דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להמנע משפעת החזירים - 7 דרכים (+) טבעיות כדי לעבור את החורף בלי תרופות 

מאת    [ 05/10/2009 ]

מילים במאמר: 636   [ נצפה 3165 פעמים ]



אני מתחיל מקצת פילוסופיה, קצר, אני מבטיח. כדור הארץ שלנו מתחמם, את זה כולנו יודעים. מה שזה אומר מבחינתם של החיידקים ,הוירוסים הטפילים והפטריות זה שאפשר להתרבות מהר יותר. בהתאם לזה, כמות המוטציות עולה ובאופן כללי החברה האלה נהיים פחות ידידותיים לאדם.
מצד שני, זיהום האוויר עולה, הזיהום האלקטרו-מגנטי מתגבר, הלחץ הנפשי בחיים שלנו עוד לא הגיע לשיא ומערכת החיסון שלנו בסה"כ סובלת.

מנקודת הראות הזו, שפעת החזירים לא תהיה המחלה המסוכנת היחידה באיזור בזמן הקרוב, ןאם הוירוסים והבקטריות משתנות ומשתכללות, כדאי שגם אנחנו נשכלל את מערכת החיסון שלנו.

האדם, הוא מיקרו-קוסמוס, עולם קטן שאם התנאים בתוכו לא נוחים עבור הפתוגנים שהזכרתי קודם, הם ילכו לחיות במקום אחר, נוח יותר.

מהנסיון הקליני שלי ראיתי שיש דברים פשוטים שאפשר לעשות כדי לשמור על מערכת החיסון שלנו בכושר.
בגדול חשוב לישון טוב, לעשות פעילות גופנית להיות יותר במקומות עם אויר צח ולשמור על דעת צלולה ורגועה ככל שניתן.

באופן יותר נקודתי, אפשר להשתמש בדרכים הבאות:

1. לשמור על רמות ויטמין D אופטימליות, לויטמין D יש תפקיד מכריע בשמירה על מערכת החיסון בתפקוד מלא וטוב, הוא שומר על כלי הדם ועוזר לווסת את רמת השומנים בדם. ישנה מחשבה שחשיפה לשמש מייצרת ויטמין D, מחשבה נכונה עד שהראו שלויטמין D לוקחות 48 שעות להיספג לדם, ולכן מקלחת כל יום מורידה את רמות ויטמין D, מה לעשות? בדיקת דם לרמת ויטמין D בדם ולפי זה לקחת (יש טיפות ויש כדורים, תבחרו מה שנוח).
2. להוריד את צריכת הסוכר, כשאנחנו אוכלים יותר פחמימות וסוכר בעיקר, הגוף משחרר רמות גבוהות של הורמון שנקרא אינסולין, ההורמון הזה יוצר מצב של דלקת בגוף ומפריע לתפקוד של תאי הדם הלבנים.
3. שום, האנטיביוטיקה הטבעית, ובכן, תאכלו יותר שום, עדיף טרי. הוא עוזר להרבה מערכות בגוף, בין היתר למערכות הטבעיות שמנקות רעלים מהגוף שלנו ובין היתר הוא דוחה חלק מהפתוגנים שנמצאים בגוף.
4. מי חמצן 3%, טריק עתיק, שעוזר מאד במקרים של כאבי גרון וסינוסים, מטפטפים 3 טיפות מי חמצן 3% לכל אוזן וחוזרים על הפעולה כל שעה 3-4 פעמים. סביבה עשירה בחמצן לא חביבה במיוחד על וירוסים וחלק מהבקטריות והטפילים.
5. שימוש בהומאופטיה מודרנית כדי לשמור על הגוף מחוסן, ישנם נוסחאות טובות מאד כמו Influheel, Guna-flu ובטח יש עוד. ההומאופטיה המודרנית מצאה נוסחה שמעודדת את הגוף לייצר תאי דם לבנים לטיפול בבקטריות ווירוסים.
6. פרוביוטיקה - למעשה אלה חיידקים טובים שיושבים במערכת העיכול. יש להם תפקיד בהתססת המזון וגם...בשיפור היכולות של מערכת החיסון שלנו, הם מתרגלים את תאי הדם הלבנים להיות יותר אפקטיבים בגדול. יש לא מעט מחקרים שמראים את הקשר בין פרוביוטיקה ומערכת החיסון. בפרוביוטיקה יעילה יש בד"כ יותר מ 7 בליון חיידקים ידידותיים ושווה להחליף פרוביוטיקה כל שלושה - ארבעה חודשים, כדי לגוון את סוגי החיידקים הטובים שאיתם מעשירים את אוכלוסיית המעיים.
7. לנשום מהאף, ד"ר בוטייקו הראה את הקשר שבין נשימה מהפה וצינונים חוזרים ונשנים, זה קשור לרמת החומציות של הגוף. מערכת החיסון דורשת רמה מסויימת של חומציות לתפקוד אופטימלי. התחלה טובה לאיזון החומציות היא נשימה דרך האף. מה גם, שמסתבר שהאף הוא חלק אינטגרלי ממערכת החיסון שלנו - הוא מסנן את האויר שאנו נושמים, לנשימה מהפה אין את האפקט הזה.



מתי החיסון נחלשת? זו שאלה חשובה כדי לדעת מתי הגוף זקוק ליותר תמיכה וליותר מנוחה. שינה היא גורם חשוב, הגוף זקוק לשינה כדי לתקן ולהיבנות מחדש, אם יש שבוע שבו אתם ישנים פחות (אם יש לכם ילדים שמגדלים שיניים זה שכיח), זה שבוע פוטנציאלי לתפוס בו איזה וירוס.
גם למצב הרגשי יש השפעה על רמת הלחץ שבו אנו נמצאים ומסתבר שגם על פעילות אינזימטית בגוף, אם עוברים עליכם ימים קשים יותר, עברתם דירה או מסגרת, זו סיבה עבור מערכת החיסון לעבוד בצורה פחות יעילה.

ברפואה הסינית רואים בבירור שלמערכת החיסון יש מחזוריות ברורה שקשורה לעונות השנה. בנוסף לדיקור יש השפעה חיובית מאד על מערכת החיסון ועל ויסות דלקות כרוניות בגוף, כאלה שמפריעות למערכת החיסון. מומלץ ארבע פעמים בשנה (לפני כל עונה) להגיע אל המטפל שלכם כדי לעשות סדר ולהתכונן, עכשיו זה זמן מצוין לטיפולים לפני החורף.

שתהיה לנו שנה בריאה.



מורן אבן
Dipl.Ac & BioResonance
הבלוג שלי

הפורטל לרפואת תדרים בישראל

טל' 052-8949407



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב