דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי - טיפים לעצב את המשרד 

מאת    [ 04/10/2009 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 3143 פעמים ]

איך הופכים משרד משעמם בעזרת קצת ריהוט משרדי למקום שכיף לעבוד בו? ישנה התחושה המוכרת בלא מעט משרדים, שכאשר נכנסים אליהם מרגישים אי נוחות במקרה הטוב או קלסטרופוביה במקרה הרע. משרדים, מטבעם, נוטים להיות ריבועיים, עם אלמנטים חוזרים של תאי עבודה, מחיצות, וכיוצא בזה. תחושת הקרירות והניכור אינה רק פונקציה של מי שבא להתארח במשרד, אלא גם זולגת אל שגרת העבודה של האנשים במשרד. העצמת תחושת ה"open space" והכנסה של אלמנטים "חיים" אל סביבת המשרד, יכולה לעשות שינוי באטמוספרה של המקום לבלי היכר. ריהוט משרדי הוא הפתרון לכך, החל מרמת האקססוריז ועד לשולחנות הכתיבה - האופן שבו הם נראים ומעוצבים יכול לשדרג כל משרד משעמם.

 

ריהוט משרדי, לא מה שהיה פעם

 

כשחושבים על ריהוט משרדי עולה בראש תמונה של חפצים אנכרוניסטיים, של עיצוב ישן ומשעמם. ובכן, לא עוד. גם המשרד הוא חלק בלתי נפרד מההתפתחות בנושא העיצוב. החלה לחלחל ההבנה היא שחלל העבודה הוא גם סביבה שיש להשקיע בה, להעצים את הנראות החיובית שבה. לכן, ביותר ויותר משרדים נראה כסאות מנהלים מפוארים, כסאות עור, שולחנות משרדיים אובאליים (ולא רק מלבניים) וחדרי ישיבות מעוצבים.

מהלך של החדרת רעננות למשרד מתחיל בשינוי של שולחן משרדי בודד ועד לרמת האווירה הכללית. ככל שיהיו פחות מחיצות בין העובדים וימוקם ריהוט יותר נעים לעין, כך ההתנהלות והדינאמיקה בין כולם תשתפר. כיום חנויות רבות מציעות ריהוט משרדי וניתן אף להזמין מעצב פנים שיסייע בבחירה נכונה.

 

ריהוט משרדי - טריק עיצובי בלבד?

 

לפני ההזמנה של ריהוט משרדי חדש צריך לוודא כמה דברים. בראש ובראשונה, מי שייהנה מהמהלך של שדרוג המשרד הם העובדים. השינוי אינו צריך להיות קוסמטי בלבד, אלא חובה שיהיה בעל ערך. לדוגמא: כסא משרדי צריך להיות בעיקר נוח, קודם ליופיו. אסור שהעיצוב החדש יפריע למהלך העבודה ולנוחות הכללית. הריהוט צריך להשתלב בצורה הרמונית בסביבת העבודה של המשרד. עוד דבר: לא כדאי להעמיס בפרטים רבים מדי. משרד הוא מקום עמוס ממילא, מטרת העיצוב היא דווקא להקל על אורח החיים ומהלך העבודה. יותר מקום לאחסון חפצים, ופחות אביזרי ריהוט משרדי שרק יפריעו בדרך.

 

איפה כדאי לרכוש ריהוט משרדי

 

עשרות חנויות של ריהוט משרדי קיימות בארץ. הן מציעות קשת של מחירים וסוגי היצע. מי שמוכן להשקיע מזמנו, ישנם ירידים רבים העוסקים בעיצוב וקניונים שלמים של ריהוט. הפלוס העיקרי של חנות אמיתית היא שגם זוכים להתרשם מהמוצר, וגם ישנו איש מקצוע שיכול לסייע בהתלבטות בין פריטים, אם קיימת. עוד אפשרות נוחה לא פחות היא רכישה באינטרנט. ניתן להתרשם ממאות דגמים של מוצרים בלי להתאמץ. ניתן לצמצם את מגוון האפשרויות על ידי חיפוש ברשת של ריהוט משרדי, ולהגיע לחנות האמיתית כבר יותר מפוקסים על החפצים והריהוט אותם מעוניינים לרכוש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב