דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בלוס אנגלס 

מאת    [ 12/10/2009 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2634 פעמים ]

35 מליון איש מתגוררים בקליפורניה, המדינה הצפופה ביותר של ארצות הברית, ומתוכם 3.8 מליון בעיר המחוז לוס אנג'לס, שהיא השנייה בגודלה בכל ארצות הברית אחרי ניו יורק. עבודה בלוס אנג'לס, אשר בדרומה של מדינת קליפורניה, היא עסק שיכול להניב כמות לא מבוטלת של מזומנים אם יודעים איך לגשת למקום הנכון בזמן המתאים, אז מצאו טיסות לחו"ל ובואו.


בכדי למצוא עבודה בלוס אנג'לס יש להצטייד מראש באישור ויזה לארה"ב ובאשרת עבודה אמריקאית, אחרת זה ההעסקה נחשבת ל"עבודה שחורה" שמסכנת גם את המעסיק וגם את המועסק. הסכנות מתבטאות גם בקנסות, ולעתים אף בצעדים משפטיים שמחלקת ההגירה של ארצות הברית עשויה לנקוט. לגבי מחפשי עבודה ישראליים או זרים אחרים ממדינות שאינן ארה"ב, לרוב יותר קל למצוא עבודה בלוס אנג'לס לפני ההגעה אליה. כלומר, בחיפוש חברה מתאימה דרך האינטרנט ודרך יצירת קשרים לפני הנסיעה. מסייע לכך שגם לא מעט חברות מטעם גורמים מעסיקים אמריקאיים פוטנציאליים עושים מאמצים מן הצד שלהם לאתר עובדים פוטנציאליים. מעסיקים וחברות אלה עוזרים לסדר לפעמים את אשרת העבודה הזמנית כחלק מתנאי ההעסקה אותם הם מציעים.  אבל גם במקרה ומצאתם חברה שמבטיחה לכם טיסות לארה"ב, דירות, ומה לא במידה ותעבדו אצלן, יש להיות זהירים ולזכור כי מעשי תרמית רבים נעשו על ידי גורמים עבריינים שמצאו דריסת רגל בתחום, ומבטיחים תנאים מזהירים במיוחד תמורת מיטב כספיכם, ועלולים להשאיר אתכם ללא תמורה. הדרך המהימנה להימנע מבעיות היא לפנות לחברה בעלת שם מוכח ומוכר בתחום, לעשות מאמץ ולשוחח עם עובדים שכבר עובדים או עבדו בחברה בעבר.


עבודה בלוס אנג'לס בעגלות קניונים למשל נעשתה פופולארית ביותר בקרב אלו שרוצים לעשות הרבה כסף בזמן קצר, ועוד במקום יפה ולא רחוק מהוליווד עיר הסרטים. לוס אנג'לס מרכזת קניונים רבים ומהווה מוקד משיכה לאנשים רבים בקליפורניה ולתיירים מרחבי אמריקה ומרחבי העולם שמגיעים לבצע בה את קניותיהם. שפע של בוטיקים, חנויות מעצבים וגם רשתות קמעוניות של בגדים ומוצרי אופנה שונים מהווים חלק נכבד ממוקד המשיכה של העיר. לוס אנג'לס עצמה בורכה במזג אויר דומה מאד למזג האוויר הים תיכוני, פשוט נוח ומדהים למי שמגיעים מישראל למטרת עבודה בחו"ל, או טיול. את העיר לוס אנג'לס עצמה חוצה רכס הרי סנטה מוניקה, שמפריד בין מערב העיר למזרחה ומשווה לה נוף פראי משהו. 


עבודה בארה"ב בלוס אנג'לס תפגיש אתכם עם מגוון רחב של תרבויות מקומיות וקבוצות אתניות רבות החיות זו לצד זו בשלום למרות ההבדלים. אם תבחרו בעבודה בתחום המכירות תצטרכו, בין היתר, ללמוד כיצד לזהות איזה מין לקוח עומד מולכן ובאיזו גישה כדאי לנקוט לצורך מכירה ושירות יעילים. למעשה, אין מה לדאוג רוב החברות בתחום המכירות מעניקות הדרכה מלאה ואשרת עבודה לחצי שנה, כולל איסוף משדה התעופה וכולל שיכון במגורי פאר שבהם בריכה חדרי כושר וכל מה שצריך ואף מעבר. אגב, בלוס אנג'לס אפשר למצוא את הקהילה היהודית השנייה בגודלה בארצות הברית. היהודים של לוס אנג'לס תופסים עמדות בכירות בכל ענפי התקשורת, הקולנוע, המסחר והשירותים. כך שידיעת עברית או היותכם ישראלים יכולים לסייע במציאת ושימור עבודות בחו"ל בלוס אנג'לס.   


כל הפרטים על מגוון משרות דרושים למציאת עבודה בלוס אנג'לס.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב