דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תהליך בניית אתרים - סוג אתר האינטרנט שלך 

מאת    [ 18/10/2009 ]

מילים במאמר: 345   [ נצפה 2088 פעמים ]

ישנם סוגים רבים של אתרי אינטרנט, כיום לאפיין את האתר שלך, את החזון שלך מול חברה לבניית אתרים. כאשר אתה בתור בעל עסק יזם מחליט להקים אתר אינטרנט, יש לך חזון או אפיון מסויים בראש אך לפעמים אנשי מקצוע עם נסיון של שנים יכולים לשפוך אור חדש ואף "ללטש" את החזון ולשדרג אותו ע"י שימוש בטכנולוגיות חדישות בשילוב של ממשק משתמש נכון וגרפיקה עכשווית.

1. אתר עסקי - בד"כ עד 10 עמודים כאשר אחד מהם הינו עמוד "צרו קשר, עוד עמוד פרופיל ומעבר לך עמודי תוכן ועמודים אשר מותאמים אישית לצרכי הלקוח (למשל צלם צריך עמוד גלריה להציג את עבודותיו). מה שמקובל היום הוא לבנות אתר יחד עם מערכת לניהול תוכן, במקרה כזה הקפידו גם החברה לבניית אתרים שתוכלו לערוך את תגיות ה META של האתר דרך הממשק, דבר שיעזור לכם להתקדם בגוגל.

2. אתרי web 2.0 - אתרים אלו רובם ככולם נבנים ע"י יזמים ואנשי עסקים באינטרנט בעלי חזון. אתרים אלו מתוכננים בסגנון של תוכן גולשים ויש להתאים אותם לאופי גלישה זה. יותר דינאמי, יותר תוכן - מה שמצריך ממשקי ניווט נוחים במיוחד וחיפוש פנימי יעיל. כפתורי שיתוף בולטים, טוקבקים דירוגים וכו'.

קונספטים של אתרי WEB 2.0 יכולים להיות: פורומים, אתרי מאמרים, אתרים לשיתוף וידאו (כמו יוטיוב), אתרי לשיתוף תמונות, קבצים, מצגות או בעצם כל מדיה דיגיטלית אשר מגיעה בצורה של קובץ. במידה ויש לך רעיון חדש - ישנן חברות בניית אתרים אשר מנהלות את הפרוייקט ובונות לך מערכת באופן מותאם אישית.

3. פורטלים פורטלי תוכן - אלו אתרים שבשונה מאתרים עסקיים, מתבססים על המון תכני מקור ומאידך לא תכנים שגולשים מעלים אלא בעלי האתר או מישהו מטעמם. האתרים לא באים למכור מוצר מסויים בשונה מאתרים שיווקיים של עסק ובד"כ מרוויחים ממכירת שטחי פרסום או תוכניות לשיתוף רווחים כאלו ואחרות.

בתרים אלו יש למקם את שטחי בפרסום באופן אסטרטגי אשר מעלה את יחס ההקלקותחשיפות, יש לדאוג לממשק משתמש נוח, מערכת CMS טובה וכמובן לדאוג לסדר את האלמנטים הויז'אלים בצורה נוחה בעין אשר תגרום לגולשים להתחבר יותר לאתר. אפטק הפוך עלול להבריח אותם מהאתר.

הדבר שכוכל כל האתרים הוא לדאוד לאופטימיזציה נכונה וקוד תקני, תאימות לדפדפנים פופולאריים וניווט נכון אשר מותאם לקהל היעד.
YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים עיצוב אתרים ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט.
לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים

אתרים נוספים:
יזמים
Rss Feeds



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב