דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינדקס עסקים - פרסום בחינם? 

מאת    [ 16/10/2009 ]

מילים במאמר: 312   [ נצפה 2609 פעמים ]

אתרים רבים בארץ נוטים להגיד את האמרה החזקה הזו שאומרת "פרסם בחינם" השאלה היא האם זה נכון שמא טיזר עלוב לכניסת משתמשים חדשים ותעבורה כוללת לאתר, האם אותם מפרסמים בחינם מקבלים את מה שביקשו או שמא קיבלו שטח פרסום בפינה חשוכה באתר אשר פועל עם יותר מידי פרסומות.

אתרי אינדקס עסקים מציעים לרוב שטחי פרסום בחינם שיכולים להיות מאוד קטנים בעמוד מאוד גדול מלא פרסומות, להראות שיש פרסום אך עדיין להרוויח את הכסף משטח הפרסום שכנראה הלקוח יפרסם בכל מקרה. אינדקס עסקים צריך להיות מלא בעסקים ולדאוג לקבל את רווחייהם מהלידים ולא מהפרסומות אשר מפוצצות את האתר והורסות כל שטח פרסום הגיוני.

אינדקס עסקים אמור לדאוג לרווחת הכלל, אמור לתת מקום ובמה לכל אותם עסקים אשר לא רוצים לבזבז תקציבים על פרסום ושטחי פרסום באתרים שלא תמיד מביאים באמת תנועה ממשית לאתר. אינדקס עסקים אמור להביא את אותם העסקים למקום שבו ירגישו שהם יכולים לבנות לעצמם אתר משלהם, אתר אשר בעצם דואג לכולם, עסקים קטנים וגדולים מקבלים שטח פרסום בחינם, מקום בו יוכלו לכתוב את כל הפרטים שהם רצו על העסק שלהם, מקופוני הנחה לגולשי האתר, מודעות דרושים, טקסט חופשי אשר יכלול את כל אזורי ההתמחות של אותו העסק. עסקים מאז ומתמיד הבינו שכוח האינטרנט גדול ורחב עד כדי השתלטות על עולם הפרסום, מה שהופך את האינטרנט למאוד רווחי וכדאיי לפרסום בו.

אתרי אינדקס עסקים ידועים כאתרי פרסום, אתרים אשר מבוססי תעבורה בעזרת הסיווגים הפנימיים שלהם, ומשם ניתן לראות את כל רשימות העסקים שישנם באינדקס, העניין לדעת באיזה אינדקס כדאי לפרסם, לפעמים פרסום חינם באינדקס עסקים מביא יותר תנועה מאשר שלטי חוצות, פרסום בטלוויזיה ועוד, כי אחרי הכל פרסום בטלוויזיה הינו פרסום אשר פרסום כולל ולא פרסום לספציפיות פרסומית ללקוחות שמגיעים.
אינדקס עסקים מפרסם בעלי מקצוע לרמת הסיווג הספציפי ולא לרמת הכלל, לדעת שאפשר להיכנס לגוגל להקליד "אינסטלטורים" ודרך האינדקס עסקים אשר עולה (לרוב) בתוצאות הראשונות מפאת רשימה ארוכה, ניתן לראות רשימת עסקים מומלצים או כאלו שמשלמים ומקבלים את התמורה שלהם בהתאם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב