דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק משיקה את מוצרי נורטון 2010; מציגה טכנולוגיות זיהוי חדשות במלחמה נגד פשעי סייבר 

מאת    [ 13/10/2009 ]

מילים במאמר: 1014   [ נצפה 2072 פעמים ]

הגנבים המקוונים של ימינו ינצלו כל הזדמנות על מנת לגנוב כל דבר: כסף, זהות, אפילו שם טוב; והשיטה שלהם הולכות ונעשות יותר ערמומיות ומתוחכמות מדי יום.
בפועל, סימנטק חסמה בממוצע יותר מ- 245 מיליון ניסיונות תקיפה של קוד זדוני ברחבי העולם בכל חודש מאז 2008.

אימיילים מזויפים, אתרי אינטרנט כוזבים ומודעות מקוונות, מפתים קורבנות תמימים להפקיר נתונים אישיים שלהם כמו מספרי זיהוי ומספרי כרטיסי אשראי.
פושעי סייבר מוכרים את המידע למרבה במחיר בשוק השחור המקוון. סימנטק יודעת כי פשע סייבר הוא פשע אמיתי, וזו הסיבה לכך שסימנטק, יצרנית תוכנת האבטחה נורטון, מביאה לשוק גישה חדשה לגמרי לאבטחה מקוונת עם נורטון 2010.

טכנולוגיה מבוססת-מוניטין חדשה - שם קוד: Quorum
נורטון אינטרנט סקיוריטי 2010 ונורטון אנטי וירוס 2010 ממנפים מודל חדש של אבטחה, הנושא את שם הקוד Quorum, כדי להשיג מה שסימנטק מאמינה. Quorum הנו זיהוי ללא תחרות של נוזקות (Malware) חדשות, והתקדמות הרבה מעבר לזיהוי מסורתי מבוסס על חתימה והתנהגות. Quorum לוקח את הנשק החזק ביותר שיש לפושעי סייבר בארסנל שלהם - יכולתם ליצור חתיכות ייחודיות של נוזקה בקצב מדאיג - ולהפנות נשק זה עצמו נגדם.

היום, פושעי סייבר כותבים בזעם ואז משכתבים חתיכות חדשות וייחודיות של נוזקה, כשהם מקווים להישאר מתחת לרדאר של חתימות איומים זמן רב ככל האפשר. עם Quorum, עצם הייחודית של קובץ ותכונותיו היא מה שעוזר לזהות אותו כנוזקה חדשה.

Quorum, שפיתוחו נמשך יותר משלוש שנים, עוקב אחרי קבצים ויישומים ועשרות תכונותיהם כמו הגיל שלהם, מקור הורדה, חתימה דיגיטלית, ושכיחות. תכונות אלה מצורפות יחד בשימוש באלגוריתמים מורכבים, לצורך קביעת מוניטין. כאשר קובץ מופץ ברחבי האינטרנט ותכונות אלה משתנות, Quorum מעדכן את המוניטין של הקובץ. מוניטין זה חשוב במיוחד כאשר קובץ חדש צפוי להיות איום, והגנות מסורתיות לא צפויות לזהות אותו.

מעבדת הבחינות העצמאית Av-Test.org, הכריזה כי גרסת הבטא של נורטון 2010 הפיקה תוצאה מצוינת במבחן העדכני של שיטות זיהוי מסורתיות כמו היוריסטיקה וחתימות, כמו גם זיהוי דינמי נגד איומי יום-אפס קשים יותר, אשר בדרך כלל חומקים מזיהוי בשיטות מסורתיות.

"אחד מחמישה אנשים הופך לקורבן של פשע סייבר", אומר ארז מור, מנהל מכירות למגזר הביתי בסימנטק אזור הים התיכון. "אנו יודעים שהאקרים לא הורסים מחשבים; הם הורסים חיים. האבטחה מבוססת המוניטין החדשה רבת העוצמה בנורטון 2010, נותנת לאנשים את העוצמה למנוע סיכונים דיגיטליים בכל מקום בו אלה נמצאים במקוון".

"המספר הגדל והתחכום של איומי אבטחה אינו יכול יותר להיות מטופל דרך קבצי חתימה והיוריסטיקה התנהגותית בלבד", אמר ג'ון אולטסיק, אנליסט בכיר ב-Enterprise Strategy Group. "טכנולוגיית האבטחה מבוססת-מוניטין של סימנטק 2010, מייצגת שיטת אבטחה חדשה וחשובה בהגנת אנטי וירוס רב-שכבתית. אני מאמין שסביר מאוד כי תעשיית אבטחת האינטרנט תתבסס על טכנולוגיות כמו Quorum בעשר השנים הבאות".

מהיר יותר, קל יותר
בעקבות ההצלחה של מהדורת נורטון 2009, סימנטק קיבלה על עצמה מחויבות מתמשכת לספק מוצרי אבטחה שהנם מהירים וקלים. מוצרי נורטון 2010 שמים דגש על ביצועים, למרות הוספת טכנולוגיית הגנה משמעותית חדשה למהדורה.

מעבדת מחקר עצמאית, Passmark Software, התבקשה על-ידי סימנטק לבחון השוואתית את השפעת הביצועים של סימנטק ותוכנות אבטחה אחרות במדדים עיקריים. תוצאות הדוח מעלות את הנתונים הבאים:
? התקנה מהירה - נורטון אינטרנט סקיוריטי 2010 מותקנת בתוך כדקה.
? השימוש הנמוך ביותר בזיכרון - נורטון אינטרנט סקיוריטי 2010 משתמשת רק במעט יותר מ- 10 מגה-בייט.
? הסריקה המהירה ביותר - נורטון אינטרנט סקיוריטי 2010 סורקת דיסק קשיח תוך 61 שניות בלבד, ודיסקSolid State תוך 31 שניות בלבד.

חוויה יומיומית אינטואיטיבית וקלה
משפחת טכנולוגיות Norton Insight במוצרי 2010 החדשים, עושה שימוש נרחב במערכות בינה מקוונת, לצורך הגנה פרואקטיבית על ה- PC ויידוע המשתמשים על השפעת האבטחה והביצועים של הקבצים והיישומים אותם הם פוגשים בחוויה המקוונת היום-יומית שלהם.
? Norton Download Insight - משתמשת במערכות בינה מקוונת נרחבות הממנפות מוניטין, להגנה פרואקטיבית על ה- PC. מבצעת ניתוח ודיווח על בטיחות קבצים ויישומים חדשים לפני שמשתמשים מתקינים ומריצים אותם.
? Norton System Insight - מספקת תכונות ומידע מערכת קל להבנה, על מנת לעזור לשמור ביצועי שיא של ה- PC. מבצעת אופטימיזציית יישומים אוטומטית ועל פי דרישה, ממריצה ביצועי יישומים. מספקת מבט על אירועים עדכניים במחשב, מספקת את המידע הדרוש לחקירת וניתוח בעיות PC. גראפים של ביצועים עוזרים להצביע במדויק מה גורם למחשב להאט.
? Norton Threat Insight - מספקת פרטים על איומים אשר אותרו ב- PC - כולל מידע שימושי על המקום ממנו הם הגיעו (ה- URL) ומתי הם זוהו לראשונה.
? Norton Insight Network - ממנפת גישה מבוססת-ענן שהנה ייחודית לסימנטק. על בסיס טכנולוגיית Quorum היא לוקחת אבטחה מבוססת-ענן אל מעבר ל"רשימות לבנות" ו"רשימות שחורות" מסורתיות. היא משתמשת בניתוח סטטיסטי של תכונות קובץ על בסיס מיליארדי סריקות של מיליוני מחשבים, כדי לזהות את רמת האמון של קובץ. בדרך זאת יכולה נורטון לזהות קבצים כאמינים או בלתי אמינים, אשר בדרך אחרת היו נופלים לאזור אפור של הבלתי ידוע בשימוש בשיטות אבטחה מסורתיות בלבד.

טכנולוגיות מרכזיות נוספות:
? SONAR 2 - הדור השני של טכנולוגיית אבטחה התנהגותית מתוחכמת, המזהה איומים חדשים לגמרי על בסיס פעולותיהם החשודות, בלי צורך בטביעות אצבעות מסורתיות. ממנפת נתונים מענן המוניטין, פיירוול, תקשורת רשת (IPS), ותכונות קובץ כמו מיקום ב- PC, מידע מקור וכו', כדי להחליט מתי לזהות תוכנית כאיום.
? אנטי ספאם חדש (בנורטון אינטרנט סקיוריטי בלבד) - מנוע רב עוצמה ברמה ארגונית לחסימת דואר זבל, עוזר למנוע אימיילים לא רצויים ולהגן נגד מזימות והיפגעויות מבוססות אימייל. 20% יעיל יותר מאשר המנוע הקודם, ואינו דורש כל הדרכה.
? Norton Safe Web (בנורטון אינטרנט סקיוריטי בלבד) - שירות דירוג אתרי אינטרנט, המצרף לתוצאות חיפוש בגוגל, יאהו!, ובינג, דירוגי אבטחת אתרים כדי להזהיר משתמשים מפני אתרים שעלולים להיות סכנה עבורם. הוא גם כולל דירוגי אבטחת מסחר אלקטרוני כדי לעזור למשתמשים לקבל החלטות קנייה מקוונת בטוחות יותר.
? OnlineFamily.Norton (בנורטון אינטרנט סקיוריטי בלבד) - משתמשי נורטון אינטרנט סקיוריטי 2010 יכולים לבחור לנסות מנוי ל- OnlineFamily.Norton, שירות חדש מבוסס Web השומר הורים בתמונת חייהם המקוונים של ילדיהם, ומשפר תקשורת על מהי התנהגות הולמת ומהי התנהגות בלתי הולמת באינטרנט.

תמיכה טכנית חינם
סימנטק ממשיכה לספק תמיכה חינם ללקוחות נורטון 2010 ברחבי כל הערוצים הזמינים - דרך ה- Web, אימייל, צ'אט או טלפון.
בנוסף לתמיכה בחינם, סימנטק מארחת פורום דיונים תוסס למשתמשי נורטון, הפתוח לקהל הרחב על מנת לשתף בידע ובהתנסות עם מוצרי נורטון.

Norton Website: www.norton.com

Norton 2010 Microsite: www.norton.com/everyclickmatters

Norton 2010 Technology: www.norton.com/2010tech


מחירים:
נורטון אנטי וירוס 2010 - רישיון לשנה אחת, למחשב אחד - 199 ש"ח כולל מע"מ.
נורטון אינטרנט סקיוריטי 2010 - רישיון לשנה אחת, למחשב אחד - 299 ש"ח כולל מע"מ.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב