דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תביעה על אובדן טבעת יהלום - חוקר פרטי מספר 

מאת    [ 04/10/2009 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2748 פעמים ]

משרדי חקירות פרטיות בארץ נשכרים לא אחת על ידי משרדי ממשלה לצורך בדיקות מדגמיות על כספי סיוע למבקשי סיוע. המוסד לביו לאומי הסתייע בעבר בחוקרים פרטיים בעת שהיה גל אבטלה במדינה ולפני הקמת מחלקת חקירות עצמאית של המוסד.

חוקרים פרטיים מכל אזורי הארץ התבקשו לבדוק מדגם של נשים אשר ביקשו דמי אבטחת הכנסה בטענה כי אין להם שום מקור הכנסה. חלק מהבדיקות נעשו אחרי קבלת פניות אנונימיות או טלפונים למוסד. משרד החקירות שלי התבקש לבדוק אשה צעירה בשם ציפי (שם בדוי) אשר בקשה סיוע מהמדינה לקיום מאחר ולטענתה אינה עובדת וגרושה לא משלם מזונות.

שלחתי אחת מהחוקרות שלי לביתה בשעות הבוקר אולם הבית היה סגור מספר פעמים. בשעות הערב נוכחה ציפי בבית, נראתה מתוכשטת ומעשנת סיגריות אמריקאיות. וכאשר שאלה את החוקרת את מהביטוח בקשר לטבעת שלי? ידעה כי זה העיתוי הנכון לברר מי זאת ציפי.

בברור שעשינו עם מספר חברות ביטוח נמסר לנו כי אכן ציפי מבוטחת בביטוח כל הסיכונים וכי הגישה תביעה על אבדן טבעת יהלום שערכה גבוה. לבקשתי נמסרה לי החקירה היות וזאת הייתה חברת ביטוח עמה משרד החקירות שלי עבד. כאשר עיינתי בטופס התביעה אורו עיני. ציפי כתבה כי בעת שנפשה באזור אילת יחד עם משפחתה, החליקה הטבעת מידה ונפלה למים. תאמתי פגישה עם ציפי. הגעתי אליה בשעות הערב. ציפי לא הייתה לבד, תכיר זה בעלי, הוא לא גר כאן כי התגרשנו, אבל הוא ואני בקשר מצוין, והוא היה אתי באילת ויכול להעיד על כך.

זאת טבעת שקנה לי לפני מספר חודשים והנה קבלת הקנייה. בעת שגביתי ממנה עדות בדקתי אתה מי עוד היה אתה באילת? ובאיזה חדר הם שהו? וציפי ספרה כי הם נסעו מספר משפחות, ובהם גם חבריה לעבודה. כאשר שאלתי אותה היכן היא עובדת נקבה בשם חברת כוח אדם. ובקשה לזרז את מתן התשלום היות ובעלה לשעבר רוצה להחליף את הרכב שלו. למחרת בבוקר צוות עוקבים מהמשרד חקירות עקבו אחרי ציפי משעה מוקדמת בבוקר. ואכן ציפי יצאה מהבית בשעה מוקדמת מאד, עלתה על רכב הסעה והגיעה למפעל גדול. במפעל ירדה עם עוד מספר נשים, ונראתה עובדת בשטיפה ונקיון של המשרדים.

לשמחתי מנהל חברת כוח האדם עבד עם המשרד חקירות שלי. ברור קצר העלה כי ציפי עובדת אצלו כבר מספר שנים, ובנוסף עובדת כמאבטחת בקניון. הוא הודה גם כי את התלוש מקבל בעלה לשעבר. אחרי ניתוח הדברים קבלתי אישור מחברת הביטוח ומביטוח לאומי לבצע מעקב נוסף אחרי ציפי. הצוות שעקב אחריה דווח לי כי בסיום עבודתה היא הגיעה לביתה נראתה לבושה חגיגית ולאחר מכן נאספה על ידי רכב והגיעה לאולם אירועים, במקום נחגגה בת מצווה לאחותה. אלא מה ציפי ענדה על אצבעה את הטבעת האבודה.

אכן תפיסה של שלושה ציפורים במכה אחת. חברת הביטוח דחתה את התביעה וחייבה את ציפי בהוצאות עבור חוקר פרטי וביצוע מעקבים. המוסד לביטוח לאומי הגיש תביעה על אותם שנים שבהם שילם דמי אבטחת הכנסה, והפסיק מיידית את כל התשלומים. מכתב אנונימי שהגיע לבית הדין הרבני גרם לביטול נישואיה היות והיו לה יחסים אינטימיים עם גרושה.
משרד חקירות אברמסון, הינו משרד חקירות פרטיות וותיק ומנוסה העוסק במתן שירותי מודיעין וחקירות במגוון נושאים: חקירות בגידותגירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים וכן בדיקת פוליגרף. במשרד עובדים חוקרים פרטיים וותיקים בעלי שם בתחום.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב