איך להפיק יותר מכרטיס הביקור שלך
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך להפיק יותר מכרטיס הביקור שלך 

מאת    [ 12/10/2009 ]
מילים במאמר: 143   [ נצפה 1586 פעמים ]

 
 

כרטיס הביקור שלך הוא אמצעי שיווק מצוין וחסכוני. רוב בעלי העסקים מחמיצים שטח פרסום מצויין כשהם משאירים את הצד האחורי של הכרטיס ריק. לפניך מספר רעיונות איך לנצל את שטח הפרסום הזה ולהפיק יותר מכרטיס הביקור שלך. אפשר להדפיס בצד האחורי של הכרטיס ולהפוך אותו לשימושי ובעל ערך. כמו למשל - 1. עובדה מעניינת או סטטיסטיקה שתגדיל את הצורך בשימוש במוצריך או במומחיותך 2. רשימה קצרה של השירותים או המוצרים שאתה מספק 3. הכרזת משימה או ציטוט מעורר השראה המייחדת את העסק או המצור שלך 4. אינפורמציה על הנחות או הצעות מיוחדות 5. אישור חניה או אינפורמציה על היכן כדאי לחנות 6. שעות פעילות העסק 7. לוח עליו ידביקו קופונים/בולים אותם יאספו לשם קבלת מתנה או הנחה. הצד האחורי של כרטיס הביקור הוא שלך. נצל אותו לקידום העסק שלך. השתמש/י באחד הרעיונות המובאים להלן או בכל רעיון אחר שעולה על דעתך.

יעל וייס הינה בעלת ניסיון רב שנים בעיצוב גרפי והפקות דפוס.
הסטודיו מספק מגוון שרותים לעסקים וחברות ומתמחה בעיצוב תדמית
לעסק או למוצר.

טל' 08-9420642
www.yaeldesign.net


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב