דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון לזוגיות - סקס וסמול טאוק 

מאת    [ 28/10/2009 ]

מילים במאמר: 1041   [ נצפה 2436 פעמים ]

העולם שלנו בנוי על תקשורת וככל שנרבה להבין זאת ונשכלל את כלי התקשורת המצויים בידינו ואף ללמוד ולפתח כלים אחרים, נצליח למנף את החיים שלנו וליצור קשרים ומערכות יחסים ברמה אחרת.

במהלך כל שלבי מערכות יחסים יש משברים שונים, צרכים שונים ונדרשות מיומנויות תקשורת שונות.
תחילתו של קשר הרבה פעמים נופל על חוסר היכולת לזרום בתוך שיחות ראשוניות, סמול טאוק שיפתח את האדם ואת השיחה למקום של פתיחות מספקת על מנת להכיר את האדם מאחורי המסכה או החומה.

סמול טוק הוא כלי מצויין לשימון השיחה כמו שפורפליי מכין את כל הכלים למלאכה.
יש כללים על מה לעשות בשני האגפים הללו, אך כרגע אתמקד באגף הסמול טאוק.
כמו בכל סוג של אינטראקציה בינאישית יש לבנות תקשורות בסיסית ראשונית. אם אתה נכנס לשיחה עם נושאים ואג'נדה משלך בראש אתה די נועדת לכשלון. הסיבה לכך שאם אתה כל כך ננעל על מה שנראה לך שיהיה נכון להגיד אתה בעצם לא מאפשר לזרימה טבעית לזרום משני בצדדים (גם לבחור או לבחורה יש חלק בשיחה - לא רק האג'נדה שלך). רוב האנשים רוצים שישמעו גם אותם ולכן צריך לפתוח מרחב לשני הצדדים להתבטא.
בין אם אתה רוצה לסגור עסקה או להתחיל עם בחורה, היכולת שלך להעביר את המסר הנכון בדרך הנכונה בסופו של דבר יהיה פתח עבורך לבניית קשרים הדדיים וזורמים.

במאמר זה אני רוצה להביא כמה כללים פשוטים על מה לעשות ולא לעשות בפגישות ראשוניות או אפילו שיחות כולין בטלפון שיעזרו לך להגדיל את הסיוכיים להתחבר ולחבר אנשים אליך.

להרבה אנשים יש קושי מאוד גדול בסמול טאוק והם בדרך כלל חוסכים לעצמם את כל הסיפור ומגיעים ישר ולעניין - שורה תחתונה. לגישה זו קיימת בעיה. זה כמו לעשות חפוז עם בחורה שדווקא רוצה להעביר איתך את כל הלילה - סמול טאוק זה הפורפלאי של עולם התקשורת - כדאי להשתכלל בו, הוא יכול להוביל לנפלאות.

מרבית האנשים מתחילים בשיחה על הא ועל דא, מזג אוויר וכ"ו ואז נתקלים "מה אשאל עכשיו?" לא יודעים לאן לקחת את השיחה ואז מוצאים את עצמם מראיינים אחד את השני בצורה בנאלית ולא מעניינת בלשון המעטה.

על מנת ששיחה לא תצנח לפני שהייתה לה הזדמנות לקום בכלל (כן כן, מחשבה מקבילה בהחלט תתרום כאן) רצוי לבוא מוכן לשיחה. תעשה רשימה של כל אותם הנושאים שמעניינים אותך, תרבות, טלויזיה, מחקרים, התפתחויות אקטואליה, ספורט,נושאים ירוקים, תחביבים, מוסיקה....דברים שאתה יכול להתחבר אליהם ולשלוף עליהם מידע או שאלות בלי בעיה.
בנוסף, תרשום דברים שמעניין אותך לדעת עליה - על האישיות, על מה אוהבת ולא אוהבת, לא על העבודה והמשפחה אלה אם כן יזרום לשם באופן טבעי. זה יעזור לך להראות עניין באדם אחר ולא להישאר מרוכז בעצמך. קודם כל נשים אוהבות שמקשיבים להן (גם גברים כמובן) אבל גבר קשוב יזכה למתנות שגבר לא קשוב לא יזכה בהם בדרך כלל. אל תנסו לשחק אותה - אישה יודעת מתי גבר מקשיב או לא. זהו לא תרגיל בשביל להכניס אותה למיטה! זוהי מיומנות תקשורתית שעשויה מאוד לעזור לך להצליח בבניית קשרים.

יש נושאים ש"מותר" לדבר עליהם בשיחה כולין עם אדם זר ויש תחומים שממש כדאי להתרחק מהם.
על מנת להיזכר באותם הנשואים בזמן אמת, אני אוהבת להיעזר באלמנטים או חפצים שבסביבה כדי ליצור אסוסיאציות שיבוילו אותי לשאלה אופציונאלית בשעת "חירום".

שעון שאלות של ענייני זמן:
מתי הגעת לתל אביב?
כמה זמן למדת...?
מתי התחלת להתעניין ב...?
כמה זמן את מנהלת...?
איזה שעה של היום את הכי אוהבת ולמה?
כמה פעמים בשנה את יוצאת לחופש? לאן את נוסעת?
מהי העונה האהובה עלייך ולמה?

שלטי תנועה - חץ, מצפן
שאלות של איפה? היכן? לאן?

מעין את במקור?
היכן את גרה? גרת? היית רוצה לגור?
איפה גדלת?
איפה את עובדת בארץ?
איפה למדת?
איך מגיעים ל....
לו יכולה לגור בכל מקום בעולם איפה היית בוחרת ולמה?

אם מגיעים לנושאי משפחה לנסות להתעניין בכללי ולראות אם יש עניין לספר. רצוי להכיר את מהות האדם ולא אודותיו - יוצא בסוף כמו רעיון עבודה ומזה אנחנו רוצים להתרחק.

תחביבים:
האם אתה משתתף בסוג של ספורט?
אני צולל? ניסית פעם? ואז לספר מה אתה אוהב בזה - מה גורם לה להרגיש כך..
כמה זמן עוסק בתחביב זה?
איך הגיע לתחביב?
אוהב לראות ספורט? איזה ולמה?
מה אוהבת לעשות בזמן הפנאי
איזה מוסיקה אוהבת? אוהבת הופעות חיות - הייתי לאחרונה ב..
האם מנגן על כלי נגינה?

אוכל ובילויים
לו היית על אי בודד, איזה אוכל היית רוצה לקחת איתך?
יש מאכלים שאת לא אוהבת?
לו היה מאכל אחד שהיו מונעים ממך על מה היית מוכנה לוותר ועל מה לא?
אוהב לאכול חריף?
איזה מקומות בילוי את הכי אוהבת?

אילו רק דוגמאות כדי לסייע לכם להתכונן לשיחה הבאה.


אז על מה אסור לדבר?
יש נושאים שהם נחשבים טאבו ולא פוליטקלי קורקט לכן כדאי להתרחק מהנושאים הללו.
לדבר על פוליטיקה בדרך כלל מכניסה אנשים לא רק לקיטלוגים וסטיגמות על האדם העומד מולם אלה גם יכול להעלות את השיחה על טורים וחבל. במדינתינו הקטנטונת, כאשר לכל אדם דיעה משלו ורעיון מוצק על איך צריך לנהיג את המדינה, רצוי לא להגיע לשם בכלל כי זה עלול לשמש כמוקש גדול בתחילת הדרך.

בנוסף עינייני דת, אמונה באלוהים ודומיו אינם נושאים לסמול טאוק מכיוון ששוב יש כאן מרווח גדול מאוד של אפשרויות ובלי להכיר את המהות האמיתי של האדם יכולים לפסול אותו או אותה על עניינים שבאמת לא רלוואנטים לחיבור שביניכם. אם בשלב מאוחר יותר תביני שאתם חושבים אחרת - יופי! תהני מהגוון ותתפתחו דרך השוני - לא כולם צריכים להיות דומים לך, נכון?!

ואחרון חביב - כסף! אני במקור מאנגליה ואין סיכוי שבריטי ישאל אותך כמה כסף יש לך, כמה עלה לך הבית שלך או האוטו או כמה אתה מרוויח. איכשהו, במדינה בלי הגבולות שלנו, אנשים מרשים לעצמם לחדור לתוך הכיס של כל אחד ואחד בלי לחשוב פעמיים. אז תחשבו פעמיים! זה לא מכובד ושוב לא רלוואנטי. נאה דורש, נאה מקיים.

הכנה מראש
עד שתפתחו מיומנות, אם יש אפשרות להתכונן מראש לפגישה, אז כדאי.
להכין שאלות שמעניין אותכם לדעת אחד על השני, איזור מגורים, סוג עבודה, תחום לימודים, תחביבים ....אז כדאי לשבת ולהכין רשימה כדי שהשאלות יהיו בשלוף בשעת הצורך. אין משהו יותר מביך מלהיות מעוניין במישהו, והמילים לא יוצאות מהפה, נהיה שקט, ועל פניו נראה שלא מתחברים - אך מאחורי הקלעים התמונה שונה לגמרי.

חזרה לסקס
התפקיד של פורפלאי ושל סמול טוק הם לחמם את התקשורת. תסתכלו על הסגנונות אחד של שני. תלמדו את הדרך שלכם בתקשורת בכלל ובמיטה על מנת לפתח רגישות לכל האלמנטים שמרגשים ופותחים את האדם שאיש לך בו עניין. כך תוכל לחמם את האווירה ולהשיג תוצאות מקרבות ומחבקות.

אז מאחלת לכם, סמול טאוק איכותי שיוביל לפורפלאי משובח ואת השאר אשאיר לדמיון שלכם.

שלכם,
דפנה בן-דוד
מאמינה שכל אדם צריך אימון אישי - לעבוד על שיפור מיומנויות אישיות ובינאישיות כדי לשפר את איכות החיים בחיינו האישיים, עם המשפחה, בסביבת מקום העבודה ובשעות הפנאי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב