מילים המאפשרות להביא עוד עסקים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מילים המאפשרות להביא עוד עסקים 

מאת    [ 26/09/2006 ]
מילים במאמר: 382   [ נצפה 3532 פעמים ]

 
 
מילים, מילים

מילים המאפשרות להביא עוד עסקים

"" מאד "" - זו המילה האחת שהביאה את סין לשחרר 42 אנשי צוות מטוס הריגול האמריקאי.
"" מתחרטים "" - מילה שלא הייתה מספיק טובה .
"" מצטערים "" - מילה שלא עזרה .

אך הוספת המילה "" מאד "" למצטערים עשתה את הטריק, באירוע הפוליטי העולמי של אפריל 2001 . ייתכן שמילה אחת או שתיים משלך לא יצילו חייהם של 24 אנשים, אך מלים בהחלט יכולות לעשות את הג'וב שלך, קל יותר ורווחי יותר, או קשה יותר .

מומחי תקשורת טוענים שהרושם הראשון שאתה עושה בשתי השניות הראשונות הוא כה נמרץ שצריך ארבע שניות נוספות כדי להוסיף 50% של רושם נוסף - חיובי או שלילי - לתקשורת זו . חשוב מאד הרושם הראשון שאתה משאיר - אין הזדמנות שניה לרושם ראשון .
להלן מספר טיפים של תקשורת בטלפון שיכולים לעזור לך "" לשחרר "" כסף מהלקוח שלך :

1. השתמש במלים ""אתה"" ו""אתם "" לעזור להם לחזות את עצמם בדמיונם כבר נהנים מהתוצאות של מה שיש לך להציע להם .

2. לומר : ""האם אתה מבין?"" או לומר: ""אתה עוקב אחריי"", זה ממש עלבון . אמור : ""האם הסברתי את עצמי מספיק ברור?""

3. הייה ספציפי לגבי זמנים ותאריכים. אל תאמר: ""אני אתקשר אליך מתישהו בשבוע הבא"". במקום, אמור: ""האם יום חמישי הבא בשעה 00.31 מתאים לך לדבר אתי שוב?""

4. בזמן שאתה במכונית, בחר לך בנין, לוח מודעות, או איזשהו עצם, והתאמן לתאר אותו במונחים רגשיים, צבעוניים. השתמש הרבה בהטיה של שם עצם, ""החפץ שלך"". ההטיה נותנת שייכות שמפעילה את הרגש. רוב האנשים מונעים ע""י מה שהם רוצים )הרגש(, לכן הפניה במלים ובדיבור צריכה להיות אל הרגש. הימנע משימוש במלים כמו ""הדבר"", או ""החומר"" .

5. אל תשתמש בחמש מלים כשאפשר להסתפק באחת. למשל : השתמש במילה ""עכשיו"" במקום: ""בנקודה הזו של הזמן"", אמור: ""מפני"" במקום לומר: ""כתוצאה מהעובדה ש ..."", השתמש במילה ""הרבה"" במקום ""מספר גדול של"". שמור על פשטות מקוצרת גם בדיבור Kiss - keep it simple sweetheart בגנות הברברת: שפע מלים נשפכות בלי חשבון,
יש בהן עושר השמור לרעה לבעליו.
יותר מדי - הופך לפחות מדי.
עדיף למצוא את סוד הצמצום מלא ההדר.

6. סיים שיחת טלפון בחיוביות , במקום בהורדת ערך עצמי, במקום ""אינני רוצה לקחת יותר מזמנך היקר"". אמור: "" תודה לך. אני מצפה לשיחתנו הבאה"". כשאתה מטפל בלקוח כעוס, אל תתייחס לנושא שלו כתלונה . השתמש במינוח כמו ""מצב"" , ""עניין"", או ""אי הבנה"".
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב