דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אומניטק נבחרה למפיצה הראשית של מוצרי קונטרולגארד הישראלית, המספקת פתרונות אבטחת תחנות קצה 

מאת    [ 28/10/2009 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2346 פעמים ]

אומניטק וקונטרולגארד הישראלית חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו תהיה אומניטק המפיצה הראשית של מוצרי קונטרולגארד בארץ, ותספק מרכז תמיכה טכני ללקוחות החברה, בהיקף מכירות שנתי של מאות אלפי דולרים.

קונטרולגארד הינה חברה ישראלית העוסקת בפיתוח ושיווק פיתרונות טכנולוגיים מתקדמים לאבטחת מידע, שליטה והגנה של נקודות קצה בארגונים. צוות ההנהלה הבכיר של החברה מונה אנשי מקצוע עתירי ניסיון בתחום פתרונות תוכנה לארגוני-על. בין לקוחות החברה בישראל: התעשייה האווירית, רפאל, חברת חשמל, הבנק הבינלאומי, בנק דיסקונט, כלל ביטוח, הראל ביטוח, לאומי כארד, אל-על, משרד הביטחון קואופ ועוד.


במסגרת ההסכם, תנהל אומניטק את מערך ההפצה והמכירה של מוצרי קונטרולגארד בישראל ותפעיל מרכז תמיכה שבו יבצעו אנשי המקצוע של אומניטק את כל פעילויות התמיכה הטכנית הכוללות: תכנון הפתרון המתאים לצרכי לקוח וייעוץ ליישום מדיניות אבטחת מידע המתאימים ללקוח, התקנות באתר הלקוח כולל הדרכות במוצר והטמעתו בפעילות השוטפת בבית הלקוח, ביצוע שדרוגים ועדכונים ללקוחות הזקוקים לסיוע ועוד.

אודי וינטראוב, מנכ"ל אומניטק, אומר: "מומחיות אומניטק בתחום תשתיות תוכנה לארגונים גדולים ולארגוני SMB, מאפשרת ללקוחות לקבל פתרונות נכונים במחירים הטובים ביותר בשוק. בזכות ניהול מתקדם, אנשי מקצוע מן השורה הראשונה וניסיון רב שנים, יכולה אומניטק לתת את הטיפול הראוי כמפיצה ראשית של מוצרי קונטרולגארד בישראל, תוך מתן שירות אנושי ומקצועי אשר יציב את מוצרי קונטרולגארד בחזית הקדמה הטכנולוגית".

במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, יתקיים יום עיון מיוחד ובו תוכרז הגרסא החדשה של מוצרי קונטרולגארד- Controlguard Central Security Suite.
יום העיון יתקיים ביום שני, בתאריך 2.11.09 בבית יבמ, דרך אם המושבות 94 פארק אזורים, פתח תקווה ויכלול הרצאות מקצועיות שכולן תחת הכותרת: "האם באמת ניתן למנוע זליגת מידע בארגון?".
ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך מחייבת הרשמה מראש: 03-9267990 sales@omnitech.co.il


ישראל לוי , מנכ"ל קונטרולגארד, אומר: "שיתוף הפעולה עם אומניטק בישראל יאפשר לנו לבסס את המובילות של קונטרולגארד בשוק הישראלי, ירחיב את הנוכחות שלנו בארגוני ה- SMB בהם אומניטק חזקה, ויאפשר לחברה המשך פיתוח טכנולוגי המתבסס על השוק המקומי כמקפצה לייצוא. הדור החדש של מוצרי החברה שיוכרזו בשבוע הבא בישראל, ייתן מענה שלם יותר לבעיות זליגת המידע מארגונים באמצעות טכנולוגיות חדשניות."



לפרטים נוספים: דניאלה ריכטר, דורן תקשורת, טל. 09-7750786, 050-8333125


אודות אומניטק
אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל.
החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק ה-SMB והשוק הארגוני ומציעה מענה לכל קשת הדרישות הטכנולוגיות.
כמו כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד.
לחברה קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, היא הנציגה היחידה בישראל של חברת אוטודסק ( Autodesk), וכן נציגה בלעדית של .Viewsonic לאתר אומניטק: www.omnitech.co.il

דניאלה ריכטר, דורן תקשורת



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב