מטריה- מטרייה- מטריות לפירסום
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מטריה- מטרייה- מטריות לפירסום 

מאת    [ 21/10/2009 ]
מילים במאמר: 344   [ נצפה 2979 פעמים ]

 
 

 

מחפשים מתנה מקורית לחורף ללקוחותיכם? רוצים מוצר פרסום חדשני ושימושי אשר יביא לקידום מכירות של ממש? מתנות חורף הן תמיד מתנות פרקטיות אשר כל מי שמקבל אותן עושה בהן שימוש, אבל מטריה היא אולי הדבר הפרקטי ביותר מביניהן. בחורף הישראלי שלנו, בו הגשם מפציע מפעם לפעם לגיחות קצרות, מטריות אינן דבר יומיומי אשר צמוד אלינו בכל עת, ולרוב דווקא כאשר אנו זקוקים להן הן אינה בנמצא.

 

הענקה של שי בדמות מטריה ממותגת היא חשיבה צעד אחד קדימה לפני הלקוח שלכם. המטריה תמצא את מקומה בבגאז' של האוטו או בסלסילת המטריות בבית ותישלף משם ברגע האמת- עבור מקבל המתנה תהיה זו הגנה שימושית מפני הגשם ועבורכם תהיה זו הזדמנות בה כל עובר אורח ברחוב נחשף ללוגו שלכם כאילו היה מודעת פרסום. מטריות לפרסום קיימות במגוון גדלים והן כוללות שטח פרסום ענק עליו תוכלו להדפיס כל שעולה על דעתכם. ניתן להדפיס על מטריות לוגו בלבד וניתן גם להדפיס כל דבר אחר שיצוד את עיני העוברים והשבים.

 

זוהי מתנה שימושית ללקוחות ומוצר קידום מכירות יעיל ביותר עבורכם. מטריות לפרסום מיועדות לחלוקה באירועי שונים, כגון כנסים, השתלמויות, ועדות או תערוכות, כמתנה לעובדים או ללקוחות לרגל אירועים הנערכים בחורף או לרגל חג החנוכה וכן כשי נחמד לאירועים חברתיים. ניתן למצוא מטריות עם הדפס במגוון גדלים לילדים ולמבוגרים וכן ניתן להכין בנפרד מטריה לגברים ומטריה לנשים. מחיריהן של מטריות אינו גבוה ונע בין כמה שקלים בודדים לכמה עשרות שקלים בודדים, לפי איכות החומרים מהן עשויה המטרייה ולפי הסוג והמורכבות של הלוגו המודפס עליה.

 

מטריות יכולות להיות מוצרי פרסום יעילים במיוחד כאשר העסק שלכם מנסה לקדם מכירות בקרב ילדים. ילדים משתמשים במטריות הרבה יותר ממבוגרים והם משמשות עבורן כמעין צעצוע. יצור של מטריות מיוחדות וצבעוניות עם מסר ברור לגבי המוצר שלכם יכול להיות יעיל מאוד ולהשפיע לטובה על מכירות המוצר שלכם בקרב הילדים והוריהם. יתרון נוסף הוא הבולטות שלהן- אם מטרתנו במוצר קידום מכירות היא לתפוס את העין של הלקוח הפוטנציאלי הבא שלנו, הרי שככל שהפרסומת גדולה ובולטת יותר היא תשיג טוב יותר את מטרתה, וכאשר מדובר על מטריה הרי שזוהי פרסומת גדולה יותר כמעט מכל מוצר קד"מ אחר.

 

 

צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב