דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי פרסום וקידום מכירות 

מאת    [ 25/10/2009 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 3502 פעמים ]

חברות רבות הבינו זה מכבר שכדי לחדור לליבותיהם של הלקוחות עליהן להשקיע מאמץ רב בכל הקשור לפרסום שיווק וקידום מכירות, על מנת להתבלט ולייצר ייחודיות.
קיים קשר ישיר בין ההשקעה ורמת המקוריות של מוצרי פרסום לבין הצלחה כלכלית ושיווקית של חברה. מיתוג הפך להיות שם המשחק ומראית העין הפכה ללא פחות חשובה מהתוכן עצמו. בשנים האחרונות אנו יכולים לראות יותר ויותר חברות המקדמות את עצמן באמצעות מוצרי פרסום כמו חולצות מודפסות, שמשוניות, כובעים, תיקים, מחזיקי מפתחות, מטריות ועוד.

חברות ועסקים רבים בוחרים לקדם את עצמם באמצעות מוצרי פרסום שימושיים הרלוונטיים לענף שבו הם מתעסקים. חברות ביטוח יציעו מגיני שמש וצילונים לרכב, מוסדות אקדמיים יעניקו פולדרים, עטים, מרקרים ותיקים, חברות היי טק יחלקו מוצרי USB שונים וגימיקים נוספים לסביבת המחשב.
מוצרי פרסום הם דרך מצוינת לחדור אל תודעת האנשים. הדפסה על חולצות, פותחנים, כובעים ומוצרים אחרים אינם מצריכים השקעה כספית גדולה, אך האפקט שלהם מורגש בשטח.

מוצרי פרסום - איך לעשות זאת נכון

כבעל חברה או עסק, מוצרי פרסום הם חלק חשוב ממערך קידום המכירות שלך. על כן יש לקבל החלטה על אופי המוצרים והתקציב שאתה מקדיש להם מתוך מחשבה עמוקה ויסודית. הנה כמה פרמטרים שיעזרו לך להגיע לבחירה הנכונה:
ראשית, בחר מוצר שמתאים לאופי החברה שלך. גם אם אתה בטוח במוצר מסוים כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום הקד"מ על מנת להגיע לבחירה הנכונה ביותר עבורך ועבור קהל לקוחותייך.
שנית, עליך להגדיר תקציב לטובת מוצרי פרסום ולעשות הכול על מנת להוציא ממנו את המיטב. ישנן מספר אפשרויות בעזרתן ניתן לחסוך בעלויות. למשל חשוב לשמור על עלויות הדפסה נמוכות - ככל שההדפסה מורכבת מיותר צבעים כך היא יקרה יותר. בנוסף, ניתן להפריד בין עלות המוצר עצמו לעלות ההדפסה. יש לתכנן מראש את הרכישות לכל השנה כי פעמים רבות משתלם הרבה יותר להזמין כמות גדולה של מוצרי פרסום וכך לחסוך בעלויותיהם.

מוצר פרסום - הלוגו

אחד המשתנים הקריטיים במשוואת ההצלחה של מוצרי פרסום הוא לוגו החברה. כבעל חברה אתה חייב לזכור כי לוגו החברה הוא הפנים שלך והדבר שמייצג אותך יותר מכל. מכיוון שהלוגו הולך להופיע על פני מוצרי פרסום רבים עליך להשקיע באנשי מקצוע מנוסים ומיומנים שיעצבו עבורך לוגו שימצה את מהות החברה שלך. ככל שהלוגו יראה מקצועי, מקורי וייחודי יותר - כך הוא יחדור ביתר קלות אל תודעתם של הלקוחות אליהם אתה פונה.

לסיכום, מוצרי פרסום הם דרך נהדרת להגיע אל הלקוחות ולהישאר בתודעתם. אם אתה כבעל חברה מעוניין לעלות מדרגה מבחינה שיווקית עליך להשקיע תקציב ומחשבה רבה לנושא. רק כך תוכל להגיע לתוצאות הרצויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב