דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הוספת אתר לאינדקס אתרים בחינם - אינדקס כותרות 

מאת    [ 20/10/2009 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 6033 פעמים ]

איך מוסיפים אתר לאינדקס כותרות?

אינדקס כותרות מאפשר לכל גולש בעל אתר אינטרנט או בעל עסק מקוון, להוסיף קישור ישיר לאתר שלו בצירוף מידע על אותו עמוד אינטרנט. באינדקס כותרות גולשים ישראלים יכולים לשתף תכנים שונים ומגוונים עם גולשים באתר. אינדקס כותרות פותח על מנת לאפשר לגולשים גישה מהירה לאתרי אינטרנט מעניינים, ומאפשר לכם לכתוב את כותרות המחר מבלי צורך לשלוח כותרת, חדשות, כתבה או ידיעה למייל לצורך שיגור ישיר לאתר. כדי להוסיף קישור לאינדקס כותרות, אתם צריכים להירשם לאתר תחילה, וזאת על מנת לזהות כי אתם גולשים אותנטיים ולא בוטים. לאחר הרשמה קצרה ואישורה במייל (יש לבדוק שהמייל לא הגיע לתיבת הספאם), תוכלו להוסיף אתר לאינדקס בקלות רבה. כדי להופיע באינדקס כותרות, מומלץ להוסיף ידיעה אמיתית, לא כזו אשר נועדה בשביל קידום אתרים בלבד. כדי לעשות זאת, עליכם להזין לפחות 4 משפטים אשר מתארים את הידיעה אשר אליה אתם מקשרים.

גולשים יכולים להצביע לכל כותרת, וכך להציג לגולשים את הכותרות הכי מעניינות ברשת שהגולשים עצמם הזינו לאינקס כותרות. הוספת קישור כולל אפשרות הזנת תיאור מדוייק לכתבה (מומלץ לא להעתיק ולהכניס תיאור מקורי), אפשר להוסיף תגים אשר יעזרו לגולשים למצוא את הידיעה שלכם כאשר הם עושים חיפוש באתר לאתרים מעניינים ולכתבות שהם רוצים לקרוא. אתם גם צריכים לבחור קטגוריה מתאימה לכתבה, זה יכול להיות משוייך לאינדקס מחשבים ואינטרנט, כלכלה ועסקים, משחקי מחשב, קניות וצרכנות ועוד.

הוספת אתר לאינדקסים בעברית בחינם - בדומה לאינדקסים רבים בישראל, אתר כותרות לא לוקח תשלום עבור הוספת קישור לאינדקס. אתם יכולים להזין כמה אתרים שאתם רוצים, אך חשוב לא להזין יותר מידי קישורים לאתרים בעלי כתובת זהה, שמה זה יחשב כספאם ואותו אתר אינטרנט יידחה על ידי המערכת. כמה שתתנו תיאור יותר מדויק על הכתבה, כך גולשים יוכלו למצוא אותה ביתר כלות. אני ממליץ באופן אישי לכתוב כתבה באורך של 400 מילים, כאשר זה כמות המילים האופטימלית, אשר תעזור לכם להגיע גבוהה יותר באינדקס, ולקבל חשיפה גדולה יותר באתר. גם אתם יכולים להצביע לכל כתבה ולדרג אותה לפי ראות עיניכם.

קידום אתרים באמצעות אינדקסים - אם אתם מקדמי אתרים ועושים אופטימיזציה באינטרנט למנועי חיפוש, אינדקס כותרות יעזור לכם בכך שהוא מאפשר קבלה של קישור follow ישיר לאתר שלכם. אנו מכבדים סוגים שונים של אתרים, אך לא אתרי מבוגרים. למי שיזין אתרי מבוגרים, המערכת תחסום את האתר שלו לאלתר. יש הרבה אינדקסים של אתרי מבוגרים שאתם יכולים לשלוח אליהם, אך אינדקס כותרות נועד לכל הגילאים, ולכן איננו מתכוונים לשים כאן קישורים לאתרי מבוגרים. כדי שהגולשים ימצאו אתכם ביתר קלות, מומלץ לבחור עד 3 תגים רלוונטיים לכתבה שלכם, ויש לכתוב אותם כאשר הם מופרדים בפסיקים.

קישור חד כיווני באינדקס הכותרות - אינדקס כותרות אינו מבקש קישור חזרה לתמורת הוספת אתר אינטרנט כלשהו. תוכלו כמו שאמרנו להוסיף כמה עמודים שאתם רוצים, אך יש לקחת בחשבון שקישורים ללא תיאור מפורט אודות הידיעה, יידחו על ידי בעלי האתר. מי שמשקיע יופיע! מדובר כמובן על קישור חד-כיווני, אשר יכול לעזור למי שעושה קידום אתרי אינטרנט בגוגל. זאת אומרת שכל קישור שאתם מזינים הוא follow ולא nofollow. למי שעדיי ולא מבין את המשמעות של SEO ובניית קישורים, אנו ממליצים לכם לקרוא על תהליך בניית קישורים בגוגל (תחפשו "בניית קישורים", "קידום אתרים קישורים", "קישורים נכנסים" וכדומה).
להוספת אתר לאינדקס - כנסו לאינדקס כותרות, אינדקס אתרים חדש בעברית, המאפשר שיתוף כותרות, חדשות, סרטונים ותכנים באינטרנט עם גולשים ברשת.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב