דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים לדתיים 

מאת    [ 05/10/2009 ]

מילים במאמר: 633   [ נצפה 2676 פעמים ]


נועה ואריאל, זוג צעיר דתי המתגורר בגבעת שמואל, החליט לצאת לצימר עם סיום תקופת המבחנים באוניברסיטה.


"שנינו סטודנטים," מספרת לנו נועה, "היתה לנו תקופה לחוצה עם הלימודים ורצינו לצאת לסופשבוע, להתאוורר קצת. התחלנו לברר קצת וגילינו שלא כל הצימרים מתאימים לדתיים. קודם כל, יש בעיה של כשרות. ואם רוצים לעשות שבת, העסק בכלל מתחיל להסתבך."


 


ובאמת, באתרים רבים מצאנו את הקטגוריה "צימרים לציבור הדתי". בעלי הצימרים מודעים לעניין ומציעים פתרונות גם לשומרי המסורת. בצימר העונה לשם "בקתות בין השיטים" בראש פינה, לדוגמא, מוגשת ארוחת בוקר כשרה למהדרין. המטבחון שבצימר מותאם לשומרי כשרות ויש שם את כל הדרוש לשבת: שעון שבת, מיחם, פמוטים ואפילו גביע לקידוש. בעלי הצימר מציינים כי בסביבה מסעדות כשרות, מקווה ובית כנסת.


בצימר "החאן של גץ" שבכרם בן זמרה הבעלים מבטיחים כי "חוק הדתיים השלובים עובד גם אצלנו". בין היתר, הם יתנו לכם גם פלטה, מפת שולחן לבנה ומפה לחלות. בשבת ניתן לצאת מהצימר, לטייל למעיין קרוב וליהנות מארוחת בוקר המוגשת מיד אחרי התפילה.


יש מי שמעוניין לשלב צימר בגליל עם טיול לקברי צדיקים. באתר האינטרנט של מושב אמירים שבגליל העליון – שהוא, אגב, אחד המקומות הראשונים בארץ בהם נבנו צימרים – הקדישו עמוד לעניין. כך, למשל, מצוין מקום קבורתו של אלקנה, אביו של שמואל הנביא. ניתן להגיע מכביש 866, הקבר נמצא בין צומת מירון לצומת עין זיתים, ליד מערת האדרא, בקרבת מקום ליישוב קדיתא.


 


צימרים בהנחה: לסטודנטים ולחיילים


 


בקהילת הפורומים יש מקום מיוחד לחברות של חיילים. הן מספרות שם על עצמן ועל החייל: "משרת במג"ב, חוזר פעם בשבועיים דיכאון", "רוני, בת 17 ויומיים, 10 חודשים עם החייל", "שלי חוזר כל 18 יום, משרת בצנחנים" ו"זה רק אני שכל הזמן בדיכאון מהצבא הזה?"


ללא ספק: המלחמה כאן היא גם על הקשר הזוגי. בנות הפורום מספרות על הגעגועים הגוברים, משתפות בפרטי שיחות הטלפון הליליות ולא פעם פורקות כעסים ומתחים.


מסתבר כי לא רק הן מבינות זו את זו: גם בעלי הצימרים זוכרים את תחושת היציאה לחופשה מהצבא ומציעים הנחות לחיילים המשרתים בסדיר ולבני/בנות זוגם. אל דאגה, אין צורך להגיע על מדים. מספיק להציג תעודת חוגר ולהשתחרר מעול הפקודות, ליום או יומיים לפחות.


 


וגם לסטודנטים מגיע. בעלי הצימרים מזמינים אתכם להניח את המאמרים, את סיכומי ההרצאות והתרגילים ואת החומר לעבודת המחקר הבאה. ניתן להשיג מהם גם קופונים לשימוש במקומות הבילוי ובאטרקציות שבסביבה. ההנחות מגיעות לבני כל הגילאים בהצגת כרטיס סטודנט.


 


צימרים שפרסמו קופונים ומבצעים לחיילים ולסטודנטים:


 


בצימר "וילה פור יו" שבפקיעין החדשה מעניקים 20% הנחה, בצימר "אמריקה ורסנו" מציעים מחיר מיוחד של 350 שקלים ללילה בסוף שבוע, למזמינים שני לילות בלבד. בצימר "אהבה בטבע – בקתות עץ ובריכה" בשזור שבגליל נותנים לחיילים 50 שקלים הנחה על שני לילות, ללא כפל מבצעים. בצימר "עולם ומלואו" שברמות נפתלי יש מבצע – 450 שקלים ללילה לזוג בסוף השבוע, ו-800 שקלים באמצע השבוע. בצימר "נופש בית קטן בכפר – בקתות עץ וג'קוזי" מעניקים 15% הנחה לחיילים, בכל ימות השנה. בצימר "טל החרמון" בשאר ישוב מציעים מחיר של 300 שקלים באמצע השבוע, עם תוספת מחיר לג'קוזי. בצימר "אחוזת ציפורי הגלילית ספא ואירוח" יש הטבה מיוחדת לחייל המותש ולסטודנט העייף: 45 דקות בג'קוזי ובסאונה פרטית, 45 דקות של עיסוי חם וארוחה קלה בימים ראשון-חמישי, ב550 שקלים.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב