דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפיק יותר מכרטיס הביקור שלך 

מאת    [ 12/10/2009 ]

מילים במאמר: 143   [ נצפה 2347 פעמים ]

כרטיס הביקור שלך הוא אמצעי שיווק מצוין וחסכוני. רוב בעלי העסקים מחמיצים שטח פרסום מצויין כשהם משאירים את הצד האחורי של הכרטיס ריק. לפניך מספר רעיונות איך לנצל את שטח הפרסום הזה ולהפיק יותר מכרטיס הביקור שלך. אפשר להדפיס בצד האחורי של הכרטיס ולהפוך אותו לשימושי ובעל ערך. כמו למשל - 1. עובדה מעניינת או סטטיסטיקה שתגדיל את הצורך בשימוש במוצריך או במומחיותך 2. רשימה קצרה של השירותים או המוצרים שאתה מספק 3. הכרזת משימה או ציטוט מעורר השראה המייחדת את העסק או המצור שלך 4. אינפורמציה על הנחות או הצעות מיוחדות 5. אישור חניה או אינפורמציה על היכן כדאי לחנות 6. שעות פעילות העסק 7. לוח עליו ידביקו קופונים/בולים אותם יאספו לשם קבלת מתנה או הנחה. הצד האחורי של כרטיס הביקור הוא שלך. נצל אותו לקידום העסק שלך. השתמש/י באחד הרעיונות המובאים להלן או בכל רעיון אחר שעולה על דעתך.

יעל וייס הינה בעלת ניסיון רב שנים בעיצוב גרפי והפקות דפוס.
הסטודיו מספק מגוון שרותים לעסקים וחברות ומתמחה בעיצוב תדמית
לעסק או למוצר.

טל' 08-9420642
www.yaeldesign.net





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב