דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על חולצות 

מאת    [ 25/10/2009 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 3715 פעמים ]

לעיתים נראה שאי אפשר ללכת ברחוב בלי להתקל מדי דקות ספורות באדם אשר הולך עם חולצה עליה הדפס אישי ומיוחד. בהקשר זה עולות אם כן מספר שאלות בכל הקשור למנהג זה של הדפסה על חולצות - מדוע מנהג זה כה נפוץ בארץ? מה בעצם מסמל מנהג של של הדפסה על חולצות וכיצד ניתן להזמין הדפסה על חולצות? השורות הבאות יענו על כל השאלות הללו.


הדפסה על חולצות - לפנק את החבר'ה

הטכנולוגיה המאפשרת הדפסה על חולצות איננה חדשה או מתוחכמת במיוחד, אולם רק בעשורים האחרונים הפך הנוהג למקובל ואהוד במיוחד, ובעיקר בישראל. את שורשי הפופולאריות הגואה של הדפסה על חולצות ניתן למצוא בקרב חיילי צה"ל. בשלב מסויים החלו חיילים אשר משתייכים לקבוצה כלשהי (צוות, מחלקה, פלוגה ועוד) ליצור חולצות מודפסות בסיום נקודות משמעותיות בשירותם הצבאי - תחילה או סיום של קורסים או טקסים חשובים, ובהמשך התפתח הנוהג של הדפסת חולצות גם לציון תקופות מסויימות או אירועים מיוחדים (כמו סיום קו או משלחות למשל). חולצות מודפסות אלו של חיילי צה"ל נשען לרוב על כללי עיצוב וציור אשר הוכנו על ידי החיילים עצמם, עיצובים אשר הצטיינו בהומור פנימי ואשר לרוב יהיה סתום עבור המתבונן מהחוץ. כיצד הפך מנהג זה של הדפסה על חולצות לכה פופולארי בזמן כה קצר? תודות לסמליות שלו - חולצות מודפסות אלו היו מזכרת סנטימנטלית אך באותו זמן שימושית לתקופה מיוחדת בחיי האנשים שיצרו את החולצה. הרי השירות הצבאי ידוע כסיטואציה המקרבת בין נפשות ויוצרת חברויות עמוקות בזמן קצר ביותר. הדפסה על חולצות אפשרה להנציח את החוויות המשותפות, כמו גם את החברויות והקשרים הבין-אישיים אשר יצרו החוויות באופן הומוריסטי, שימושי ומשותף לכל המשתתפים בחוויה. לפיכך, אין פלא מדוע הפכה הדפסה על חולצות לאהודה כל כך בקרב חיילינו, ואין פלא מדוע כאשר גלש המנהג לאזרחות, גם שם זכה לפופולאריות גדולה.


הדפסה על חולצות - לכל גיל ולכל אירוע

אכן, כיום הדפסה על חולצות פופוארית מאין כמוה. המנהג עוד נפוץ בקרב חיילי צה"ל, אך לא פחות מכך, כיום המנהג נפוץ בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. תודות לאפשרות להנציח אירועים או חוויות באופן משעשע, אישי ושימושי אימצו את המנהג של הדפסה על חולצות גם בתי ספר, תנועות הנוער, ואף קבוצות מבוגרים אשר יוצרים חולצות מודפסות לציון אירועים שונים כמו יום הולדת או יום נישואין.
וכיצד ניתן להזמין הדפסה על חולצות בימינו? פשוט מאוד - חיפוש זריז במנוע חיפוש יציג בפני המתעניין את כל החנויות והמכונים אשר עוסקים בכך (כאלו אשר רק מדפיסים או כאלו אשר גם מעצבים), כמו גם מחירי הדפסה על חולצות והמלצות אודות אופן הביצוע.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב