דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברק אובמה, חתן פרס נובל לשלום - מאת אלה שונייה 

מאת    [ 18/10/2009 ]

מילים במאמר: 930   [ נצפה 3884 פעמים ]

ברק חוסיין אובמה (Barack Hussein Obama II);

חתן פרס נובל לשלום - האם יהיה לנו שלום עכשיו?

תאריך לידה: 4 באוגוסט 1961 ברק אובמה,

 לרגל זכייתו המפתיעה של ברק אובמה בפרס נובל לשלום, מסקרן לבדוק את המפה הנומרולוגית שלו, 4.8.1961 כוח הלידה (מספר גורל) של ברק אובמה: מספר מאסטר 11/2 Barack Obama
הייעוד (שם מלא [בלי השם האמצעי) של ברק אובמה: 14/5
דחף הנשמה: 10/1
אני חיצוני: 13/4
שליחות מקודשת (מספר הבגרות): 16/7

המטריצה (ריבוע פיתגורס) של ברק אובמה: מכיוון שקיימת אפשרות לנתח כל מפה נומרולוגית (ואסטרולוגית) על פי העניין שאנו רוצים להתמקד בו, הרי שברצוני לבדוק בניתוח המפה הנומרולוגית של ברק אובמה כיצד ישתקף השלום העולמי בתקופת כהונתו. אין כוונת הניתוח הנומרולוגי הזה לקבוע לכאן או לכאן, אלא לעמוד על מערך המספרים במפה הנומרולוגית של ברק אובמה, כדי להבין את הסוגיה שהעליתי לעיל. ראוי גם לציין שמפה נומרולוגית, בדומה למפה אסטרולוגית, עם נתונים זהים אצל עשרות, ואף אלפי אנשים, יכולה להתבטא באופן שונה בתכלית. הסיבות לכך רבות מלפרטם ביריעה מצומצמת זאת, אך העיקרית שבהן הוא הרקע שממנו בא בעל (או בעלת) המפה. בקורס נומרולוגיה עם אלה שונייה לומדים להבחין בין נתוני המפה.

ברק אובמה הוא איש מבריק ואינטליגנטי מאוד, בעל אידיאלים וחזון אמיתי: כוח הלידה שלו הוא מספר מאסטר 11/2, ובמטריצה מופיע מישור החזון אשר מחזק הנחה זאת. בעלי מספר מאסטר 11/2 הם נואמים גאוניים, וברק אובמה סחף את ההמונים בכוח המילים ויכולת הנאום הגאונית שלו. ברם, מספר מאסטר 11/2 מתבטא בדרך כלל באופן מורכב בתקופת הילדות, עלול להקשות על בניית הזהות העצמית של הילד ועל היכולת שלו להתמודד עם טלטלות ושינויים תכופים; וכאלה היו לברק אובמה הילד למכביר. הגזעים השונים והדתות השונות של הוריו, הם לא נתונים שהיו יכולים להוסיף לבניית הזהות העצמית הבוטחת של ברק הילד; זו עלולה להיות זהות מופרדת (2 שלילי) ולא יציבה גם בבגרותו. מספרי חובות קארמתיים: 14 ו-16 עלולים להוסיף למורכבות אישיותו של ברק אובמה.
כלפי חוץ הוא רוצה להפגין (וכך הוא באמת הרושם שנוצר עליו), שהוא אדם יציב, אחראי ומחויב למעשיו מבחינה מוסרית (אני חיצוני 4).

החזון של אובמה אותנטי, אך האם יש לו את היכולת לממש אותו באופן מיטיב עבור העולם כולו? אנוכי מטילה קצת ספק בכך, והלוואי שסברתי זו לא תתממש. ציינתי לעיל שהרמזים לניתוח נומרולוגי (או סטרולוגי) מצויים ברקע שממנו בא בעל (או בעלת) המפה. ברק אובמה בא מרקע נוף ילדותו קשה ומופרד. קרוב לוודאי שברק המבוגר לא הצליח לאחד את ההפרדה בתוך נפשו (והנשמה שלו). ברק אובמה לא יכול להיות מנהיג אובייקטיבי לא משוחד. לא בגלל שהוא לא רוצה להיות כזה, אלא בגלל שהוא לא יכול: santa sangre (הדם הקדוש) לא יאפשר לו. הוא אינו יכול להיות אובייקטיבי ושווה נפש בסכסוך בין העולם הערבי לישראל. בעורקים שלו זורם דם מוסלמי ונוצרי, הוא מחויב להם (יותר למוסלמי מאשר לנוצרי), ולא לדם היהודי. אין לו מספיק עוצמה במפה הנומרולוגית שלו (אין מספרים חזקים) כדי שיהיה מסוגל להתעלות מעל סנטה סנגרה ולהיות אובייקטיבי כלפי מוסלמים, נוצרים ויהודים באותה המידה. נהפוך הוא, מספר חוב קארמתי מסבך את המבנה הנפשי שלו בכל מה שקשור ליחסים בין-אישיים, בין אם ברמה אישית ובין אם ברמה עולמית. מופיעה אמנם מישור החזון, אך הוא נבנה על מספרים ריקים, בייחוד מושך תשומת לב היעדרותו של מספר 5, שחסרונו הוא חלק ממישור החזון.

מכיוון שיש לאובמה מספר קארמתי 14/5, הרי שה-5 שלו חלש, לא יציב, משתנה כל הזמן וקשה לסמוך עליו. ברק אובמה רוצה להצליח בכל מחיר (דחף הנשמה 1), והוא לא יחסוך מאמצים כדי להגיע לפסגה. הוא אדם שפועל בעיקר דרך הראש שלו ודרך השכל, מתוך דחף פנימי ליצור דבר מה בעל שיעור קומה (היריעה קצרה כאן כדי לפרט את כל מרכיבי המפה), שיעלים חלק מתוך הכאב של הילד הקטן והמבולבל שבו. השאלה היא כיצד הפסגה שלו, שהוא קרוב להעפיל עליה, תיתרגם על הבמה העולמית. אנוכי אינני אופטימית במיוחד. פרס הנובל שברק אובמה זכה בו, עלול עוד להחמיר את המצב, כי כעת הוא מחויב למעשה לפרס ולעקרונות עליהם הוא מושתת ועליהם הוא מוענק; ויש לזכור שעד עכשיו שמענו רק מילים מצוחצחות מפי ברק אובמה.

לא ראינו עדיין שום מעשים שבאמת יצדיקו את הפרס. ברק אובמה ישאף כעת להשיג את השלום, שעליו ניתן לו הפרס בטרם עת. הבמה הפוליטית העולמית תדע בתקופה הקרובה הרבה תהפוכות וטלטלות; היא לא תהיה מסבירת פנים לישראל. נתון נוסף ראוי לתשומת לב הוא היעדרותו של 2 ממטריצת (ריבוע פיתגורס) תאריך הלידה; היעדרות כזאת בוודאי לא משחקת לטובתו של ברק אובמה בתקופה הקשה שהעולם עובר היום, תקופה שראש החץ שלה הוא 2 (2000), וכמו מאלץ את בני האדם לעבור מתדר של 1 לתדר של 2. לברק אובמה חסרים הכישורים ההכרחיים לשינוי העתים (רואים את החסר הזה גם במקומות אחרים במפה, שקצרה היריעה כאן בכדי לפרטם); הוא לא מצויד בכישורים שיכולים להעניק לו את הכלים המתאימים להיות מנהיג נכון לתקופה שלנו, שדורשת כלים שונים לחלוטין, רעננים ועתידניים, וברק אובמה חסר את כל אלה. במפה הנומרוליגית של ברק אובמה יש נתונים שמצביעים על אישיות שעלולה לגלוש לדמגוגיה ודיקטטורה. במפה של ברק אובמה בהחלט יש רמזים שהוא עלול גם לכפות את השלום, ולא משנה באיזה מחיר; מבחינת ישראל זוהי בהחלט נקודה לדאגה. אילו הייתי נומרולוגית נורבגית, למשל, ייתכן שהייתי מפרשת את המפה של ברק אובמה ברוח אחרת. אבל אני ישראלית, וברוח שלי אני מחויבת לישראל, והניתוח שלי את המפה הנומרולוגית של ברק אובמה אינו חיובי במובן של אינטרס ישראלי. אם בדרגים הגבוהים היו שאולים את דעתי על ברק אובמה ועל זכייתו בפרס נובל, הייתי מייעצם להם להיות מאוד ערניים ולהכפיל את הזהירות בכל מה שנוגע ליחסים עם ארה"ב בכלל ועם ברק אובמה בפרט.

בכיף, אלה שונייה

כל הזכויות שמורות

קורסים טארוט, אסטרולוגיה בורמזית, נומרולוגיה בכל הרמות, נומרולוגיה עברית, נומרולוגיה קלסית, נומרולוגיה משולבת

הספר נומרולוגיה משולבת ראה אור, כולל ניתוח תאריך לועזי ועברי ונתונים רבים נוספים, המשך לספר נומרולוגיה של האלף ה-3, המתאימים לעידן החדש של שנות ה-2000

http://www.elranta.com





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב