דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרון ברכישת כרטיסי קולנוע באינטרנט 

מאת    [ 04/10/2009 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 3412 פעמים ]

 


היתרון ברכישת כרטיסי קולנוע באינטרנט


 


מה יותר מתסכל מאשר להגיע לקופת הקולנוע ולגלות שאין יותר כרטיסי קולנוע לסרט שכל כך רצינו לראות?מי אוהב לעמוד בתור? לא פעם אנחנו אומרים לעצמנו: "למה לנו לטרוח להזמין מראש? מי בכלל מכיר את הסרט הזה?" ואז האמת מכה על פנינו: במקרה הטוב זה יגמר בזה שנחליף סרט, במקרה הרע פשוט נאלץ לחזור הביתה בלי לראות כלום. לכל מי שבאמת חובב סרטים, יש כמובן פתרון לעניין הזה. הזמנת כרטיסי קולנוע באינטרנט.


 


למה כדאי להזמין כרטיסי קולנוע באינטרנט?


 


רכישה של כרטיסי קולנוע באינטרנט היא עניין פשוט. בשלל אתרים הקיימים ברשת (תמורת מספר שקלים ובאמצעות כרטיס אשראי) אפשר להזמין מקום שמור לסרט במרחק של אפילו שבוע מראש.


היתרון הגדול בגישה לאינטרנט הוא שגם אפשר להזמין מקום בניחותא מהמחשב בסלון, וגם ניתן להתרשם מהסרט אותו אנחנו מעוניינים לראות. האתרים מרכזים עבורנו את כל הסרטים המוצגים כעת ומקנים אפשרות לצפות בטריילרים שלהם. נוסף על כך, האתרים מכילים ביקורות על הסרטים. מצד אחד  ביקורות של מבקרי קולנוע אשר בוחנים את הסרט ממקום מקצועי לרוב. מנגד, ביקורות של צופים, גולשים אחרים שצפו כבר בסרט. אם ישנה התלבטות אפשר להיעזר בתגובות של אנשים אלו כדי להחליט אם הסרט הזה שווה את היציאה. זה אמנם לא מדד בטוח, אבל זה יכול לסייע בהחלטה. 


ההזמנה של כרטיסים באינטרנט היא לא רק מהירה ופשוטה, היא גם גורמת לנו להרגיש שאנחנו לא הולכים "על עיוור". זה דווקא נחמד לדעת מי משחק ומה העלילה המרכזית. לא פעם אנחנו כבר אוחזים כרטיסי קולנוע לסרט עם שם "אימתני" ומגלים בדיעבד שזו דרמת נעורים מטופשת. הזמנה של כרטיסי קולנוע מראש יכולה למנוע פאשלות כאלו.


 


איפה אפשר להזמין כרטיסי קולנוע?


 


בתי קולנוע רבים מאפשרים הזמנה של כרטיסי קולנוע באתרים שלהם.  רב חן, גלובוס ורשת לב הם דוגמאות לרשתות שמאפשרות הזמנה של כרטיסים באינטרנט. בזמן ביצוע ההזמנה אפשר לבחור כמות כרטיסים, שעת הצגה, והכי חשוב: ניתנת אופציה לבחור את המיקום באולם. אין דבר מעצבן יותר מאשר לעמוד בתור רגיל בקופה ולגלות שלא נותר מקום פרט לשורה ראשונה או אחרונה, ועוד בצד.


ההזמנה מראש בהחלט מקלה עבור מי שאוהב ליהנות מהסרט ממקום טוב באולם. רוב האולמות מצוידים במכשיר אוטומטי אשר דרכו אוספים את הכרטיסים שהוזמנו ברשת באמצעות כרטיס האשראי, ולכן אין צורך לעמוד בתור. פרט לרכישה של כרטיסי קולנוע האתרים מאפשרים לעיתים גם לרכוש מנוי לקולנוע דרכם, ועוד הטבות כאלו ואחרות.


 


הזמנה של כרטיסי קולנוע - הולכים על בטוח


 


לאחרונה יותר ויותר אתרים שאינם של הרשתות הגדולות מאפשרים רכישה של כרטיסי קולנוע דרכם. אתרים אלו מפסקים אינפורמציה רבה על סרטים חדשים כישנים, על שחקנים ועל מה שמוצג בכל בתי הקולנוע בארץ. בסופו של דבר לא משנה דרך איזה אתר ביצענו את ההזמנה. העיקר שיודעים לאן ומתי יוצאים,  ושיש כרטיסי קולנוע שמחכים לנו, כך אפשר ללכת לבלות בראש שקט.


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב