דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקירת מטח שבועית 

מאת    [ 25/10/2009 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 1649 פעמים ]

דולר שקל: אין הרבה שינוי מהסקירה משבוע שעבר. המשך היחלשותו של הדולר למול השקל הישראלי ממשיכה תוך יצירת מבנה מחירים יורד ושפלים יורדים בהתאמה. השער נמצא בתחילת שבוע המסחר החדש על קו בלימה שהינו בבחינת נקודת אל-חזור. אולם למרות הכול אנו עדיין מבחינים בניסיון כושל של השער לפרוץ כרגע מטה ולהמשיך את המגמה הדובית, בעוד שבמקביל הגרף מצביע על תבנית היפוך אפשרית לעליות שערים, שיהיו בבחינת תיקונים ומימושים. כך קרה במהלך שבוע המסחר החולף, אם כי היה מדובר במימושים קלים בלבד, וכך גם בהחלט ייתכן שנוכל להבחין בתחילת שבוע המסחר הנוכחי. הערכה זו מתחזקת נוכח סטייה באינדיקאטורים המורים שעליות קרובות אכן צפויות, מה גם שניתן למצוא שמהלך הירידות שהתרחש עד כה כבר נושק כמעט את מכירות היתר.

יורו דולר: למרות הצפי, וכתוצאה מנתונים כלכליים לא טובים עבור הדולר, היורו המשיך בכל זאת לטפס מעט ובהדרגתיות מתונה לעבר שיא חדש, אולם תמונת המצב טרם תחילת שבוע המסחר החולף נשארה בעינה. ניכר שגל העליות של המטבע האירופי הולך ונחלש, כמו גם המומנטום לרכישות מצד הסוחרים. הדבר גם משתקף בשאר האינדיקאטורים. מה גם שאנו יכולים להבחין בהם בסטייה. עם זאת יש לנקוט משנה זהירות, היות שישנם סימנים סותרים. מצד אחד אנו עדים למגמת עליה בריאה, המלווה במבנה מחירים עולה, כאשר כל תיקון מהווה נקודת תמיכה חדשה. מצד שני אנו מוצאים את הניסיון של יום המסחר האחרון משבוע המסחר החולף מנסה ליצור שיא חדש, אולם לשווא, בעוד מסתמן נר היפוך, אם כי אין בו די כדי להסתמך עליו. לכן, מומלץ לעקוב בצמידות אחר הירידות הצפויות, במידה ותהיינה, עם תחילת שבוע המסחר הנוכחי, ואז כאשר יתקבל האישור הסופי לכניסה לעסקה שורט – לבצע אותה, אם כי במנות קטנות, היות שבכל זאת מדובר במהלכי תיקונים שהינם כנגד כיוון המגמה הכולל. באשר למהלכים שווריים – אין להוציא מכלל אפשרות שהם אכן יקרו וראוי לעקוב גם אחריהם.

סטרלינג דולר: תבנית ההיפוך משבוע המסחר הקודם לזה החולף נשברה רק ביום המסחר האחרון של שבוע המסחר החולף. בינתיים המהלך הדובי המשני שומר על יציבות. אנו עדים להמשך מגמה יורדת, המלווה במבנה מחירים תואם, כמו גם קו מגמה יורד. שלושת ימי המסחר האחרונים של שבוע המסחר החולף העידו על שלושה ניסיונות כושלים להעלות את מחיר הפאונד, אך ללא הצלחה, תוך שהם יוצרים למעשה תבנית היפוך, המשלבת נר היפוך משמעותי ביום המסחר האחרון. שבירתו בהמשך המסחר של שבוע המסחר החדש יכולה להעיד על כניסה כדאית לעסקת שורט, אם כי יש לבדוק את הדברים מקרוב תוך כדי העסקה, אם וכאשר, היות שבכל זאת האינדיקאטורים אינם חד משמעיים, וכמו-כן אנו נמצאים במגמה ראשית שוורית, כמו גם שער שהוא בקירוב לנקודת האל-חזור.

דולר יין: כפי שנמסר בסקירה הקודמת הכיוון העולה של הגרף אכן התממש. עדיין אנו נמצאים בהליך עליות שיש לו לאן להמשיך, בעוד האינדיקאטורים מצביעים שאכן זהו הכיוון. עם זאת, יש להביא בחשבון שהשער בכל זאת לקראת מפגש עם קו המגמה היורד, קרוב לקו בלימה של "פיבונאצ'י", בעוד שבאופן כללי מסחר בעסקאות לונג הינו נגד הטרנד שבכללותו כרגע – דובי. לכן יש לבחון כל עסקת לונג בזהירות, ולהמשיך איתן כשהיד על "הדופק". 

הסקירה מבית פורקס פרוז
http://www.forexpros.co.il

הכותב, רן טוביה, ran.matah@gmail.com , מנכ"ל חברת "מעוף פיננסי" http://www.maoffinance.co.il , נושא הכשרה של דירקטור. עוסק בהשקעות בשוק ההון בכלל, וסוחר ותיק בעל ניסיון עשיר ומומחיות רבה בתחום מסחר במטבע חוץ בפרט. כותב מאמרים בתחום ומעלה סקירות. מדריך סוחרי מט"ח מתחילים ומתקדמים במסגרת קורסים. מלווה סוחרים במפגשים של "אחד על אחד" באופן שמעצים הישגיהם ומסייע בידם להשיג מטרות ויעדים שהציבו לעצמם בתחום, תוך בקרה על פעילותם וגיבוש אסטרטגיות התואמות צרכיהם האינדיווידואליים ומייעלות ביצועיהם.
אזהרה: אין במובא משום המלצה לרכוש מטבע כלשהו או לסחור בין צמדי מטבעות כלשהם. כמו-כן, אין במובא משום ערובה להצלחה. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד. ח



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב