דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות יהלומים מעוצבות 

מאת    [ 26/10/2009 ]

מילים במאמר: 555   [ נצפה 1981 פעמים ]

עם זאת, מאחר וטבעות יהלומים הן תכשיטים שאמורים ללוות את בעלת השמחה זמן רב, כדאי להתאים אותן בצורה הטובה ביותר אל הטעם האישי והסגנון המועדף עליה. באמצעות טבעות יהלומים מעוצבות ניתן למצוא את הטבעות המתאימות ביותר לכל אישה. כיום, קיימים דגמי טבעות יהלומים רבים המגיעים בשלל מסחרר ומרהיב של עיצובים, צורות וטקסטורות. לכן, על מנת לעזור לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר, ריכזנו למענכם מידע קצר על טבעות יהלומים מעוצבות.

סוגי טבעות יהלומים מעוצבות
אמנם קיימים דגמים ועיצובי טבעות רבים כמספר מעצבי הטבעות, אך ישנם מספר סוגים עיקריים של טבעות יהלומים:
? טבעות יהלומים קלאסיות - טבעות אלו הן בעלות עיצוב מינימלי ופשוט יחסית. בדרך כלל הן עשויות זהב לבן או צהוב, כשבמרכזן משובץ יהלום בגדלים שונים. טבעות אלו משמשות בעיקר בתור טבעות אירוסין המועדפות על זוגות רבים. הסיבה לכך היא שטבעת זו מעוצבת בצורה הנחשבת על-זמנית ולכן אינה תלויה באופנות המשתנות.
? טבעות פאווה (Pave) - בטבעות אלו משובצים יהלומים קטנטנים לאורכן או לרוחבן. במרכז הטבעות משובץ בדרך כלל יהלום בצורות וגדלים שונים.
? טבעות בעלות שלושה יהלומים - עיצוב טבעות אלו דומה במקצת לטבעות הקלאסיות, כאשר במרכזן משובצים שלושה יהלומים. בדרך כלל משובץ יהלום גדול כשלצדו שני יהלומים קטנים יותר.
? טבעות משולבות - עיצוב טבעות אלו מאופיין בשילוב חומרים וכולל שילוב מתכות שונות ויהלומים בגדלים וצבעים שונים.

טבעות יהלומים מעוצבות באופן אישי
יצרני תכשיטים רבים מציעים עיצוב טבעות המותאם באופן אישי ללקוחות. על ידי עיצוב אישי יכולים זוגות העומדים להתארס או זוגות המבקשים לציין את חתונת הזהב שלהם, לעצב טבעות תואמות ולהביע באמצעותן את מידת האהבה אשר הם רוחשים זה לזו ואת עצם היותם שני חלקים מקשר אחד.


היכן ניתן לרכוש טבעות יהלומים מעוצבות?

ניתן לקנות טבעות יהלומים מעוצבות בכל רחבי הארץ, בין אם בחנויות תכשיטים השייכות לרשתות ובין אם בבוטיקים המציעים תכשיטים ייחודיים. בנוסף לכך, ניתן לרכוש טבעות כאלו אצל יצרני התכשיטים באופן ישיר. על ידי קנייה ישירה זו נחסכת מכם עמלת התיווך על היהלומים, דבר המפחית באופן משמעותי את מחיריהן של הטבעות. יתר על כן, אם אתם מבקשים לעצב באופן אישי את טבעות היהלומים, כדאי לעשות זאת אצל יצרני התכשיטים עצמם. הסיבה לכך היא שעסקים אלו כוללים גם סטודיו לעיצוב ופועלים בהם מעצבים שיוכלו לסייע לכם לעצב את הטבעות בצורה הטובה ביותר עבורכם.

טיפים לקנייה חכמה של טבעות יהלומים מעוצבות
בכדי לבחור טבעות יהלומים מעוצבות בצורה הטובה ביותר, כדאי לקחת בחשבון מספר אלמנטים. לפניכם מספר עצות שיוכלו לסייע לכם:
? בבואכם אל חנות התכשיטים כדאי לבדוק האם יש להם רשיון לסחור ביהלומים והאם הם מעניקים תעודה גמולוגית, המספקת את כל פרטי היהלום. תעודה גמולוגית היא תעודה המופקת על ידי מומחה בלתי תלוי לאבני חן, המאשר את נתוניו של היהלום שרכשתם. כך תוכלו להבטיח שהתכשיטים שרכשתם עומדים באמות המידה שמציג לכם המוכר.
? על מנת לבחון את טיב היהלום המשובץ על הטבעת, כדאי לבחון אותו כשהוא נפרד ממנה. הסיבה לכך היא שגוון המתכת יכול להשפיע על המראה של היהלום - על גבי טבעת מזהב צהוב יהלום צהבהב יראה בהיר יותר מאשר על טבעת העשויה זהב לבן. במידה ולא ניתן להוציא את היהלום, בקשו לראות יהלום בעל תכונות דומות.
? הקפידו להתאים את גוון הטבעת אל גוון העור של בת הזוג. טבעות מזהב צהוב יחמיאו יותר לנשים בעלות גוון עור כהה בעוד טבעות מזהב לבן יחמיאו לנשים בעלות גוון עור בהיר.
? במידה ואתם יודעים כי לבת הזוג יש חיים פעלתניים במיוחד, כדאי לבחור טבעת יהלום עם שיבוץ כוסית. שיבוץ זה מחזק את היהלום מכל צדדיו ויכול לשמור עליו מנזקים ופגיעות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב