דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סודות פרי האסאי 

מאת    [ 22/10/2009 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 6950 פעמים ]

גרגרי היער של האסאי הינם סוג קטן של ענבה שנראים דומים מאוד לענבים הסגולים. הם גדלים על פלמות (או בשמם האחר - עצי האסאי) אשר הינם הצמחים הנפוצים ביערות הגשם של האמזונס אשר בברזיל. הם נמצאים בשפע באיזור, ברזילאים צורכים גרגרי יער אלו בשביל חוסן, מראה צעיר, הרזיה ואספקת אנרגיה במשך עשרות שנים.

גרגרי יער אלו ניתן למצוא גם באיזורים כמו טרינידד, אקוודור, קולומביה ובאיזורים ימיים של ונצואלה. בוטניקאים מתייחסים לגרגרי היער של האסאי כפרי גלעינאי, מכיוון שהגלעינים תופסים כ80-90% מהפרי. התמצית אשר נועדה לשימוש בני אדם מופקת מהעיסה והמיץ על ידי הפרדת הגלעינים. גרגרי יער אלו נפוצים מאוד בברזיל, שם משתמשים בהם להכנה של מגוון מוצרים כגון: להכנת שייק פירות, גלידה, מיצים וליקר.

הסוד הגדול ביותר של פרי האסאי הוא היתרונות שלו בתחום האנטי-אייג'ינג. הפרי נחשב כמעין של נעורים עם יתרונות נוספים כמו הרזיה. פרי האסאי הוא טיפול הרזיה מהשורה הראשונה. גרגרי היער של פרי האסאי ידועים גם בתכנים הנחוצים שבו שכוללים חומצות שומניות, פיטוסטרולים, חומצות אמינו ואנטי אוקסידנטים. השילוב הטבעי עוזר בצורה מעולה בשריפת השומנים המזיקים בגוף, עוזר בתהליך העיכול ותומך בפעולות היום-יום של גוף האדם.

פרי האסאי שורף את השומנים המזיקים בגוף, עוזר בתהליך העיכול, מוריד מהתיאבון ועוזר לבנות מסת שרירים. כמו כן, ידוע כי פרי האסאי נותן אנרגיה נוספת וחוסן לגוף.

איך פרי האסאי שורף את השומנים?
המיץ אשר נמצא בפרי עוזר להוריד את הקילוגרמים המיותרים בכך שהוא מדכא את התיאבון. המיץ של פרי האסאי מלא באומגה, סיבים, ויטמינים חיונים וחומרים מזינים אחרים, המיץ מדכא את התיאבון ובכך מונע אכילת ג'אנק פוד, המיץ מספק אנרגיה וחוסן ועוזר באכילה נכונה על ידי חיסול התקפי רעב. היתרון הגדול ביותר של מיץ פרי האסאי הוא שאין לו שום תופעות לוואי. צריכה של כוס מיץ מפרי האסאי נותנת הרגשה של לאחר ארוחה, מספקת סיבים ועוזרת למערכת העיכול.

פרי האסאי עושה פלאים עבורנו על ידי היפוך התנאים אשר גורמים להזדקנות וגורם לנו להיראות צעירים יותר. החומרים המזינים עוזרים לגופנו לבנות מסת שרירים, תוספת למסת השרירים גורמת לשריפת השומן המזיק בגוף אשר חיוני לירידה במשקל. חומצות האמינו עובדות ביחד עם החומצות השומניות בכדי לשרוף את השומן המזיק בגופכם. הוכח מדעית כי לפרי האסאי ישנם רכיבים אשר עוזרים לגוף לבנות מסת שרירים, לשרוף שומנים ומספקים לגוף אנרגיה וחוסן הדרושים לאימוני כושר והרזיה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב