דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזדמנות עסקית שנוצרת ממספר מוצרים מופלאים 

מאת    [ 28/10/2009 ]

מילים במאמר: 657   [ נצפה 2520 פעמים ]

שלום לכולם, ניתן לומר שהעסק שלי ושל אשתי מחולק לשניים: מצד אחד מדובר בהזדמנות עסקית אדירה, שעם עבודה נכונה יכולה למנף את היכולת הכלכלית של כל אדם באשר הוא אדם למקומות שהוא שואף להגיע אליהם או לפעמים רק חולם להגיע אליהם. מצד שני, מדובר בטיפול טבעי, חדשני ומהפכני בתחום האנטי אייג'ניג.
אם את או אתה יזמים בלב ובנפש, מעוניינים לצאת מהרוטינה הקבועה של החיים ולחפש אפיק הכנסה נוסף שעתיד להיות אפיק ההכנסה היחיד שלכם בהמשך הדרך המשיכו לקורא שורות אלו. אם את או אתה מעוניין/ת לשמוע על הטיפולים השונים גלול/גללי עד לכוכבית.
חברת נוסקין העולמית הינה חברה העוסקת בתחום האנטי אייג'ניג מזה 25 שנה. מקום מושבה הוא בארה"ב, שם ניתן לומר נמצא "בסיס האם" שלה, כאשר היא מתפרסת על פני 52 מדינות שונות ברחבי העולם. היתרונות המובהקים של חברת נוסקין בולטים מיד לעין, גם כזו שהיא בלתי מקצועית - מוצריה היא יחודיים ומוגנים בפטנט, הם טבעיים לחלוטין וקיימות הוכחות חותכות, אמינות ורבות להצלחתם. חברת נוסקין פועלת בשיטת השיווק הרשתי, אז נכון הרבה מאוד אנשים אומרים מדובר בפירמידה לא מוצלחת, זה מסוכן ועוד אבל בסופו של יום אני חושב, במיוחד לאחר שנתיים בתחום, שמי שאומר את זה פשוט לא מבין את העולם שבו אנו חיים היום. בעידן המודרני כיום העולם מהיר, בלחיצת כפתור ניתן להגיע למחוזות שפעם רק חלמנו עליהם, בלחיצת כפתור ניתן לשלוח ברכת בוקר טוב לקרוב משפחה שנמצא בקצה השני של העולם. אם כך הדברים מדוע לא לנצל את היכולת הטכנולוגית הקיימת בכל בית אב בעולם כולו על מנת לשווק מוצר כזה או אחר? האם הדבר לא עדיף על פני חברת פרסום ושיווק אשר גובות סכומי עתק ובסופו של יום יביאו לאותן התוצאות אם בכלל?
הרי האתר הנפלא הזה בנוי על אותו עיקרון - תן חוות דעת חיובית על איש מקצוע ואני אקח אותו. שיווק מפה לאוזן. זהו שיווק רשתי אמיתי !
נוסקין מוכרת מוצרים ולא פיקציה - החל ממשחות שיניים, שמפו לשיער ועד מכשירים רבים ומשוכללים להצערת העור ושמירה עליו. מדובר בחברת ענק הנסחרת בנסד"ק, בעלת שקיפות מלאה המעסיקה בתשלום למעלה מ-100 מהנדסים ומפתחים בעלי תואר של ד"ר ומעלה בלבד!
בשל כל הסיבות הללו ועוד פנה/פני אליי והחלום לבניית עסק עם מוצר מנצח יכול להיות שלך!
AttasRan@gmail.com
***
טיפול בתכשירי נוסקין:
לחברת נוסקין מגוון רחב לש מוצרים, אשר כולם מבלי יוצא מן הכלל מוגנים בפטנט בשל המיוחדות שבהם. המגוון הוא רחב מאוד אך ניתן לומר שכל התכשירים משתייכים לתחום הנקרא - אנטי אייג'ניג. ניתן למצוא משחות שיניים שמלבינות ומחזקות את השיניים,שמפו נגד התקרחות, קרמים לטיפול באקנה, קרמים ליום וקרמים ללילה, אך גולת הכותרת המרכזית הם שני מוצרים: האחד, הוא הגלווניק ספא II- מכשיר פלא שבשנת 2008 נמכרו בארה"ב בלבד למעלה מ-100 מיליון מכשירים. הגלווניק הינו מכשיר אשר מסייע בהעלמת קמטים, חידוש ורענון העור ושמירה עליו וכל זה בטיפול עדין, ללא כאבים אשר עורך משך זמן של 7-10 דקות. זה הכל! סלבריטאים בארץ ובעולם משתמשים בו באופן קבוע, נמאס להם ולכולנו מטיפול חודרני, כואב ולא נעים, דוגמת הבוטוקס שלאחריו אנשים נראים כאילו ביצעו בהם עבודת פוטושופ. אין מה לעשות, כשהטיפול לא כואב וקיימות הוכחות חותכות להצלחה שלו - המתכון הוא מתכון מנצח.
מעבר לשימוש הזה, לגלווניק שימושים רבים ונוספים: הקטנת הצלוליטיס, טיפול בהתקרחות, טיפול בפצעי אקנה ועוד.
המוצר השני נקרא, AgeLOC - מוצר שנכנס בתחילת הרבעון השני של השנה הנוכחית וביצע מהפכה בתחום האנטי אייג'ניג. מגזין פורבס היוקרתי, קבע באופן נחרץ, שחברת נוסקין מצאה את מעיין הנעורים. ה-AgeLoc הינו פרי פיתוח של למעלה מ-10 שנים, שמוגן בפטנט כמובן, אך יחד עם זאת, בשלה העובדה שתהליך ליצירת התכשיר הינו יחודי ומהפכני, גם הוא מוגן בפטנט!
מדובר בקרם פנים, תמים למראה, אשר מבצע מצליח , לאחר מריחתו על הפנים, להיספג בעור ולבצע מעין "שחזור", "הנסה חוזרת", של הגן אשר גורם להזדקנות העור. נכון, זה נשמע בדיוני אבל אין מה לעשות - זה עובד, זה קיים וזה חדש.

*** חברי האתר אשר יצרו קשר, יקבלו טיפול גלווני ראשון חינם על מנת שיבינו באיזה פלא מדובר!

מעוניינים לשמוע עוד: כמה מקומות לבדוק את הנושא באתרים השונים שלנו:
1. http://Nuskin-Store.co.cc - אתר המכוון לקהל בינלאומי אשר בבעלותי.
2.http://tali-a.co.il - אתר העסק של אשתי, טלי.
3.ואפשר גם במייל: ATTASRAN@gmail.com

המשך יום נפלא,

רן
"הזוג שאמר,לא!" מייסדי ארגון הסודות וכותביי הספר "כל הסודות על שיווק רשתי נכון".
אם גם אתם מעוניינים לעשות את השינוי שאנחנו עשינו נשמח לעזור לכם.

לקבלת הספר "כל הסודות על שיווק רשתי נכון" בחינם גלשו ל:

http://RanNTali.co.cc



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב