דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נסיעות לחול - חופשי זה לגמרי לבד 

מאת    [ 11/10/2009 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2812 פעמים ]

נסיעות לחו"ל בלי הילדים - נופש אמיתי

עת נפרדנו מן הקיץ ותרמנו את תרומתנו למשפחה בכללותה, מומלץ להתפנות לטיול סתיו או חורף למבוגרים בלבד. תחומי העניין  של מבוגרים שונים לגמרי מזאת של ילדים. בטיול הזה תשכחו מכל המתקנים, ההשפרצות, הרעש, הקריאות "הוא הפיל אותי למים!", קרם ההגנה שלא עוזר מספיק וכל הבלגאן. הסתיו והחורף מציעים לכם נסיעות לחו"ל עם ריח גשם באוויר וחוויות שלא יישכחו עולם.

נסיעות לחו"ל בלי ילדים יכולות להיעשות בזוג, כטיול נשים, טיול גברים ואפילו לבד. אין חשש מגשם, בייחוד אם יעד החופשה הוא עירוני. אפשר לעשות טיול ג'יפים, להתמכר לקזינו, לאוכל ויין ולכל מה שמבוגרים אוהבים לעשות.

בניגוד לחופשות המשפחתיות המאגדות בתוכן את כל הסטרס האפשרי, הרי נסיעות לחו"ל של מבוגרים מאפשרות שחרור ממתח, ניקוי פנימי, העצמה אישית, תובנות על החיים, שיפור ההערכה העצמית, חוויה בוגרת, שיפוץ הזוגיות ובכלל תוכן תרבותי בוגר, כמו הופעות רוק משובחות, תיאטרון ומוזיאונים.

נסיעות לחו"ל של מבוגרים מאפשרות בחירה אישית אמיתית: לנדוד בלי תכנון, לגלות את המקום ששוהים בו, את השפה, את המנהגים ואת האנשים. ואפשר גם להחליט לא לנהוג ברכב בחו"ל.

כיוון שאתם לבד זה לא קריטי אם המלון או המזרן הוא לא בדיוק כמו שציפיתם. זה לא נורא אם שכחתם משהו. זזים הלאה בכיף ומגלים את היום הבא.

הכנה לקראת נסיעות לחו"ל

נסיעות לחו"ל של הורים לילדים דורשות היערכות מוקדמת. יש להכין את הילדים ולהודיע להם על הנסיעה, אבל לא הרבה זמן לפני, כדי לא להאריך את זמן החששות שלהם. אם משאירים אותם עם סבא וסבתא, רצוי שזה יהיה בבית שלכם, של הילדים, ופחות בבית של סבא וסבתא. ילדים יותר שמחים בבית שלהם, בו נמצאים כל חפציהם. חשוב להמחיש לילדים את מועד חזרתכם בליווי לוח השנה, לומר כמה ימים ולילות יבלו בלעדיכם ואיפה, ומתוך זה כמה מהם יהיו ימי לימוד או גן וכמה שבתות או ימי חג. התקשרו לילדים מחו"ל בכל יום, אם אתם סבורים שזה יכול לעשות להם טוב. כדאי לאפשר להם להתקשר לטלפון הנייד שלכם, ואם אתם נוסעים למקום בו אין קליטה, הסבירו זאת מבעוד מועד.

נסיעות לחו"ל בסתיו

רק חמישית מן הנוסעים לחו"ל עושים זאת בסתיו או בחורף. זה אומר בהכרח שמחיריהן של נסיעות לחו"ל הם נמוכים יותר בעונה הקרירה ואפשר למצוא יופי של עסקאות. טווח היעדים הוא אינסופי ובטח יש מקום שאתם כבר יודעים שאתם רוצים לסקור אותו או סתם לשהות בו (אוהבי החום יבחרו לנפוש בקו רוחב קרוב, ואוהבי הקור ייהנו מן החלק הצפוני של כדור הארץ).

נסיעות לחו"ל בסולו, לבוגרים הבוחרים  לעשות זאת, הן אפשריות היום יותר מתמיד. ברוב המקומות בעולם כבר לא מביטים בתמיהה באישה הסועדת לבדה. אדרבא, נסיעה לבד מאפשרת התבוננות מזווית אחרת, והיא תמיד מלווה בתמורה כלשהי לאישיות. יצירות ספרותיות גדולות נכתבו מתוך טיול לבד. ואם לא יצירות מופת אז יומני מסע. ואם אינכם בעלי כישרון כתיבה, תמיד תוכלו לקרוא. אל תשכחו לקחת אתכם ספר.

למידע נוסף אודות טיסות  בקרו אותנו באתר אל על - www.elal.co.il.

דניאל מרקס היא כותבת תוכן של אל על - חברת התעופה של ישראל. למידע נוסף אודות טיסות לחו"ל הכנסו לאתר אל על - נסיעות לחו"ל.
למידע אודות טיסות הכנסו לאתר אל על.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב