דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נומרולוגיה והבנת פרטיו האישיים של האדם 

מאת    [ 02/09/2005 ]

מילים במאמר: 858   [ נצפה 7397 פעמים ]

לאורך מאות רבות של התרבות האנושית תחת ההבנה וההתייחסות למכלול החיים כצבר של אירועים בהגדרה של "גורל" ו"מזל", נמצאו והומצאו תורות אזוטריות כאלו ואחרות על מנת לנסות להתגבר על אלמנט ההפתעה ואי ידיעת המחר.

הניסיון למגר את אלמנט ההפתעה, להיות מוכנים ונכונים לקראת העתיד היו קרקע בשלה לכל אותם תורות חשובות שמהותן צפי וחיזוי עתידי.

הנומרולוגיה המבוססת על הפיכת אותיות למספרים וצמצומם לחד סיפרתי התפתחה במהלך השנים לאותה נומרולוגיה המוכרת היום ואשר בתכליתה ליצור מאפיין ומייחד לכל אדם ע פי "מספר השם" ועל פי "מספר הגורל" ובהתאם להרכבים מסוימים של שלוש ספרות, ליצור תמונת תהליכים ואפשרויות בתקופות שונות בחיי האדם.

מבלי, חלילה לזלזל בתפקידה של תורה זו בחיי האדם לאורך השנים, נדמה כי ההתפתחות, התרחבות ההבנה וזרימת מידע עדכני, פסחו עליה.

מספר אלמנטים המהווים את הבסיס לתורה זו, מייצרים פגם והבנה לקויה ואותם אנסה להבהיר בשורות הבאות;



מספר השם
מספר השם בנומרולוגיה הינו סכום כל האותיות המרכיבות את שמו הפרטי של האדם בחיבור עם סכום האותיות המרכיבות את שם המשפחה וצמצומם לכדי סיפרה אחת,(כדי להקל מעט על תהליך ההסבר אדלג על נושא שם המשפחה ואתייחס רק לשם הפרטי). על פי שיטה זו מיוצג שמו של האדם, בסוף התהליך החישובי על ידי סיפרה בודדת בין 1-9. כלומר השם "נאוה" ייוצג על ידי הספרה "8" תהיה משמעותו אשר תהיה. נשאלת השאלה להיכן הלכו לאיבוד מאפייני ארבעת האותיות המרכיבות את השם "נאוה"? מדוע אם כך לא יהיה פשוט יותר לקרוא לה "8"? או אולי "נעמי" שאף הוא שווה "8"? האם זה רק מקרה ששמה מורכב מהאותיות המרכיבות אותו? והאם כל שם שסכום האותיות שבו ייתן "8" ייצר את אותה מהות כמו "נאוה"?

ראוי להבין כי ה"שיטה" וה"דרך" שעליה בנויה תורה זו נבעו מחוסר הידע וחוסר ההבנה לגבי המהות האמיתית הקיימת באותיות ובמספרים אך מעבר לכך בעיקר בשל הרצון למצוא תשובות המעקרות את גורם ההפתעה ומפלות בחוסר הוודאות.

ראיית העולם וההבנה שמקריות אינה קיימת וכל המשתמע מכך פתחו את הפתח למידע והבנות מתקדמות הן בראיית האותיות והמספרים והן בראיית המהות הקיימת במידע האישי של כל אדם באשר הוא.



מספר הגורל
מספר הגורל הינו מספר המבטא את סכום הספרות של תאריך לידתו של האדם ומצומצם לכדי סיפרה אחת. יהיה זה אך מיותר לחזור ולהסביר את אשר הוסבר בהקשר למספר השם והרי התוצאה הינה זהה. שוב נלקח מכלול שלם ומצומצם לכדי מהות של סיפרה אחת. תהיה המשמעות של סיפרה זו אשר תהיה ועדיין אין בה בכדי למלא או להחליף את המשמעות של כל הספרות הקיימות בתאריך לידה מלא. ברור אם כן, שוב, שתהליך חישובי זה מבטל ומעקר למעשה את מירב המידע הקיים באותו מכלול של תאריך לידה וכן שעת לידה.



תורת המספרים והאותיות
יהיה זה בבחינת עוול לטעון על ליקוי במהות מסוימת מבלי להביא לידי הסבר והבנה את הפן האחר, את הראיה השלמה.

ידוע ומוכר, זה מכבר, לכל העוסקים בתחומי האזוטריה השונים (קבלה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה וכו') אותה מהות ששמה "עץ ספירות". מהות זו המהווה את אבני הבניין של הבריאה ואשר ספר בראשית פרק א' עוסק בתאורה ובהגדרתה, מהווה למעשה את התשובה ואת ראיית השלם ההבנתי של כל תהליך ותהליך ואשר כל נושא ועניין ניתן להסבר והבנה דרך המכלול של מהות עץ הספירות.

כאשר מביאים בחשבון את החוק היקומי על העדר מקריות ולאור זאת מבינים כי לכל דבר ועניין משמעות ברמת הסיבה והמסובב, הרי שיהיה זה אך נהיר שיש לבחון את אותם מאפיינים אישיים בדרך שונה מהידוע והמקובל.

יהיה זה אך נהיר שיש לבחון את כל אותם פרטים אישיים באופן המורחב שלהם ולא בדרך הצמצום שלהם.

יהיה זה אך נהיר שאין תכלית בחיפוש אחר דרכים למגר את גורם ההפתעה ואת אי הוודאות מאחר וקיומם הינו פרי של חוסר הבנה ושל ראיה אשלייתית של "גורל, ו"מזל". ראיה מפוכחת הנובעת מהבנת הכלל של העדר מקריות ושל סיבה ומסובב פותרת מיידית את הצורך בצפי ותחזיות, שכן ברור מאליו שכל אדם בורא ומעצב את עתידו בכל רגע ורגע.

מכאן ואילך נותר אך ורק לרדת לעומקם של הנתונים וההבנה המתקיימים באותם פרמטרים אישיים, להבין את משמעותם, את המערך האנרגטי ואת התובנה המוכללת בהם על מנת לאפשר את הבריאה והיצירה של העתיד הנובע מחווית נשמה שנבחרה בקפידה על כל הפרטים והאפשרויות הקיימות ושאינן קיימות בה.

הדרך להבין ולנתח את כל אותם פרמטרים תהיה, איפה, על ידי ההבנה הפשוטה שכל אות וכל סיפרה מייצרים מרך אנרגטי מסויים הנובע מאופן ביטויים על גבי עץ הספירות, הנתיבים אותם הם מייצרים והספירות אותם הם מחברים.

היכולת להבין את התדר האנרגטי והתבונה הקיימת בכל אות ובכל מספר תאפשר את הראיה של התמונה הכוללת העולה הן בצירוף אותיות לכדי שם והן בצרוף ספרות לכדי תאריך.



אין זה המקום ואין זו הדרך להרחיב ולהסביר מהותה של כל אות וכל סיפרה, תפקידו של מאמר זה היה להציע לראות את הפגם הדרך בה הנומרולוגיה מפרשת את הפרמטרים המאד מדויקים ומאד חשובים של כל אדם פרטני בעצם ביטולם של מהויות קיימות והפיכתם למהות אחרת בדרך הצמצום.

ראוי וכדאי לכל אדם לנסות לראות ולהבין כי אותם פרמטרים אישיים שלו המהווים מכלול שלם של מידע פרטני - בדומה לחותם גנטי - אינם עניין ל מה בכך ובוודאי לא עניין של "מזל" או "גורל" אלא צבר של נתונים מדויקים המהווים את "קוד המקור" של אותה חוויה נשמתית המובאת למימוש פיזי בתקופת חיים זו.

יש במאמר זה בכדי להציע לכל המעוניין לנקוט משנה זהירות ועומק מחשבה בטרם יחליט לערוך ולבצע שינוי באחד מהפרמטרים איתם הוא נולד מאחר והפרמטרים האלו לא ניתנו לו ממקום של מקריות ועל כן סיב ומסובב קיימים בהם.



באהבה רבה

רובי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב