דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיסוי 

מאת    [ 20/10/2009 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1902 פעמים ]

לרוב שמדברים על עיסוי הדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא ספא מפנק שהיינו בו, עיסוי מרגיע המשחרר כל שריר ורקמה בגוף. עיסוי אינו רק לשם פינוק או הנאה, עיסוי מהווה תורה שלמה שבה ניתן לסייע לשרירים לאחר פציעה, לשיקום איבר שנפגע, להורדת מתח ואיזון הגוף ועוד אבחונים רבים אחרים. לימודי עיסוי כוללים את הטכניקות השונות של עיסויים. לימודי עיסוי כוללים טכניקות טיפול שונות המתבצעות באמצעות מגע של המטפל בגוף המטופל על ידי לחיצות, מניפולציות על הגוף, שפשוף וחיכוכים, במטרת ליצור אצל המטופל להזרים את הדם להרחיב את טווח תנועת האיברים, להביא להרפיית השרירים וכדומה. עיסוי הינו שיטה הידועה אלפי שנים והיתה מקובלת עוד בתרבויות הקודמות בהודו, יפן, סין, דרום אמריקה. אבי הרפואה היפוקרטס אף רשם על העיסוי כעוזר ומעודד את הגוף לטפל בעצמו. כיום ישנם סוגים רבים של עיסויים, יש האומרים שיותר מ - 200. עיסויים המוכרים יותר הם עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי איור וודה, עיסוי הוליסטי, שיאצו, עיסוי רפואי ועוד. לימודי עיסוי - סוגי עיסוי לימודי עיסוי כוללים לימוד טכניקות עיסוי, שיטות עיסוי, אבחון, התוויות נגד ועוד. כל קורס עיסוי בנוי בצורה שונה בהתאם לפילוסופית העיסוי. ישנם עיסויים בעלי קצב מהיר וישנם עיסויים איטיים ומרגיעים.

קורס עיסוי תאילנדי כולל לימוד של עקרונות מהרפואה הסינית בשילוב של טכניקות מהיוגה. העיסוי התאילנדי הושפע רבות מהרפואה הסינית ומהיוגה ההודית שהגיע לתאילנד על ידי הנזירים הבודהיסטים שהפיצו את תורת הבודהיזם יחד עם תורת הריפוי שהיוו חלק מדתם.קורס עיסוי תאילנדי מהווה את אחד הקורסים הפופלאריים שיש בתחום העיסויים.

קורס עיסוי אבנים חמות מתרכז בשיטות עיסוי, המעניק את העקרונות של עיסוי באמצעות אבני בזלת חמות. עיסוי באבנים חמות מקורו באינדיאנים בדרום אמריקה שנהגו לעסות את הציידים לאחר מסעות הצייד באמצעות אמבטיות חמות ואבני בזלת חמות. קורס שיאצו כולל לימוד טכניקות עיסוי בשיטה היפנית המסורתית. השיאצו יחד עם טיפול אנמה שמקורו גם ביפן מהווים שיטת טיפול שיכולה לכלול טיפול עדין ומרגיע ועד עיסוי חזק ואנרגטי. לימודי עיסוי יכולים לכלול לימוד קורס אחד או מגוון של קורסים, כיום ניתן למצוא מכללות רבות המציעות קורסי עיסוי. בעת בחירת מכללה לרפואה משלימה חשוב לבחור מכללה מקצועית המאפשרת לכם ללמוד ממגוון לימודי עיסוי בקצב שלכם. חשוב לבדוק מי המורים המלמדים אתכם את העיסויים, האם ניתן לכם זמן תרגול והתנסות במהלך הקורס.

מכללת משה מורנו מתמחה בתחום העיסויים ומקצועות הריפוי הטבעי. קורס עיסוי תאילנדי במכללת משה מורנו כוללים מגוון של קורסים כגון מגמת מסג'תרפיה, מגמת ספורט תרפיה, לימודי עיסוי, לימודי רייקי, לימודי רפואה סינית ועוד. הנכם מוזמנים בתאריך 05.11.09 להרצאת מבוא למגמת ספורט - מסג' תרפיה במכללה. פרטים באתר www.master-moreno.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב