דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור לעור בוגר 

מאת    [ 21/10/2009 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 3564 פעמים ]

אומרים שגיל 40 הוא ה-30 החדש אבל, כשאת מסתכלת במראה את לא יכולה להתעלם מסימני הגיל. האפידרמיס נעשה אחר, פחות קורן ומתוח, העפעף מתחיל לצנוח, כהויות ופיגמנטציה, שקיות מתחת לעיניים, צבע עור דהוי, מראה פנים עייף ועוד רמזים שמעידים על כברת הדרך שעברת. רגע לפני שאת מבררת על ניתוח קוסמטי כדאי שתבדקי מה חדש בעולם האיפור.

זה ודאי יותר זול זה בטח לא כואב. למרות שצברת פז"מ של שנים בכל הנוגע לאיפור ואת מתאפרת ותיקה ומוצלחת מומלץ לך בגיל 40 לבחון שינוי, לבדוק מוצרים חדשים והתאמת שיטות איפור הטובות למצב העור שלך נכון להיום. ייתכן והעור צריך כעת עם חלוף השנים טיפול אחר, איפור אחר והרבה יותר השקעה.

עור הפנים של גיל 40 מתחיל להיות פחות מתוח ונוטה להיות יותר יבש, על כן כדאי להשקיע בקרם פנים מזין לשימוש יום יומי, לפני איפור לאירוע חשוב אני ממליצה לך להכין את העור ולהשתמש במסיכת פנים טובה. ניתן למצוא כיום מסיכות אשר מכילות רכיבים פעילים המטשטשים סימני עייפות ומשיבים לעור את החיוניות החסרה לו, מסיכות אשר מכילות סיליקון שתפקידן למלא ולהחליק קמטים וקמטוטים וליצור אשליה של עור חלק וזוהר למשך כמה שעות, ובעיקר נקודת פתיחה מצויינת לאיפור שיבוא.

הנה כמה מוצרים שכדאי שתכירי:

פריימר. בסיס לאיפור שקוף ונטול שומן אשר משפר את תוצאת האיפור הסופית ובעיקר משמש כ"דבק" לכל האיפור שיונח על הפנים. הפריימר נכנס לשוק בשנים האחרונות וכיום ניתן למצוא אותו בכל חברת איפור. מוצר מדהים שהולך והופך למוצר חובה בכל תיק איפור. את הפריימר מורחים על הפנים לאחר שקרם הלחות נספג בעור ולפני המייק אפ, או כשהעור שמן במיוחד ונוטה להזיע ולהבריק ללא לחות. הפריימר מסייע בנטרול השומן בפנים, מכווץ נקבוביות מורחבות, מחליק את הפנים ואת הקמטוטים ומקל על מריחת המייק אפ. בנוסף קיימים פריימרים ייעודיים גם לאיזורים נוספים בפנים, פריימר לעיניים הוא הבסיס לצלליות וישמור על עמידותן ופריימר לשפתיים שנועד להחליק את הקמטוטים סביב השפה ולרכך שפתיים סדוקות ויבשות.

קרם למילוי קמטי הבעה. מגיע בשפורפרת או בעט ומשמש למילוי קמטי הבעה וקמטוטים או לפחות יוצר אשליה של מילוי הקמטים למשך כמה שעות, מניחים את הקרם נקודתית על קמטי ההבעה או מתחת לעיניים באיזור השקיות להפחתת הנפיחות ולהארה של האיזור.

כהויות ופיגמנטציה אדמומיות וצבע עור דהוי וכל בעיה נקודתית על הפנים שהמייק אפ אינו מספיק לכסות נסתיר ונאיר בעזרת קונסילר נוזלי שמרקמו יותר עדין ופחות כבד ובגוון תואם. קונסילר ירוק יסתיר אדמומיות ונימי דם בולטים, קונסילר כתום יעלים כהות קשה ופיגמנציה, קונסילר סגול ינטרל עור צהבהב וקונסילר ורוד יאיר עור דהוי. אחת לכמה שנים אני ממליצה לך לבצע התאמת איפור מחודשת לשינויים שעברו על פנייך ועלייך בשנים האחרונות, לבחון מוצרים וטרנדים חדשים בשוק שמתקדם ללא הרף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב