דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רמדור הבורסאית מתחילה להיסחר תחת השם טופ מערכות 

מאת    [ 21/10/2009 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 3182 פעמים ]

בעקבות תהליך מיתוג מחדש הכולל שינוי שם והחלפת לוגו, שינתה קבוצת רמדור, חברת תוכנה ושירותי IT הנסחרת בבורסה של תל אביב, את שמה ל- Top Group והסיסמה המלווה אותה תהיה "יחד הכל אפשרי".

מעתה תיסחר רמדור בבורסה לניירות ערך של תל אביב תחת השם "טופ מערכות".

החברות בקבוצה הן: רמדור מקבוצת Top (לשעבר רמדור), Top Solutions, Top Soft (לשעבר Secugate), Top Q (לשעבר AQUA).

מטרת בחירת השם החדש והלוגו הינה למתג את החברה כקבוצה אחת עם סל מוצרים רחב.
שמוליק מילנר ודרור פלומין הם המנכ"לים המשותפים של Top Group, כאשר שמוליק מילנר יחד עם יו"ר Top Group, גלעד הר-עוז, מובילים את כל הפעילויות החדשות, ודרור פלומין ממשיך להוביל את הפעילות המסורתית של רמדור, הנשארת כמותג עצמאי בשוק בה היא פועלת.

רמדור היא חברה ציבורית שנוסדה לפני 20 שנה. מערכות התוכנה שלה לענף הבניה והנדל"ן הפכו לשם דבר בענף. עם השנים, נוספו פעילויות לפלטפורמה של רמדור ובשנתיים האחרונות רכשה הקבוצה כמה חברות ופעילויות - רובן סביב משפחה ראשית של מוצרים ושירותים בתחום ניהול התוכן. כל זאת, כדי להגיע למטרה להיות גוף שירותי IT עם מגוון פעילויות בתחום פיתוח תוכנה, פרויקטים, ייצוג חברות בינלאומיות ומיקור חוץ.

לדברי שמוליק מילנר וגלעד הר-עוז, לדברי שמוליק מילנר וגלעד הר-עוז, החזון שלהם הוא להיות אחת מחברות ה- IT המובילות בענף. המיתוג החדש בא להכניס לתודעה של- Top Group יש מגוון פעילויות ותחומי עיסוק ולהדגיש את תכונותיה הייחודיות של הקבוצה. עם זרועות המוצרים והפתרונות שלTop Group אנחנו נגיע למקומות רבים בהם ניתן ערך ללקוחות, כי ביחד הכל אפשרי.

פעילויות Top Group:

רמדור מקבוצת Top -מפתחת מערכות לניהול תקציבים ופרויקטים הנדסיים בשוק המקומי והבינלאומי. לחברה 3 קווי מוצרים : VIEW @ - מערכת לניהול פרויקטים ומידע בסביבת האינטרנט כולל ניהול משימות ומעקב החלטות פרוייקטלי, המאפשרת לנהל פרויקטים עתירי תיאומים שבהם מעורבים גורמים רבים. החברה מספקת פיתרון ייחודי במודל ASP המשווק בישראל ובכ- 9 מדינות בעולם. סופרמדור - מערכת לניהול ובקרת תקציבים, מכרזים, חוזים וחשבונות הנדסיים. המאגר המאוחד- מאגר סעיפים ומחירים לעבודות בנייה, אחזקה, תפעול ושירותיים. המאגר נבחר על ידי משרד האוצר כבסיס להסכמי המסגרת של משרדי הממשלה.
בין לקוחותיה המרכזיים של רמדור: אלביט הדמיה, אפריקה ישראל, בנק לאומי, בנק הפועלים, משרד האוצר, רכבת ישראל, חברת נמלי ישראל, הבורסה, מירלנד ועוד.

Top Solutions - מתמחה בייצוג חברות תוכנה בינלאומיות עם דגש על תוכנות לניהול ידע בארגונים. בין המערכות המשווקות על ידה: Open Text, ActionBase, eDocs ו- lxos המותקנות בהצלחה בעשרות ארגונים מובילים בישראל. לחברה אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בשוק הישראלי, והיא כוללת מערך תמיכה ושיווק המבטיח המשכיות, שירות מיטבי וליווי לאורך חיי הפרויקט.

Top Soft (לשעבר סקיוגייט) - בית תוכנה המתמחה בפיתוח והטמעה של מערכות תוכנה מבוססות תשתיות מיקרוסופט. Top Soft מספק לארגונים פתרון מלא למימוש הפוטנציאל החל משלב הייזום של המערכת, דרך אפיון, ארכיטקטורת הפתרון, פיתוח, בדיקות, אינטגרציה ותפעול מלא של המערכת וניהול תכניה, פיתוח והטמעה של פורטלים ארגוניים מבוססי Microsoft Office SharePoint Server ומיקור חוץ מלא לפיתוח ותחזוקת אפליקציות מבוססות סביבת .NET
על לקוחות Top Soft נמנים בנק פועלים, בנק דיסקונט, בנק לאומי, כלל ביטוח, פרטנר, איגוד ערים אשדוד, מיקרוסופט ישראל ועוד.

Top Q (לשעבר אקווה סופטוור) - החברה היחידה בישראל המתמחה בפיתוח והטמעה של פעילות בדיקות אוטומטיות. טופ Q ביצעה בשנים האחרונות מעל ל- 100 פרויקטי אוטומציה אצל עשרות לקוחות במגוון רחב של כלים מסחריים וכלי קוד פתוח כגון:QTP, TestComplete Selenium, Jsystem ועוד.
בין לקוחות Top Q: קומברס, אינטל, אלווריון, ג'וניפר, אי.סי.איי ועוד.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב