דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שאתם רוצים לדעת על פרי האסאי 

מאת    [ 22/10/2009 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 6512 פעמים ]

פרי האסאי הוא פרי עגול, אשר דומה מאוד לענבים גם במראה וגם בגודל, ההבדל היחיד ביניהם שלפרי האסאי יש פחות עיסה בתוכו מאשר לענבים. הפרי מורכב משני חלקים, החלק הראשון המורכב מ80% מורכב מגלעינים, שאר ה-20% הוא החלק העיסתי הידוע גם בשמו - מסוקרפט.

פרי האסאי קיבל פופלריות כפרי מאוד בריא, בגלל היתרונות הבריאותיים שלו הוא נכלל כמרכיב מרכזי במוצרי מזון רבים. את גרגרי היער של פרי האסאי ניתן למצוא באיזורי האמזונס של ברזיל, ונצואלה, קולומביה ואיזורים חופיים נוספים.

הפרי הוא מרכיב חשוב של האוכל אצל האוכלוסיה הגרה באיזורים הללו השימוש בפרי כל כך גבוה ב42% מכלל המאכלים של האוכולוסיה הגרה באיזורים הללו הוא נכלל כמרכיב. פרי האסאי עשיר באנטי-אוקסידנטים שמעלים את רמות האנרגיה בגוף. בנוסף, פרי האסאי עשיר גם במינרלים. הפרי פופולרי מאוד בקרב אנשים אשר שומרים על משקלם, אנשים המעוניינים לשמור על כושר וגוף בריא משתמשים במוצרי פרי האסאי בכדי לשמור על כושר.

הערך התזונתי של גרגרי היער של פרי האסאי מתדרדר במהירות בגלל החומצות השומניות שהם מכילים, חברות רבות מורידות את ערכו התזונתי של הפרי בכדי להכין מיץ מהפרי ומשקאות אנרגיה. מדענים שונים הוכיחו כי לפרי יש ערך תזונתי גבוה מאוד. מחקרים הוכיחו כי ל-100 גרם של תמצית מפרי האסאי מכילה 52.2 גרמים של פחמימות, 8.1 גרמים של פרוטאין, 32.5 גרמים של שומנים ו44.2 גרמים של סיבים. כמו כן, מחקרים גילו כי תמציות של פרי האסאי אפקטיביות ביותר במלחמה במחלת הסרטן.

שימוש פרי האסאי נותן יתרון מעולה גם למבוגרים וגם לצעירים. למבוגרים, פרי האסאי מאט את תהליך ההזדקנות. לצעירים, זו דרך מעולה לריפוי לחץ דם גבוה. אחד מהיתרונות של הפרי הוא שהוא מתעכל בקלות ונספג מיידית במחזור הדם.

יתרונות פרי האסאי
לפרי האסאי יש יתרונות בריאותיים רבים. הפרי עוזר לשינה ערבה, עוזר בתהליך סילוק הרעלים מהגוף אשר מהווים סכנה בריאותית, מקל על הסוכרתיים, שומר על רמות הכולסטרול בגוף, עוזר לתפקוד התקין של הגוף ועוזר בשיפור הראייה.

הדבר הטוב ביותר בכל הקשור לפרי האסאי הוא ששימוש בפרי לא גורם לתופעות לוואי. מלבד היתרונות הבריאותיים שיש לפרי האסאי - יש לפרי שימושים נוספים. בגלל שהפרי מורכב מ80% גלעינים, ניתן להשתמש בחלק הגלעיני של הפרי כדשן לצמחים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב