דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיימתם לעצב מחדש את החדר האהוב עליכם - עכשיו אתם זקוקים לתאורת תקרה מעוצבת כדי לתת לחדר את הטאץ' האחרון 

מאת    [ 05/10/2009 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 3091 פעמים ]

סיימתם לעצב מחדש את החדר האהוב עליכם. בחרתם את השטיח המושלם, צבעתם את הקירות בצבע תואם וסידרתם מחדש את הרהיטים לפי טעמכם. אבל משהו עדיין חסר. אתם זקוקים למשהו שידגיש את האמירה של החדר ויוסיף קצת חמימות. אתם זקוקים לתאורה מעוצבת כדי לתת לחדר את הטאץ' האחרון.

מנורות תקרה תלויות, שנדלירים, ומנורות צמודות תקרה הן כלי מעולה כדי לשנות בית משמים למקום חם, אישי ומושך. מנורות תקרה בעיצוב עכשווי יכולות לשוות לחלל החדר אווירה רגועה ואינטימית או אווירה עירונית תוססת.

אם יש לכם חדר מגורים גבוהה ורחב, שיקלו התקנת מקבץ של מנורות תקרה במקום מנורת תקרה בודדת, או שילוב של תאורת תקרה ומנורות קיר.

מנורות תלויות: מנורות תלויות לא נועדו אך ורק להאיר את הבית, בית הקפה או המסעדה. מנורות תלויות קובעות את האווירה בחדר - דרמטית, שקטה, עירונית, כפרית וכדומה. מנורה תלויה אינה פריט העומד בפני עצמו. כאשר אתם בוחנים מנורות תלייה, חישבו איך הצבע, החומר, הצורה והסגנון שלהן ישתלבו עם הריהוט והצבע בחדר שלכם.

האם אתם מתכוננים להאיר את החדר על-ידי מספר מקורות אור? למשל מנורות תלויות בשילוב עם מנורות קיר? אם אתם בונים בית חדש או משפצים חדר קיים, שיקלו שילוב של מנורות תלויות עם תאורה שקועה. התאורה השקועה אחראית לאור הרקע והמנורות התלויות תורמות לעיצוב ולאווירה בחדר.

מנורות צמודות תקרה משאירות את החלל המעוצב פתוח ונקי. תאורה צמודת תקרה מתאימה גם לאזורי מעבר או חדרים בעלי תקרה נמוכה, וגם לחדר המגורים. כאשר הסלון ופינת האוכל מחוברים ליחידה אחת, ניתן לשלב מנורה צמודת תקרה בסלון עם מנורה תלויה או שנדליר בעל נוכחות בולטת בפינת האוכל.

שנדלירים: מקומו 'הטיבעי' של השנדליר הוא בחדר המבואה או בפינת האוכל. דרך מקובלת לבחירת קוטר השנדליר במבואה היא לסכם את אורך ורוחב החדר ולחלק ב 12. לפינת האוכל התאימו שנדליר אשר קוטרו קטן ב-30 עד 40 סנטימטר מרוחב שולחן האוכל. אם פינת האוכל שלכם גדולה במיוחד, שיקלו התקנת שנדליר מעל שולחן האוכל בשילוב עם מנורות קיר מתאימות בהיקף החדר.

כיום מקובל לתלות מיני-שנדלירים בכל חלקי הבית, למשל במטבח או בחדר האמבטיה של יחידת הורים, עקב יכולתם להוסיף מידה של אינטימיות ושיק לעיצוב.

זקוקים לייעוץ? שילחו לנו דואל או טוויט (sty140@), צרפו תמונה של החדר אם אתם רוצים, ונשמח לעזור.

צ'או,
סטיי

אצלנו, תמיד פתוח. סטיילייט - מעצבים את הבית, מהבית! אתם מוזמנים להכנס לחנות המנורות, לקנות, לעדכן את רשימת המשאלות, לבקר בבלוג התאורה, לשבת בסיפרייה, או לקרא את אחד ממדריכי התאורה. סטייליט היא יותר מחנות תאורה. בקרו באתר ותכירו אותנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב