבע שם המוצר ועוד.


אך אין ספק שאחת הדרכים האפקטיביות ביותר להחדיר מוצר מסוים לשוק היא הפקות אירועים נוצצות. הפקות אירועים לצורך קידום מכירות נועדו להגביר את הביקוש אחר מוצר זה או אחר, ולהביא אותו להכרתם של אנשים רבים ככל האפשר ואם אפשר לקבץ למען האירוע מנהיגי דעה בתחום, מה טוב! הפקות אירועים לצורך קידום מכירות יכולות להיות עבור השקת מוצר חדש שזה עתה יצא לשוק, אך גם למוצרים ותיקים שרוצים להשאירם בתודעה הציבורית ולהגביר את הפופולאריות שלהם. האירוע יכול להיות מסיבת קוקטיל, תערוכה או כל רעיון אחר שיצוץ בדעתו של המפיק.


הפקות אירועים - ומי האורחים?

כאשר מדובר בעניין כמו הפקות אירועים ושיווק, השמיים הם הגבול – כדי לעודד את קניית המוצר ואת החברה שמייצרת אותו על ההפקות להיות גרנדיוזיות ומושקעות. לאירועים האלה מוזמנים אנשים שיש להם היכולת להשפיע על קהל יעד גדול. כמובן, שיש להזמין אורחים שקשורים בדרך זו או אחרת למוצר המשווק. לדוגמא: חברה שמייבאת אלכוהול תזמין להשקת מוצר חדש שבבעלותה: בעלי ברים, בעלי מסעדות ואנשים חשובים בתחום. באירוע שכזה חשוב להקפיד במיוחד על רמת האוכל והשתייה. האורחים של הפקות אירועים לצורך קידום מכירות של ספרים יהיו אנשי רוח, אקדמאים ואנשי תרבות חשובים, ואילו אל אירוע קידום מכירות של דיסק יוזמנו אנשים מתעשיית המוזיקה. באירוע שכזה כדאי שיופיע האמן, בעל הדיסק החדש.


המומחים של הפקות אירועים

ענף הפקות אירועים משגשג היום עד מאוד. שוכרים את שירותיו של מפיק אירועים לחתונות, מסיבות יום הולדת ועוד כהנה וכהנה אירועים חברתיים ומשפחתיים. הפקת אירועים עסקיים אינה עניין פשוט. החל בהזמנות שנשלחות ללקוחות הפוטנציאלים, דרך האוכל והמוזיקה וכלה במתנות שניתנות לאורחים.


מכיוון שהאירועים האלה הם השם הטוב של החברה שעורכת אותם, עליהם להיות מאורגנים כהלכה. בנוסף, הפקות אירועים יש היום לרוב, ולכן קשה מאוד להפתיע את האורחים ולרגש אותם. בשל כל הסיבות האלה ועוד נדרש איש מקצוע שיבצע את המשימה - מפיק אירועים בעל דמיון ומעוף שינצח על הכול. מפיק האירוע צריך לפעול בהתאם לקונספט - הפקת אירוע צריכה לסוב סביב קונספט מיוחד כדי שתהיה בלתי נשכחת. כמו כן, המפיק צריך שהאירוע יתאים ברוחו לקמפיין הפרסומי שלרוב בא אחרי אירועים עסקיים של קידום מכירות. חשוב לשים לב גם לעיצוב של האירוע - מהחלל עצמו עד לפרטים הקטנים. על העיצוב להתאים בצבעיו למוצר המשווק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב